• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2019 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    16.01.2019 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    16.01.2019 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.01.2019 09:35

Detail zákazky Z20191035

  •    Vyhlásenie zákazky
    11.01.2019 08:21
  •    Predkladanie ponúk
    16.01.2019 08:45
  •    Ukončenie zákazky
    16.01.2019 09:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    16.01.2019 09:35

Základné údaje

Z20191035

OF-174838

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3842174

Objednávateľ

31813861

Univerzitná nemocnica Bratislava

Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK

Dodávateľ

36531774

MEDIS Nitra, spol. s r.o.

Pri Dobrotke 659/81, Nitra - Dražovce, 94901, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Transportné pľúcne ventilátory a transportné ventilátory vhodné do prostredia MRI

ventilátor, dýchacie prístroje

  • 33157400-9 - Lekárske dýchacie prístroje
  • 51410000-9 - Inštalácia lekárskych zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Transportný pľúcny ventilátor, transportný ventilátor vhodný do prostredia MRI
Funkcia
1. Transportný pľúcny ventilátor - mobilný prístroj na umelú ventiláciu pľúc. Vhodný pre všetky vekové kategórie s voliteľným typom ventilácie pre novorodenca (minimálne formou opcie), dieťa a dospelého pacienta všetkých hmotností s možnosťou rozlíšenia pohlavia.
2. Transportný ventilátor vhodný do prostredia MRI - prístroj musí umožňovať použitie v prostredí MRI s magnetickým poľom 1,5 T a 3 T s minimálnou vzdialenosťou 20 mT.
2. Ventilátor musí umožňovať invazívnu ako aj neinvazívnu ventiláciu dospelých a pediatrických pacientov so zadávaním pohlavia, výšky resp. hmotnosti pacienta, zvlhčovanie dýchacích ciest
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Transportný pľúcny ventilátor ks 13
- respiračný objem ml 20 200
- dychová frekvencia dychov/min. 1 80
- PEEP cmH20 0 35
- CPAP cmH20 0 35
- inspiračný tlak cmH20 nad hodnotu PEEP 5 55
- tlaková podpora cmH20 nad hodnotu PEEP 3 55
- inspiračný čas s 0,2 12
- koncentrácia O2 % 21 100
- prietokový spúšťač l/min 0 20
- hmotnosť samostatného prístroja s rukoväťou, vrátane batérie kg 7
2. Transportný ventilátor vhodný do prostredia MRI ks 3
- dychový objem ml 20 1400
- dychová frekvencia l/min 4 60
- PEEP/CPAP cmH2O 0 20
- citlivosť triggeru l/min 2 15
- koncentrácia O2 % 21 100
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Zabudovaná tichá turbína ako zdroj vzduchu pre zabezpečenie maximálnej mobility prístroja áno
1.1. možnosť používania ventilátora bez mobilného stojana počas prevozu pacienta s lôžkom k diagnostický výkonom (RTG, CT, MRI), manipulácia, montáž a demontáž zvládnuteľná obsluhujúcim personálom (sestrou) bez použitia nástrojov áno
1.2. farebný, dotykový, podsvietený displej s uhlopriečkou minimálne 8 palcov (20 cm)
1.3.  ovládací panel pre presné a bezpečné nastavovanie hodnôt áno
1.4. ovládanie prístroja pomocou mechanického otočného/potvrdzovacieho tlačidla  a mechanických tlačidiel priamej voľby v prípade poruchy dotykového displeja áno
1.5. automatická kompenzácia úniku pri invazívnej a neinvazívnej ventilácii s automatickým nastavením citlivosti triggerov pre optimálnu synchronizáciu s dychmi pacienta áno
1.6. vizuálne zobrazenie závislosti ventilácie s rozdelením  do skupín oxygenácia, eliminácia CO2, pacientska aktivita na displeji prístroja áno
1.7.  vyobrazená podoba pacientskych pľúc interpretujúca zobrazenie objemu nádychu, elasticity pľúc, rezistencie  pacientskej aktivity v reálnom čase áno
1.8 zabudovateľné batérie, pre prevádzku pri výpadku el. energie alebo počas transportu s prevádzkou minimálne 4 hod.
1.9. ventilačné režimy: áno
1.10. adaptívna ventilácia v uzatvorenej slučke, kompletný systém ventilácie umožňujúci zabezpečovať a riadiť minútovú ventiláciu pacienta pri plynulom prechode od plne riadenej, cez striedavú až po spontánnu ventiláciu pacienta pri snahe o dodržanie ideálnej frekvencie dýchania, ochrana pred volutraumou a barotraumou áno
1.11. tlakovo  a objemovo riadená ventilácia áno
1.12. tlakovo a objemovo riadená ventilácia synchronizovaná áno
1.13. tlaková podporná ventilácia áno
1.14 ventilácia na dvoch úrovniach s tlakovou podporou áno
1.15. ďlšie funkcie ventilácie: manuálny dych, vzdych/hlboký nádych, obohacovanie 100% kyslíkom, zadržanie inspíria, režim stand-by, zamknutie obrazovky, nočný režim obrazovky
1.16. nebulizácia v základnej konfigurácii prístroja áno
1.17. základné nastaviteľné parametre v minimálnom rozsahu: uvedené vo vyššie uvedenej tabuľke " TECHNICKÉ VLASTNOSTI"
1.18. základné nastaviteľné parametre v minimálnom rozsahu: 1:9 - 4:1
1.19. užívateľom nastaviteľné alarmy: Respiračný objem, apnea, nízky / vysoký minútový objem, vysoký tlak, nízka / vysoká frekvencia, koncentrácia kyslíka, odpojenie, strata PEEP, alarm snímača prietok, výpadok napájania
1.20. optický alarm na vrchnej časti ventilátora viditeľný v 360° horizontálnej rovine áno
1.21. základné príslušenstvo: závesný systém pre transport s lôžkom (1 ks), tlaková hadica k prívodu O2 (1ks), kompletné jednorazové dýchacie okruhy (1 balenie)
2. prístroj umiestnený na mobilnom podvozku s audio vizuálnym alarmom bezpečnej úrovne sily magnetického poľa áno
2.1. prevádzka prístroja zo siete 100V až 240V/50Hz (60 Hz) alebo na záložnú batériu v prípade výpadku napájania alebo transportu po dobu min. 7 hodín áno
2.2. zobrazovanie aktuálnych parametrov nastavenia ventilátora a monitorovaných hodnôt je na farebnom displeji s uhlopriečkou min. 15 cm  s možnosťou výberu zobrazenia monitorovaných údajov užívateľom vo viacerých prednastavených formách rozloženia áno
2.3. ovládanie prístroja je pomocou presného mechanického otočného/potvrdzovacieho tlačidla  a mechanických tlačidiel priamej voľby pre rýchly prístup k dôležitým nastaveniam áno
2.4. menu prístroja a softvér v slovenskom jazyku áno
2.5. ventilačné režimy: áno
2.6. tlakovo riadená ventilácia áno
2.7. ventilácia s tlakovou podporou áno
2.8. objemovo riadená ventilácia áno
2.9. garantovaná minútová ventilácia podľa nastavení užívateľa s obmedzením na hraničné hodnoty ochrany pľúc áno
2.10. ventilácia na dvoch tlakových úrovniach áno
2.11. záložná ventilácia áno
2.12. neinvazívny režim ventilácie áno
2.13 manuálna ventilácia áno
2.14. alarmovanie respiračného objemu, max. času bez spontánnej dychovej aktivity, minútového objemu, tlaku, frekvencie, FiO2, odpojenia a výpadku napájania áno
2.15. akustický a optický alarm viditeľný v 360°horizontálnej rovine áno
2.16. zobrazovanie ventilačných parametrov: tlaku, inspiračného a expiračného prietoku, objemu, času, pomeru I:E, FiO2, rezistencia, poddajnosť, časové konštanty, grafické zobrazenie kriviek prietoku, objema tlaku v čase
2.17. zobrazovanie ventilačných parametrov: a zaznamenávanie trendov monitorovaných parametrov v rôznych časových intervaloch
2.18. graficko-dynamické vyobrazenie pľúcnej mechaniky minimálne formou slučiek P-V, V-F, P-F s voľbou referenčnej slučky áno
2.19. zaznamenávanie trendov monitorovaných parametrov v rôznych časových intervaloch áno
2.20. nastavenie ventilačných parametrov v minimálnom rozsahu: uvedené vo vyššie uvedenej tabuľke " TECHNICKÉ VLASTNOSTI"
2.21. nastavenie ventilačných parametrov v minimálnom rozsahu: I:E 4:1 - 1:4
2.22. základné príslušenstvo mobilný podvozok, tlakové hadice, kompletné jednorazové dýchacie okruhy.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy sú transportné ventilátory podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky, v celkovom počte 16 ks .
UPOZORNENIE: Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätia parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné a estetické charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené.
Požaduje sa dodať tovar nový, nepoužívaný a nerepasovaný.
Súčasťou dodávky musia byť všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platným v Slovenskej republike ( zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/a pod. ) a manuál (návod na obsluhu a údržbu) k tovaru v slovenskom jazyku, resp. v českom jazyku.
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu.
Miestom plnenia sú zdravotnícke zariadenia objednávateľa  ( 5 miest dodania v Bratislave).
Podmienkou dodávky je zabezpečenie servisných činností počas záručnej doby autorizovaným servisom, vrátane dodávky náhradných dielcov, po dobu minimálne 10 rokov odo dňa inštalácie
Nástup servisného technika k diagnostikovaniu a odstráneniu poruchy je max. do 48 hodín od nahlásenia poruchy (v pracovných dňoch).
Odstránenie poruchy prístroja sa vyžaduje do 2 pracovných dní od vzniku poruchy, resp. nahlásenia poruchy za predpokladu, že porucha nevyžaduje dodanie náhradných dielcov od výrobcu. V opačnom prípade o lehote dodávky rozhoduje termín dodania náhradného dielu.
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 36 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky.
Dodávateľ bude vykonávať pravidelné prehliadky celej zostavy v intervaloch stanovených výrobcom. Najviac 14 dní pred uplynutím záručnej lehoty, Dodávateľ vykoná bezplatnú bezpečnostno technickú prehliadku a bezplatné odstránenie všetkých zistených vád a nedostatkov spadajúcich pod záruku.
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán.
Cena za tovar sa rozumie cena vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná.
V kúpnej cene sú zahrnuté aj všetky náklady spojené s vykonávaním pravidelných predpísaných prevádzkových revízií a kontrol po celú dobu záruky, nevyhnutných pre zabezpečenie bezporuchovej prevádzky zariadenia po celú dobu záruky.
Predmet zmluvy alebo jeho časť sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľ. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad so zmluvou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 48 hodín od uplatnenej reklamácie.
Úhrada predmetu zákazky alebo jeho časti bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade, že poskytovateľ neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvodu Objednávateľovi finančné prostriedky na financovanie tejto zákazky, si objednávateľ vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť a zmluvné strany sa dohodli, že v tomto prípade nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie.
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi.
Táto zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálne účinných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou bez uvedenia dôvodu s výpovednou lehotou tri mesiace. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný.
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.
Dodávateľ do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi:
a) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, prospektový materiál k tovaru v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností, parametrov a hodnôt tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike( zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie a pod. )
c) oprávnenie dodávateľa vykonávať opravy vyhradených technických zariadení elektrických
d) podrobný aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus prístroja) v € bez DPH, sadzby DPH, cenu s DPH a cenu spolu bez DPH a s DPH.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ:
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18 OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom,
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS.
V prípade ak kontrakčnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do št. rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad.
Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy.
Táto dohoda nadobúda platnosť dňom jej podpísania zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv.
Pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa najmenej tri dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ružinovská 6, Limbová 5, Antolská 11, Mickiewiczova 13, Krajinska cesta 91, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

28.01.2019 08:00 — 25.03.2019 12:00

16,00 ks

264 600,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

11.01.2019 08:21

16.01.2019 08:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

16.01.2019 09:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 574
 4
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
11.01.2019 09:20 - Vstupná ponuka 264 576,00 € Cena s DPH
16.01.2019 07:00 - Najvýhodnejšia ponuka 264 276,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS