35570911
Kultúrne centrum Medzibodrožia a Použia
Boľská 41, Kráľovský Chlmec, 07701, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Stravné lístky na rok 2019
stravné lístky, stravovanie, gastrolístky, stravné poukážky
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných lístkov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota stravného lístka | eur | 3,70 | ||
predpokladané množstvo na rok 2019 | ks | 2500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravný lístok obsahuje | rok platnosti |
stravný lístok obsahuje | nominálnu hodnotu stravného lístka |
forma stravných lístkov | papierové stravné lístky |
Hodnota stravného lístka zahŕňa | nominálnu hodnotu stravného lístka, náklady spojené s doručením a dopravou, províziu |
Názov |
Objednávateľ má právo na vrátenie nepoužitých stravných lístkov, čo prebehne výmenou za stravné lístky v rovnakej nominálnej hodnote ale na nové emisné obdobie. |
Zmena nominálnej hodnoty stravného lístka počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo spresniť počet stravných lístkov podľa skutočnej potreby počas platnosti Zmluvy. |
Presné množstvá stravných lístkov objednávateľ uvedie v samostatných záväzných mesačných objednávkach. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok do 2 pracovných dní od podania objednávky do sídla objednávateľa. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné lístky, resp. zásielku. |
Dodávka stravných lístkov na základe zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, emailom, faxom alebo internetom. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za objednané a dodané množstvo stravných lístkov podľa čiastkových výziev. Faktúra bude súčasťou dodávky stravných lístkov. Súčasťou faktúry bude aj dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu v EUR bez DPH aj s DPH, sadzbu DPH. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi spojené s vyhotovením a dodaním stravných lístkov do odberného miesta objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky - balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu a všetky ďalšie náklady. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov, z provízie za poskytnuté služby a z DPH z ceny provízie za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platca DPH. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 14. kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že maximálne množstvá odobratých stravných poukážok sú len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné minimálne alebo maximálne množstvo. |
Názov | Upresnenie |
vrátenie nepoužitých stravných lístkov | maximálne 31 dní po ukončení ich platnosti |
interval objednávania stravných lístkov | raz mesačne |
Boľská 41, Kráľovský Chlmec, Trebišov, Košický, Slovenská republika
21.01.2019 08:00 — 20.01.2020 16:00
2 500,00 ks
9 250,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.01.2019 09:16
17.01.2019 11:00
17.01.2019 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.01.2019 10:32 - Vstupná ponuka | 9 250,00 | € | Cena s DPH |
11.01.2019 14:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 249,98 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: