30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
50254081
Fidelity Trade s.r.o.
Kornela Mahra 3, Trnava, 91708, SVK
Likvidácia kuchynských odpadov
kuchynský odpad, zber, odvoz, likvidácia, biologicky rozložiteľný, zmesi tukov a olejov
Služba
1. Zber, odvoz a zneškodnenie biologicky rozložiteľného kuchynského odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nakladanie (t. j. zber, preprava, skladovanie, spracovanie a likvidácia) v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vyhlášky Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 371/2015 Z. z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch, Nariadenia EP a Rady č. 1069/2009, ktorým sa ustanovujú zdravotné predpisy týkajúce sa vedľajších živočíšnych produktov a odvodených produktov neurčených na ľudskú spotrebu a iných všeobecne záväzných právnych predpisov s nasledovnými odpadmi: |
19 08 09 - Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky |
20 01 08 - Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
19 08 09 - Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obsahujúce oleje a tuky - objem/do 30.6.2019 | kg | 3960 | ||
20 01 08 - Biologický rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad - objem/do 30.6.2019 | kg | 1080 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1) Zmesi tukov a olejov z odlučovača oleja a z vody obahujúce oleje a tuky | kat. číslo 19 08 09 |
počet, frekvencia | 2-krát za zmluvné obdobie, termín bude upresnený Objednávateľom |
zber | zber u Objednávateľa použitím vozidla Dodávateľa s čerpadlom |
nakládka | vyčerpanie odpadu z podzemnej nádrže objem 2000 l , vyčistenie nádrže - zabezpečí Dodávateľ vlastnými prostriedkami |
2) Biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad | kat. číslo 20 01 08 |
počet, frekvencia | 1-krát / týždeň, |
zber | zber u Objednávateľa je vykonávaný do určených nádob na zber (kontajnerov) poskytnutých Dodávateľom bezodplatne Objednávateľovi |
nakládka | nakládku odpadu do vozidla Dodávateľa zabezpečí Dodávateľ |
nádoby na zber (kontajnery) | typizované obaly alebo plastové uzatvárateľné nádoby vo veľkosti cca 40l, 60l |
počet nádob | počet poskytnutých kontajnerov upresní Objednávateľ s Dodávateľom na základe potrieb |
označenie nádob | kontajnery musia byť určené na skladovanie odpadu v súlade s platnou legislatívou |
vyčistenie nádob | ak sa kontajnery používajú opakovane, ich následné vyčistenie a dezinfekciu pred ďalším použitím zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady |
obmena kontajnerov | pri odvoze plného kontajnera bude Objednávateľovi okamžite poskytnutý prázdny kontajner |
Názov |
Uvedené množstvá odpadov sú orientačné a nezáväzné, Objednávateľ si vyhradzuje právo na zmenu množstva odpadov. Objednávateľ uvedie konkrétne množstvá v jednotlivých objednávkach v závislosti od svojich potrieb do výšky prideleného limitu. |
Dodávateľ do 3 dní po uzatvorení Zmluvy predloží Objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpis jednotkových cien v kilogramoch. Jednotková cena musí zahŕňať DPH a všetky náklady súvisiace plnením predmetu zákazky, vrátane nákladov na prepravu, manipuláciu, poskytnutia nádob a ostatných nákladov súvisiacich s manipuláciou s odpadom. |
Dodávateľ je povinný do troch dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi kópie týchto dokladov: 1. Doklad o oprávnení poskytovať požadovanú službu alebo kópiu o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie. 2. Osvedčenie - oprávnenie (registráciu) príslušného orgánu veterinárnej správy na nakladanie s vedľajšími živočíšnymi produktami a odvedenými produktami neurčenými na ľudskú spotrebu. 3. Doklad o tom, že je oprávneným prepravcom odvozu predmetných odpadov. |
Nepredloženie požadovaných dokladov bude považované za podstatné porušenie Zmluvy. |
Plnenie Zmluvy bude Dodávateľ uskutočňovať na základe písomných objednávok od Objednávateľa v množstvách, ktoré budú zo strany Objednávateľa požadované. Čiastkové objednávky budú doručované mailom. Zabezpečenie odberu odpadu max. do 2 pracovných dní od nahlásenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že oprávnenej osobe Objednávateľa odošle do 1 pracovného dňa od doručenia písomnej objednávky späť jedno vyhotovenie akceptovanej písomnej objednávky emailom na adresu, z ktorej bola doručená. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že oznámi oprávnenej osobe Objednávateľa najmenej 2 pracovné dni vopred presný termín odberu odpadov. |
Objednávateľom poverená osoba odsúhlasí pri odbere množstvo odpadu v kilogramoch podpisom na tlačive Dodávateľa. Na tlačive bude uvedený dátum, množstvo, katalógové číslo odpadu, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom, ktoré budú účastné odovzdávania a preberania odpadu. |
Dodávateľ zabezpečuje odber odpadu vlastnými dopravnými prostriedkami vo vlastnej réžii na vlastné náklady. |
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi vlastné nádoby na zber (kontajnery) na odpad. Poskytuje ich čisté a riadne označené. Kontajnery a nakladanie s odpadom musí spĺňať podmienky nariadenia EP a Rady (ES) č. 852/2004 o hygiene potravín a vyhlášky MZ SR č. 533/2007 Z. z |
Odvoz odpadu bude Dodávateľom vykonávaný v čase od 08.00 h do 13.00 h v pracovných dňoch. |
Fakturácia za služby bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadu v príslušnom mesiaci. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude doklad o množstve odpadu, katalógovom čísle odpadu, dátum, pečiatky, mená a podpisy osôb poverených Objednávateľom a Dodávateľom. Faktúra za mesiac december 2018 bude vystavená a zaslaná Objednávateľovi do 10. decembra 2018. Pri fakturácii množstva použiť prepočet 1 kg = 1 liter. Splatnosť faktúr v zmysle OPET je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že počas platnosti a účinnosti tejto zmluvy bude disponovať platnými povoleniami, súhlasmi a dokladmi potrebnými na riadne poskytovanie služby v súlade s ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákonom č. 79/2015 Z.z. v znení neskorších predpisov a vyhláškou MŽP SR č. 371/2015 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia zákona o odpadoch. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Požadujeme o zasielanie faktúr priamo na adresu objednávateľa (odberné miesto). |
VÚ 1201 Kuchyňa, , Kuchyňa, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
01.02.2019 08:03 — 30.06.2019 08:20
1,00 zákazka
1 347,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.01.2019 08:24
25.01.2019 08:21
25.01.2019 08:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.01.2019 08:47 - Vstupná ponuka | 1 347,00 | € | Cena s DPH |
23.01.2019 16:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 320,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: