35555777
Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, Košice, 04266, SVK
32529597
Štefan Nagy - FAN – AUTO
Južná trieda 66 , Košice, 04001, SVK
Servis a opravy posypových nadstavieb Boschung
oprava, servis, servisné prehliadky, posypové nadstavby, nadstavba typu Boschung
Služba
1. Servisné úkony a opravy posypových nadstavieb typu Boschung IMS 3500/6 (6,00m3), Boschung IMS 4400/8 (8,00m3) Kupper Weisser
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie servisných úkonov a opráv špeciálnych nadstavieb pre posyp ciest t. j. zabezpečenie prevádzkyschopnosti nadstavieb typu Boschung IMS 3500/6. Boschung IMS 4400/8 Kupper Weisser. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Verejný obstarávateľ požaduje naceniť nasledovné servisné úkony a opravy - komplet /práca + materiál/ t. j. body 1. - 39. | komplet | 1 | ||
1. Výmena šnekov za nové – 1 ks na BOSCHUNG IMS 3500/6 (6 m3) | úkon | 4 | ||
2. Výmena šnekov za nové – 1 ks na BOSCHUNG IMS 4400/8 (8 m3) | úkon | 4 | ||
3. Výmena zadného rozmetadla – výmena poškodených dielov za nové, tanier rozmetadla a sklzy BOSCHUNG IMS 3500/6 (6 m3) | úkon | 4 | ||
4. Výmena zadného rozmetadla – výmena poškodených dielov za nové, tanier rozmetadla a sklzy BOSCHUNG IMS 4400/8 (8 m3) | úkon | 4 | ||
5. Oprava-výmena čidla rozmetadla | úkon | 4 | ||
6. Oprava-výmena čidla posypu (anténka) | úkon | 4 | ||
7. Oprava-výmena čidla posypu (optický) | úkon | 4 | ||
8. Oprava odklopenia zadného rozmetadla pre prípad núdzového vyprázdnenia sýpacej nadstavby | úkon | 4 | ||
9. Nové zadné vypúšťacie zariadenie, pneumaticky ovládané (dodávka + montáž) | ks | 4 | ||
10. Oprava vypúšťacieho zariadenia - oprava ovládania | úkon | 4 | ||
11. Výmena hydraulického pohonného agregátu BOSCHUNG IMS 3500/6 (6 m3) | úkon | 3 | ||
12. Výmena hydraulického pohonného agregátu BOSCHUNG IMS 4400/8 (8 m3) | úkon | 3 | ||
13. Oprava dávkovania materiálu | úkon | 4 | ||
14. Nastavenie dávkovania materiálu v rozsahu: v zime chemickým posypovým materiálom (ďalej len „CHPM“) v predvolenej hodnote v rozsahu 5 – 45 g/m2 (krokom po 5g/m2 resp. kontinuálne) a inertným posypovým materiálom (ďalej len „IPM“) v rozsahu 50 – 350 g/m2 (krokom po 50 g/m2 resp. kontinuálne) šírkou aplikácie posypových materiálov v rozsahu od 2 do 8 m s možnosťou krokovej regulácie po jednom metri resp. kontinuálne s možnosťou zvlhčovania soľankou podľa nastaveného pomeru | kpl | 4 | ||
15. Oprava hydroagregátov pohonu šneku nadstavby BOSCHUNG IMS 3500/6 (6 m3) | úkon | 4 | ||
16. Oprava hydroagregátov pohonu šneku nadstavby BOSCHUNG IMS 4400/8 (8 m3) | úkon | 4 | ||
17. Oprava hydroagregátu pohonu rozmetadla BOSCHUNG IMS 3500 / 4400 | úkon | 4 | ||
18. Oprava nádrže chemického roztoku | úkon | 4 | ||
19. Oprava oporného ložiska šnekov, výmena ložiska | úkon | 4 | ||
20. Oprava hydraulického okruhu – nová hydraulická nádrž, výmena hydraulických hadíc, šrúbení, rýchlospojok | kpl | 4 | ||
21. Nová elektroinštalácia (nový káblový zväzok, nový výstražný maják, osvetlenie nadstavby a rozmetadla) | kpl | 4 | ||
22. Nová výstražná svetelná šípka LED s min. 13 svetlami (dodávka + montáž) | ks | 4 | ||
23. Zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm (napr. odnímateľný kovový rošt) s dostatočnou pevnosťou pre nadstavby BOSCHUNG IMS 3500/6 (6 m3) | úkon | 4 | ||
24. Zabezpečenie zásobníka voči vniknutiu nadrozmerných predmetov pri jeho plnení nad veľkosť 10 cm (napr. odnímateľný kovový rošt) s dostatočnou pevnosťou pre nadstavby BOSCHUNG IMS 4400/8 (8 m3) | úkon | 4 | ||
25. Zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu (plachtová kapotáž – termoplachta) BOSCHUNG IMS 3500/6 (6 m3) | úkon | 4 | ||
26. Zabezpečenie ochrany zásobníka posypového materiálu voči zrážkovej vlhkosti jeho zakrytím a zaistením v prepravnej polohe voči samovoľnému otváraniu tlakom náporového vzduchu (plachtová kapotáž – termoplachta) BOSCHUNG IMS 4400/8 (8 m3) | úkon | 4 | ||
27. Výmena hydraulického ventilu | úkon | 3 | ||
28. Výmena hydraulického bloku | úkon | 3 | ||
29. Výmena čidla sypania bez držiaku | úkon | 3 | ||
30. Výmena čidla rozmetadlového taniera | úkon | 3 | ||
31. Výmena elektrického lineárneho pohonu | úkon | 3 | ||
32. Výmena pneumatického pera rozmetadla | úkon | 3 | ||
33. Výmena dátového kábla | úkon | 3 | ||
34. Výmena hydromotora šneku | úkon | 3 | ||
35. Výmena plastového krytu rozmetadla | úkon | 3 | ||
36. Výmena ovládacieho panelu | úkon | 5 | ||
78. Odblokovanie-sprístupnenie RS 232 – komunikácie pre GPS | úkon | 9 | ||
38. Diagnostika stroja, nastavenie stroja | hod | 100 | ||
39. Výjazd servisného vozidla | km | 1500 |
Názov |
1. Trvanie zmluvy 24 mesiacov. |
2. Miesto poskytnutia služieb v priestoroch objednávateľa t. j.: Michalovce, Moldava nad Bodvou. Rožňava, Spišská Nová Ves, Trebišov |
3. Jednotkové ceny servisných úkonov a opráv sú maximálne a záväzné počas platnosti zmluvy a zahŕňajú všetky náklady súvisiace s poskytovaním služieb t. j. jednotkové ceny sú vrátane materiálu (náhradných dielov) a práce. |
4. Je možné použitie adekvátnych náhrad originálnych náhradných dielov, t. j. nevyžaduje sa použitie originálnych náhradných dielov. |
5. Požadované doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
5a) požaduje sa predložiť podrobný zoznam ocenených servisných úkonov a opráv t. j. body 1. - 39. v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
5b) požaduje sa predložiť zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne potvrdený poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
5c) v prípade ak poskytovateľ bude zabezpečovať požadovaný predmet zákazky prostredníctvom subdodávateľov je potrebné predložiť: |
- zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) potvrdený poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), pričom subdodávateľ je povinný spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona 343/2015 Z. z., |
- všetky potrebné doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky (bod 5b)) potvrdené subdodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene subdodávateľa), |
- čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. potvrdené subdodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene subdodávateľa), |
5d) v prípade, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov, je potrebné predložiť čestné vyhlásenie potvrdené poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
6. Doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky poskytovateľ predloží: |
- elektronicky, t. j. prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje poskytovateľa o výsledku výberového konania, |
- s predmetom e-mailovej správy "SÚŤAŽ - Servis a opravy nadstavieb BOSCHUNG, doklady" |
- vo forme farebne naskenovaných originálov vo formáte .pdf, .jpg., |
- najneskôr do 5 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
7. Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať obhliadku priestorov a vybavenia servisnej dielne do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
8. Objednávateľ je oprávnený upraviť predpokladaný rozsah servisných úkonov a opráv podľa svojich skutočných potrieb alebo finančných možností. Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ si neuplatní náhradu škody voči objednávateľovi z titulu ušlého zisku v prípade, ak tento nedodrží predpokladaný rozsah. |
9. Presné vymedzenie rozsahu predmetu plnenia bude počas doby trvania zmluvy špecifikované objednávateľom v jednotlivých objednávkach prostredníctvom e-mailu, v ktorom objednávateľ určí druh služby - požadované servisné úkony a opravy a množstvo podľa vlastnej potreby. |
10. Termín poskytovania služieb - vykonania servisných úkonov a opráv je do 14 kalendárnych dní od doručenia objednávky v priestoroch objednávateľa. |
11. Termín poskytovania služieb - vykonania diagnostiky porúch je do 48-hodín od e-mailom nahlásenej poruchy na miestach určených objednávateľom. |
12. Záruka na vykonané servisné úkony a opravy je 6 mesiacov a na náhradné diely použité pri servisných úkonoch a opravách je 12 mesiacov, pričom záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia poskytnutej služby objednávateľom vr. príslušných dokladov, ktoré sa na službu vzťahujú. |
13. Objednávateľ sa zaväzuje prípadné vady reklamovať bezodkladne po ich zistení v písomnej forme najneskôr však lehote do 24 hodín od ich zistenia. Reklamáciu možno v uvedenej lehote uplatniť aj elektronickými prostriedkami alebo telefonicky, v takomto prípade reklamáciu uplatní objednávateľ písomne najbližší nasledujúci pracovný deň. |
14. Poskytovateľ sa zaväzuje reklamáciu vybaviť riadne a včas podľa tejto zmluvy najneskôr však do 14 dní odo dňa doručenia reklamácie, pričom v prípade neuznania reklamovanej vady, je poskytovateľ povinný objednávateľovi oznámiť odmietnutie uznania vady v 3-dňovej lehote. |
15. Poskytovateľ je oprávnený reklamáciu neuznať v prípade zistenia, že s reklamovaným predmetom zmluvy nebolo nakladané v súlade s technickými podmienkami, podľa ktorých má byť predmet zmluvy používaný, a s ktorými objednávateľa oboznámil. |
16. Pri oprávnených reklamáciách poskytovateľ služby nebude mať uhradené cestovné a ostatné náklady spojené s odstránením reklamovaných úkonov na predmete zákazky v priestoroch objednávateľa. V prípade nutnosti odstránenia reklamácie poskytovaných služieb v dielenských priestoroch poskytovateľa, zabezpečí poskytovateľ pristavenie posypovej nadstavby a jej presun späť po oprave na vlastné náklady. |
17. Poskytovateľ sa zaväzuje, že vykoná služby v kvalite a v prevedení podľa podmienok dohodnutých v zmluve a že poskytnuté služby budú mať počas záručnej doby vlastnosti stanovené technickými parametrami. |
18. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať služby objednávateľovi v plnom rozsahu vyškoleným personálom a zárukami na poskytnuté služby. |
19. Poskytovateľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby, ktorého následkom bude jej omeškanie. |
20. Poskytovateľ zodpovedá za škody na posypových nadstavbách preukázateľne vzniknutých pri vykonávaných servisných úkonoch a opravách a zaväzuje sa ich uhradiť. |
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo kontroly náhradných dielov určitej značky ešte pred vykonaním výmeny, právo kontrolovať priebeh opravy priamo počas servisných prác. |
22. Objednávateľ je oprávnený odmietnuť prevzatie služby v prípade, ak preberané vykonané servisné úkony a opravy nespĺňajú kvalitatívne požiadavky. |
23. Poskytovateľ pri všetkých poskytnutých službách vyhotoví doklad o poskytnutí služby, na ktorých uvedie údaje o vykonaných servisných úkonoch, opravách a použitých ND, množstvo a cenu za vykonané služby. Doklad o poskytnutí služby potvrdzuje poverená osoba za objednávateľa. |
24. Fakturácia sa vykoná po čiastkovom splnení predmetu zmluvy, na základe vyhotoveného dokladu o poskytnutí služby, ktorý bude tvoriť prílohu faktúry. |
25. Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok, ani zálohu na plnenie zmluvy. |
26. Lehota splatnosti faktúry je do 30 dní od jej doručenia objednávateľovi a musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. |
27. Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takomto prípade lehota splatnosti faktúry neplynie, až do momentu doručenia doplnenej alebo opravenej faktúry. |
28. Objednávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy a dôvod na odstúpenie od zmluvy: |
28a) nedodržanie kvality poskytnutých servisných úkonov a opráv, |
28b) nedodržanie doby plnenia, |
28c.) nedodržanie jednotkových cien, |
28d) nepredloženie požadovaných dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky: |
- podrobný zoznam ocenených servisných úkonov a opráv t. j. body 1. - 39. v rozsahu: jednotková cena bez DPH, celková cena bez DPH, DPH a celková cena s DPH, ktorý musí byť potvrdený poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
- zoznam strojného a technického vybavenia servisnej dielne potrebného na vykonanie predmetu zákazky vrátane uvedenia sídla (adresy) servisnej dielne potvrdené poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
- zoznam subdodávateľov vr. identifikácie subdodávateľa (obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba) potvrdený poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
- doklady preukazujúce splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky potvrdené subdodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene subdodávateľa), |
- čestné vyhlásenie subdodávateľa, že je zapísaný v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. potvrdené subdodávateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene subdodávateľa), |
- čestné vyhlásenie poskytovateľa, že požadovaný predmet zákazky nebude zabezpečovaný prostredníctvom subdodávateľov potvrdené poskytovateľom (pečiatka a podpis osoby oprávňujúcej konať v mene uchádzača), |
28e) v prípade nevyhovujúcich priestorov a vybavenia servisnej dielne, |
28f) v prípade predloženia požadovaných dokladov, ktoré nespĺňajú požiadavky objednávateľa je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy, |
29. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
29a) riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služieb podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote, |
29b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
29c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u, ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u poskytovateľovi listinnej forme, |
29d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán, ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy, pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
30a) Ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Poskytovateľ alebo jeho subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZRPVS), zapísaných v RPVS konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS, Zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Poskytovateľa a/alebo jeho subdodávateľa do tohto registra. |
30b) Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak v momente uzavretia Zmluvy nemá Poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia Zmluvy. |
Košický, Slovenská republika
31.01.2019 08:12 — 31.01.2021 08:13
1,00 kpl
210 443,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.01.2019 08:53
22.01.2019 13:10
22.01.2019 13:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.01.2019 10:03 - Vstupná ponuka | 210 000,00 | € | Cena bez DPH |
22.01.2019 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 209 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: