00738336
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Dukelská štvrť 941/10, Dubnica nad Váhom, 01841, SVK
31409890
HSH spoločnosť s ručením obmedzeným
Majer 236, Veľké Zálužie, 95135, SVK
Hydinové výrobky
tlačenka, párky, šunka
Tovar, Služba
1. Hydinová sekaná
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | kg | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah mechanicky separovaného mäsa | minimálne 36% |
hydinové kože, prísady |
2. Hydinová tlačenka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | kg | 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah hydinového mäsa | minimálne 50% |
hydinové kožky, prísady |
3. Hydinové párky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | kg | 1000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah | minimálne 48% mechanicky separovaného hydinového mäsa, prísady |
4. Hydinový pečeňový syr v ALU fólii
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | kg | 900 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah mechanicky separovaného hydinového mäsa | minimálne 36% |
obsah kuracej pečene | minimálne 34% |
5. Hydinová dusená šunka
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
množstvo | kg | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
obsah | minimálne 50% hydinového mäsa, prísady |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávaný predmet plnenia požadujeme chladený, nie mrazený. |
Doba trvania Rámcovej dohody je na obdobie 12 mesiacov. Plnenie Rámcovej dohody bude prebiehať na základe Čiastkových výziev (ďalej len "objednávok") vystavených Objednávateľom v periodicite minimálne 1 krát za týždeň. Všetky náklady dodávateľa s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v cene za predmet plnenia. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Počty jednotlivých položiek môžu byť v závislosti od skutočných potrieb objednávateľa upravené a to pri dodržaní celkovej maximálnej zazmluvnenej ceny. |
Dodanie tovaru požadujeme počas pracovných dní od 7:00 hod do 10:00 hod. do 24 hodín po akceptácii objednávky (objednávky budú vystavované písomne, telefonicky alebo e-mailom). Osoba zodpovedná za plnenie predmetu je povinná prijatie Čiastkovej výzvy (objednávky) potvrdiť obratom telefonicky alebo e-mailom. |
Dodávaný tovar musí spĺňať požiadavky na potraviny v zmysle platnej legislatívy a platného Potravinového kódexu Slovenskej republiky. |
Súčasťou dodania nebalených výrobkov uložených voľne, požadujeme doklad, ktorý bude obsahovať údaje v súlade s platnou legislatívou a Potravinovým kódexom. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody predložiť objednávateľovi rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zazmluvnený finančný limit ako aj uvedené množstvá. Množstvá tovaru sú predpokladané a bude objednávaný podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. |
Ak sa v opise predmetu plnenia uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku a pod., umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením. Za ekvivalentné riešenie sa považuje dodržanie technických špecifikácií predmetu zákazky s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami, pričom na posúdenie je dodávateľ povinný predložiť doklady preukazujúce požadovanú kvalitu do 2 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi. |
Na účely vyhotovenia referencií podľa §12 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody. |
Preprava tovaru musí byť zabezpečená vozidlom na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Objednávateľ je oprávnený vo vzťahu k určeniu ceny tovaru počas trvania Rámcovej dohody postupovať v zmysle OPET VZP Čl. XVI odsek 16.1.8 a 16.1.9 a 16.1.10. |
Za porušenie Rámcovej dohody podstatným spôsobom bude objednávateľ považovať porušenie špecifikácie a podmienok určených v objednávkovom formulári. |
Dodávateľ musí spĺňať podmienky podľa §117 ods. 5 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dukelská štvrť 941/10, Dubnica nad Váhom, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
10 010,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.01.2019 10:28
17.01.2019 14:00
17.01.2019 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.01.2019 10:35 - Vstupná ponuka | 10 010,40 | € | Cena s DPH |
17.01.2019 13:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 644,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: