• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2019 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2019 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2019 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2019 09:20

Detail zákazky Z20191546

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.01.2019 08:05
  •    Predkladanie ponúk
    18.01.2019 08:30
  •    Ukončenie zákazky
    18.01.2019 09:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.01.2019 09:20

Základné údaje

Z20191546

OF-185799

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3847218

Objednávateľ

00165361

Slovenská zdravotnícka univerzita v Bratislave

Limbová 12, Bratislava , 83303, SVK

Dodávateľ

36622524

MB TECH BB s.r.o.

Zvolenská cesta 37, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stolový počítač

počítač

  • 30000000-9 - Kancelárske a počítacie stroje, vybavenie a spotrebný materiál s výnimkou nábytku a softvérových balíkov
  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 30230000-0 - Zariadenia súvisiace s počítačmi
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PC zostava
Funkcia
Plnohodnotný stolový počítač
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Počítač ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Počítač - procesor Intel Core i5
1. Počítač - benchmarks min. 4570 (6M Cache, 3.20 GHz up to 3.60 GHz)
1. Počítač - RAM 8GB DDR3
1. Počítač - disk 500GB HDD
1. Počítač - grafická karta Intel HD Graphics 4600
1. Počítač - mechanika HDD, DVD-RW-slim
1. Počítač - operačný systém MS Windows 10 Pro 64-bit
1. Počítač USB 2.0: 6x, USB 3.0: 3x USB 3.0, VGA 15-pin (D-SUB) Port
1. Počítač - záruka 36 mesiacov (PosAm Care)
 2. Služba
Funkcia
Doprava a inštalácia s montážou na mieste plnenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
služba ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
doprava naloženie tovaru a vyloženie na mieste plnenia
služba inštalácia na mieste plnenia
služba testovanie tovaru na mieste plnenia
služba zaškolenie personálu na mieste plnenia/v trvaní 60 minút./ 2 účastníkov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke si všetko skontrolovať a v prípade iného tovaru, alebo nekompletnej zásielky, neprevziať zásielku.
Čas plnenia zmluvy - termín dodania tovaru je potrebné dodržať. Jeho nedodržanie sa považuje za závažné porušenie zmluvy a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
V kúpnej cene je zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky, vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác. Montáž, odskúšanie, školenie, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a pod.
Záručná lehota je 36 mesiacov. V prípade záručnej opravy je dodávateľ povinný poskytnúť náhradné zariadenie.
Dodávka tovaru, ktorá nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu na predmet zákazky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET).
Dodávateľ dodá predmet plnenia, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požaduje sa predložiť funkčná a technická špecifikácia, vrátane technických listov preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 24 hod. od uzavretia zmluvy
Vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Požadujeme pravidelnú servisnú kontrolu počítačov na mieste plnenia.
Požadujeme vykonať servis do 12 hod. od nahlásenia poruchy na mieste plnenia, ak nebude závada odstránená na mieste, požadujeme náhradný počítač v rovnakej konfigurácii.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nový, doposiaľ nepoužitý krabicový softvér

Zmluvná špecifikácia

Limbová 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

23.01.2019 08:00 — 01.02.2019 12:04

1,00 sada

570,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.01.2019 08:05

18.01.2019 08:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.01.2019 08:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 423
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.01.2019 10:18 - Vstupná ponuka 570,00 € Cena bez DPH
15.01.2019 10:18 - Najvýhodnejšia ponuka 570,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS