42137004
Centrum účelových zariadení
Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Gastrolístky - stravné poukážky
stravné lístky, stravné poukážky, dodávka stravných lístkov, dodávka stravných poukážok
Tovar, Služba
1. Gastrolístky - stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravných poukážok pre zamestnancov v prevádzkach objednávateľa na celom území SR |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú od 01.01.2019 do 31.12.2020, prípadne do vyčerpania finančného limitu podľa toho, ktorá zo situácií nastane skôr. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota | eur | 3,60 | ||
predpokladané množstvo | ks | 61300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu |
stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti s dobou platnosti do konca kalendárneho roka, ale nie kratšou ako 4 mesiace |
stravná poukážka musí obsahovať | nominálnu hodnotu |
Názov |
Celková cena je vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním čiastkových zákaziek do miesta plnenia . |
Celková cena stravnej poukážky je tvorená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v platnom znení. |
Množstvo poukážok je orientačné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť od fluktuácie zamestnancov a počtu klientov, pre ktorých sú poukážky určené. Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové uvedené množstvo poukážok pričom dodávateľovi neodobratím celkového množstva nevzniká nárok na žiadnu formu sankcie či iného plnenia zo strany Objednávateľa. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy doručiť Objednávateľovi cenovú kalkuláciu zákazky s uvedením % zľavy, ktorá bude platiť pri všetkých nominálnych hodnotách a oznámiť kontaktnú osobu pre daný predmet plnenia. |
Dodávateľ je povinný dodať na základe čiastkových objednávok objednané množstvo stravných poukážok do všetkých prevádzok objednávateľa v rámci celého územia SR najneskôr do 3 pracovných dní od podania objednávky /telefonickej, emailovej/. Ak sa dodávateľ dostane do opakovaného meškania so splnením povinnosti dodania stravovacích poukážok do 3 pracovných dní od odoslania objednávky, objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ bude fakturácia uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. Prípadné opravy vystavených faktúr musia byť vykonané dodávateľom a doručené objednávateľovi najneskôr do 5 dní. Faktúra za predošlý kalendárny mesiac musí byť vystavená a doručená dodávateľovi najneskôr do 5. dňa nasledujúceho kalendárneho mesiaca. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia Objednávateľovi. |
Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami s max. počtom stravovacích zariadení, zariadení rýchleho občerstvenia, obchodov s potravinami, reštauráciami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej stravovacej poukážky na celom území SR v minimálnom počte 10 000 (Dodávateľ je do 3 dní po uzatvorení zmluvy povinný predložiť Objednávateľovi zoznam miest v ktorom uvedie názov a adresu sídla prevádzky). |
Dodávateľ je povinný spätne odobrať od Objednávateľa nespotrebované stravné poukážky za predošlý kalendárny rok najneskôr do 20. februára nasledujúceho kalendárneho roka a uhradiť mu čiastku rovnajúcu sa nominálnej hodnote poukážky alebo po jeho súhlase zameniť za stravné poukážky inej nominálnej hodnoty. Vrátenie peňazí dodávateľom /dobropis/ za stravné poukážky bude pripísaný na účet Objednávateľa v Štátnej pokladnici do 14 kalendárnych dní odo dňa ich vrátenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú počas trvania uzatvorenej zmluvy a objednávať aj iné nominálne hodnoty stravných poukážok. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Objednávateľ najneskôr do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predloží kontaktné osoby a adresy jednotlivých odberných miest - stredísk. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravovacie poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať dodávateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených poškodených stravovacích poukážok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky |
Drotárska cesta 46 - kontaktná adresa, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
220 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2019 12:29
22.01.2019 08:30
22.01.2019 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2019 12:39 - Vstupná ponuka | 220 680,00 | € | Cena bez DPH |
18.01.2019 11:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 220 678,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: