Z20191113
OF-183948
zrušená
17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
Likvidácia a spracovanie objemného a komunálneho odpadu
odvoz odpadu, likvidácia odpadu, lis na odpad, kontajner
Služba
1. Likvidácia a spracovanie objemného a komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby súvisiace s likvidáciou a spracovaním objemného a komunálneho odpadu |
Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obdobie poskytovanej služby | mesiac | 36 | ||
15 01 06 zmiešané obaly | t/rok | 270 | ||
17 09 04 zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako uvedené v 17 09 01, 17 09 02 a 17 09 03 | t/rok | 12 | ||
20 03 07 objemný odpad | t/rok | 40 | ||
Kontajner s lisom určený pre odpad 15 01 06 | ks | 1 | ||
Dĺžka nájmu kontajnera s lisom | mesiac | 36 | ||
Objem kontajnera | m3 | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odvoz odpadov: 15 01 06 | 1 x za týždeň/ pravidelne |
Odvoz odpadov: 17 09 04 | V prípade potreby objednávateľa do 48 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky, predpoklad 6x ročne. |
Odvoz odpadov: 20 03 07 | V prípade potreby objednávateľa do 48 hodín od nahlásenia emailom alebo telefonicky, predpoklad 12x ročne. |
Názov |
Zadané množstvo je nutné brať ako predpokladaný počet, nie presný, ročný objem vychádza z priemeru za uplynulé obdobie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo za nezáväzné. V prípade potreby si objednávateľ vyhradzuje právo odovzdať nižšie množstvá ako sú predpokladané. V prípade, že budú realizované nižšie množstvá ako sú predpokladané množstvá počas obdobia v uvedeného zmluve, nevzniká dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zákazky, tak ako je definovaný v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Odvoz odpadu č. 15 01 06 požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok. |
Miesto plnenia predmetu zmluvy je sídlo verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú v dĺžke 36 mesiacov, prípadne do vyčerpania celkovej sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy; a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť ochranu odpadov pred takými vonkajšími vplyvmi, ktoré by mohli spôsobiť vznik nežiaducich reakcií v odpadoch (napr. vznik požiaru, výbuch) a nedošlo k úniku odpadu do prostredia pri preprave. |
Zvoz odpadov bude zabezpečený krytou zbernou nádobou, sieťkou alebo uzatvoreným dopravným prostriedkom. |
Prepravu odpadu zabezpečí dodávateľ služby od pôvodcu odpadu v súlade s platnými predpismi ADR. Náklady na dopravu sú zahrnuté v celkovej hodnote zmluvy podľa predpokladaných intervaloch zvozu odpadu. |
Od potvrdenia sprievodných listov odpadu oboma stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. |
Objednávateľ zaručuje, že odpad zhromažďovaný na zneškodnenie nebude pomiešaný s iným odpadom. |
Skutočnú hmotnosť prevzatého odpadu odváži prevádzkovateľ Centra zhodnotenia odpadov, prevádzkovateľ úložiska odpadov na certifikovanom vážnom zariadení na svojej prevádzke. Vystaví dva krát vážny lístok a uchová spolu so sprievodným lístkom pre účely fakturácie a kontroly v zmysle zákona o odpadoch. |
V prípade poruchy vážneho zariadenia, alebo z iných prevádzkových dôvodov nefunkčnosti vážneho zariadenia sa hmotnosť odpadu určí prepočtom objemovej jednotky na hmotnostnú prostredníctvom koeficientov podľa druhu odpadu. |
O nakladaní z odpadom vystaví zhotoviteľ pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladované zneškodnenie odbornou firmou. |
Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29. 4. 2015 podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. |
Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia zmluvy ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesto, adresu plnenia predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia Fa / |
- Zmluvné strany sa zaväzujú plniť záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy aj po vyhlásení núdzového stavu, výnimočného stavu , vojnového stavu a vojny podľa ústavného zákona č.227/2002 Z.z. a po vydaní nariadenia vlády Slovenskej republiky na vykonávanie opatrenia organizácie výroby a organizácie služieb podľa § 5 písm. b) zákon č.179/2011 Z.z. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky za jeden kalendárny mesiac. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí odpadu. |
- Kúpna cena zahŕňa vyzdvihnutie a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii opisného formulára. |
- Kúpna cena je vrátane zákonných poplatkov v zmysle zákona 17/2004 Z.z. Zákon o poplatkoch za uloženie odpadov. |
- Dodávateľ služby má právo úpravy ceny likvidácie odpadov, v prípade zvýšenia zákonných poplatkov za uloženie odpadov podľa aktuálne platnej legislatívy počas trvania zmluvy. |
- Dodávateľ služby má povinnosť úpravy ceny likvidácie odpadov, v prípade zníženia zákonných poplatkov za uloženie odpadov podľa aktuálnej platnej legislatívy počas trvania zmluvy. |
Zmluvná strana, ako aj verejný obstarávateľ, si v zmysle vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/ bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č.222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH a inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č.222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa §7 a/alebo §7 a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Sankcie: |
- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov podľa § 104 zákona č. 79/2015 Z.z. za porušenie povinnosti v zmysle zákona o odpadoch zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom, má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa služby, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý. |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu. |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
- zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
- výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany predávajúceho a jeden mesiac zo strany kupujúceho . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
- objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť nasledovné doklady: | |
Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Počas prechodného obdobia aktuálneho zákona postačuje rozhodnutie/oprávnenie podľa zákona č. 223/2001 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov. Po uplynutí prechodného obdobia objednávateľ požaduje predložiť/doložiť uvedené rozhodnutie podľa aktuálne platnej legislatívy. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy O podľa príslušnej časti predmetu zákazky, na ktorú dodávateľ ponuku predkladá. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Skutočnosť, že uchádzač nie je v reštrukturalizácii sa preukázať potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace aj ako aktualizačný údaj Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu odpadu počas trvania zmluvy. | |
Čestné prehlásenie, že účastník bude prepravu odpadov zabezpečovať v súlade s požiadavkami ustanovenými v zákone NR SR č. 168/1996 Z. z o cestnej preprave v znení neskorších predpisov a v súlade s ustanoveniami Európskej dohody o cestnej preprave nebezpečných vecí (ADR). | |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ,predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
22.01.2019 07:00 — 22.01.2021 15:04
322,00 tona
44 345,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2019 15:06
18.01.2019 12:00
18.01.2019 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.01.2019 11:56 - Vstupná ponuka | 44 345,00 | € | Cena bez DPH |
18.01.2019 11:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 44 345,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: