00305936
Mesto Galanta
Mierové námestie 940/1, Galanta, 92418, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
IKT vybavenie na ZŠ II
IKT vybavenie
Tovar, Služba
1. Interaktívna tabuľa, dataprojektor pre odbornú učebňu chémie a biológie
|
|
---|---|
Funkcia |
Interaktívna tabuľa, dataprojektor |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Interaktívna tabuľa, dataprojektor | sada | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | interaktívny projektor s ultrakrátkou proj. Vzdiaľ. svietivosť 3000 ansi, výdrž lampy 10000 hod., technológia DLP, rozlíšenie WXGA, súčasťou je držiak na stenu, 5 ročná záruka na projektor, |
Požadované parametre (pokračovanie) | 3 ročná záruka na lampu, zabudovane 10W reproduktory, ovládanie 2x perom, súčasťou anotačný softvér + biela magnetická tabuľa 120x180 cm |
2. Notebook pre učiteľa, aplikačný softvér
|
|
---|---|
Funkcia |
Notebook pre učiteľa, softvér |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Notebook pre učiteľa, softvér | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Požadované parametre | Intel® Pentium® Quad Core Processor N5000, 4 GB DDR4+N, 256SSD, čítačka SD kariet, 15.6" FHD ComfyView LED LCD, HD Graphics, WIN 10; webcam |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Ak po predložení technických dokumentov nie je možné jednoznačne určiť, či vysúťažené tovary spĺňajú technické požiadavky objednávateľa , je to dôvod na jednostranné odstúpenie od zmluvy zo strany Objednávateľa. |
Nesplnenie povinnosti podľa týchto Osobitných požiadaviek na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy a má za následok právo Objednávateľa okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Dodávateľovi sa nebude poskytovať preddavok. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar do 60 dní od účinnosti zmluvy. Zmluva nadobudne účinnosť až po kladnom odsúhlasení a schválení verejného obstarávania poskytovateľom nenávratného finančného príspevku - po vydaní správy z kontroly. Bez vydania takejto správy nie je možné realizovať predmet zákazky. |
Zákazka je realizovaná v rámci výzvy IROP-PO2-SC222-2016-13 na budovanie a zlepšenie technického vybavenia jazykových učební, školských knižníc, odborných učební rôzneho druhu v základných školách. |
Dodávateľ predmetu zákazky dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Do 7 dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky e-mailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa kópie všetkých certifikátov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. |
Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. Požadujeme predložiť certifikáty – vyhlásenia o zhode ku projektorom, notebookom, počítačom, jazykovému laboratóriu. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016 Z. z. zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017. |
Dodávateľ je povinný predložiť do 7 dní od uzatvorenia zmluvy potvrdenie výrobcu, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadení a platné potvrdenia/certifikáty, že má zavedený systém riadenia kvality ISO 9001:2015 a systém environmentálneho manažérstva ISO 14000:2015. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosť riadneho plnenia zákazky. |
Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú Objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky / zmluvy. |
Celková cena predmetu zákazky / zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahuje všetky náklady Dodávateľa predmetu zákazky spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky / zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v mieste plnenia, inštalácia a zaškolenie, likvidácia obalového odpadu, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť potvrdenie výrobcu/výrobcov ním ponúkaných serverov, počítačov, notebookov, monitorov, projektorov, tlačiarní (vrátane 3D), mobilných pracovísk na obrábanie dreva a kovu, laboratórnych pracovísk biologicko-chemickej a fyzikálnej učebne, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadení. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosť riadneho plnenia zákazky. |
Požaduje sa predložiť funkčnú a technickú špecifikáciu s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, vrátane technických listov výrobcov na ním ponúkané servery, počítače, notebooky, monitory, projektory, tlačiarne (vrátane 3D), mobilné pracoviská na obrábanie dreva a kovu, laboratórne pracoviská biologicko-chemickej a fyzikálnej učebne, ktorá preukazuje splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky do 5 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, ak neboli požadované ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky. |
Ak Dodávateľ v uvedenom termíne nepredloží niektorý z požadovaných dokladov, alebo z predložených dokladov bude vyplývať, že ktorákoľvek ponúknutá hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. Zároveň bude Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 2% zmluvnej ceny, minimálne však 500 EUR za každé takéto porušenie. Tým nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
Výrobky a tovary, ktoré sú predmetom dodávky musia byť funkčne, technicky a bezpečnostne vhodné pre použitie v základnej škole. |
Ak je v zákazke názov konkrétneho tovaru, pripúšťa sa možnosť ponúknuť ekvivalent pokiaľ tento má rovnaké alebo lepšie vlastnosti ako tovar v zákazke. Ekvivalent je možné dodať v rovnakej alebo vyššej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky po konzultácii a so súhlasom verejného obstarávateľa. |
Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky / zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky / zmluvy o hodnotu DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Všetok dodaný tovar musí byť nový, doposiaľ nepoužitý, nepoškodený, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach, nerozbalený, v originálnom balení od výrobcu. Súčasťou dodávky musí byť aj návod na použitie dodávaných zariadení v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média. Nesplnenie tohto ustanovenia Dodávateľom oprávňuje Objednávateľa k odmietnutiu prevzatia predmetu zákazky ako celku. |
Dodávateľ minimálne 3 pracovné dni pred dodaním tovaru upresní Objednávateľovi deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti e-mailom a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúcom termíne dohodnutom podľa tohto bodu. |
Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ predmetu zákazky. Plnenie sa uskutoční v pracovné dni medzi 8:00 - 15:00 hod. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny zákazky za každý začatý deň omeškania dodávky oproti zmluvnému termínu. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitnými podmienkami predmetu zákazky. |
Súčasťou faktúry je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, množstvo, celkovú cenu v EUR bez DPH, s DPH, sadzbu DPH. |
Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruky a výrobné čísla výrobcu. |
Dodávateľ je povinný poskytnúť bezplatný záručný servis vrátane dopravy minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. Záručná doba nesmie byť kratšia ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom. Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah v mieste dodania najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady. |
Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) s presným názvom vadného zariadenia (vrátane sériového čísla, ak je dodávateľom uvedené), stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, kontaktných údajov oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely a presným popisom miesta, kde je zariadenie umiestnené. |
Odstránenie vady v záručnej dobe sa požaduje v dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť v uvedenej lehote, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie. Nedodržanie tohto ustanovenia oprávňuje Objednávateľa uplatniť voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu. Tým nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu škody. |
Záručná doba sa predlžuje o dobu, od nahlásenia poruchy do jej odstránenia. |
V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o NFP a jej príloh, uzatvorenej objednávateľom ako prijímateľom NFP a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas potrebnú súčinnosť. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že Zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára Zmluva jedným z Kontraktačných postupov Trhoviska, bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. |
Účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledok kontroly predmetného VO zo strany riadiaceho/sprostredkovateľského orgánu pre IROP. Ak výsledok predmetnej kontroly VO nebude kladný, nie je splnená podmienka nadobudnutia účinnosti zmluvy v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami elektronického trhoviska. To znamená, že k plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s úspešným uchádzačom stane účinnou. Objednávateľ na túto skutočnosť bezodkladne dodávateľa upozorní po doručení správy z kontroly verejného obstarávania. |
Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od Zmluvy odstúpiť. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry Dodávateľa podľa tohto bodu nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam Dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného Zmluvou. |
Zmluvné strany sa dohodli, že po dobu nevyhnutnú pre kontrolu príslušnej Žiadosti o čerpanie nenávratného finančného príspevku, vrátane faktúry Dodávateľa vystavenej Objednávateľom za účelom financovania Ceny podľa faktúry a ich príloh, ako aj po dobu certifikácie platby zo strany príslušných riadiacich a kontrolných orgánov, bude v prípade omeškania Objednávateľa s úhradou takejto faktúry mať Dodávateľ nárok na úhradu úrokov z omeškania vo výške 0,001% dlžnej sumy denne. |
Objednávateľ je oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry či jej povinných príloh najneskôr do uplynutia lehoty jej splatnosti. |
Za okolnosti vylučujúce zodpovednosť sa považuje tiež konanie, resp. nekonanie a omeškanie príslušného riadiaceho orgánu, sprostredkovateľského orgánu, orgánov kontroly a auditu, Európskej komisie a iných orgánov riadenia a kontroly poskytovania financovania prostredníctvom fondov EÚ, ktoré má za následok omeškanie platieb zo strany Objednávateľa Dodávateľovi. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v prípade skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, uzavretej medzi Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania Plnení podľa Zmluvy, a to bez ohľadu na právny titul skončenia alebo zániku Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku. |
ZŠ Sídlisko SNP 1415/49, Galanta, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
28.01.2019 11:25 — 28.06.2019 11:25
2,00 ks
4 850,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2019 11:26
16.01.2019 15:25
16.01.2019 15:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.01.2019 13:27 - Vstupná ponuka | 4 850,40 | € | Cena s DPH |
16.01.2019 10:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 849,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: