00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35684038
CODUM s.r.o.
Vranovská 59 - P.O.BOX 139, Bratislava, 85102, SVK
Kancelárske stoličky a kancelárska skrinka
nábytok, kancelárska stolička, kancelárska skrinka
Tovar
1. Kancelárska stolička č. 1
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup nových, nepoužívaných kancelárskych stoličiek vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelárska stolička č. 1 | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1. nosnosť | min. 120 kg |
1.2. rozmer - celková výška | 113 - 122 cm |
1.3. rozmer - výška sedadla | 44 - 53 cm |
1.4. rozmer - hĺbka sedadla | 48 - 53 cm |
1.5. rozmery | objednávateľ pripúšťa odchýlku v uvedených rozmeroch +/- 2 cm |
1.6. funkcie | výškovo nastaviteľný sedák, výškovo nastaviteľná bedrová opierka, výškovo nastaviteľné podrúčky, synchrónny mechanizmus s aretáciou v ľubovoľnej polohe, nastaviteľná sila protiváhy |
1.7. priedušné prevedenie chrbtovej opierky | |
1.8. kolieska | univerzálne alebo tvrdé podlahy |
1.9. konštrukcia | oceľová |
1.10. mechanika | synchrónna |
1.11. materiál poťahu | textil, sieťovina, syntetická koža |
1.12. hlavová opierka | nie |
1.13. farba | čierna |
2. Kancelárska stolička č. 2
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup novej, nepoužívanej kancelárskej stoličky vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. Kancelárska stolička č. 2 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2.1. materiál | látka |
2.2. odolnosť poťahovej látky | min. 65000 cyklov |
2.3. nosnosť | min. 110 kg |
2.4. typ mechaniky | permanentný kontakt |
2.5. kolesá | pre mäkké podlahy |
2.6. kríž | plastový |
2.7. podpierky rúk | plastové |
2.8. opierka hlavy a bedrová opierka | nie |
2.9. rozmer – celková výška | 101-119 cm |
2.10. rozmer - výška sedadla | 46 – 59 cm |
2.11. rozmer – hĺbka sedadla | 45 cm |
2.12. rozmer – šírka sedadla | 47 cm |
2.13. rozmer – výška operadla | 60 cm |
2.14. rozmer – výška područky nad sedadlom | 20 cm |
2.15. rozmery | objednávateľ pripúšťa odchýlku v uvedených rozmeroch +/- 2 cm |
2.16. farba | modrá alebo čierna |
2.17. Anatomicky tvarovaná kancelárska stolička | |
2.18. Kĺbové nastavenie chrbtovej opierky s permanentným kontaktom |
3. Kancelárska skrinka
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup novej, nepoužívanej kancelárskej skrinky vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáže z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvozu prebytočných ochranných obalov a všetkých nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Kancelárska skrinka | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
3.1. kancelárska skrinka s dverami | |
3.2. typ dverí | krídlové |
3.3. materiál | laminovaná drevotrieska hrúbky 18 mm, ABS 1 mm |
3.4. polica | min. 1 polica, zosilnená, hrúbky 25 mm, ABS 1 mm, prestaviteľná |
3.5. pohľadová zadná časť | |
3.6. rektifikačné klzáky | výška cca 17 mm na vyrovnanie nerovnosti podlahy do 10 mm |
3.7. farba | biela alebo sivá |
3.8. rozmer – výška | min. 740 mm, max. 800 mm |
3.9. rozmer – šírka | min. 400 mm, max. 500 mm |
3.10. rozmer – hĺbka | min. 420 mm, max. 450 mm |
3.11. rozmery | objednávateľ pripúšťa odchýlku v uvedených rozmeroch +/- 2 cm |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. obchodný názov, technickú špecifikáciu a vyobrazenie ponúkaného tovaru, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH zaokrúhlených na dve desatinné miesta (rovnaký rozpis cien je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre, ceny sú platné ako maximálne), |
1.3. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien. |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Ak sa v opise uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
5. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž do priestorov objednávateľa z prepravnej úpravy do užívateľskej, odvoz prebytočných ochranných obalov a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
6. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania. Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a na miesto určenia, t.j. pracovisko nachádzajúce sa na 3. poschodí v budove bez výťahu. |
8. Termín dodávky a presné miesto vyloženia a montáže tovaru dodávateľ vopred telefonicky, príp. mailom dohodne (spresní) s kontaktnou osobou objednávateľa, ktorá bude uvedená na objednávke. |
9. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy. |
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred OPET, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Tr. A. Hlinku 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
31.01.2019 08:00 — 22.02.2019 15:00
1,00 súbor
590,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2019 14:17
22.01.2019 14:30
22.01.2019 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.01.2019 13:20 - Vstupná ponuka | 590,40 | € | Cena s DPH |
22.01.2019 14:13 - Najvýhodnejšia ponuka | 590,39 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: