00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
50822098
TradeMedical, a.s.
Fraňa Mojtu 1, Nitra, 94901, SVK
Operačný oftalmologický mikroskop
mikroskop, operačný, očný, oftalmo, mikrochirurgické, výkony
Tovar, Služba
1. Operačný oftalmologický mikroskop
|
|
---|---|
Funkcia |
Operačný mikroskop určený na očné mikrochirurgické výkony |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Ohnisková vzdialenosť šošovky objektívu / pracovná vzdialenosť | mm | 265/200 | ||
Nastavenie rýchlosti zaostrovania, zväčšovania a pohybu mikroskopu v osiach X, Y a posun minimálne | mm | 60x60 | ||
Zóna červeného reflexu | mm² | 1500 | ||
Stereokoaxiálne osvetlenie | ° | 0 a 8 | ||
Motorizované zväčšenie s automatickým resetom v rozsahu | pomer | 1:6 | ||
Motorizované zaostrenie s automatickým resetom v rozsahu | mm | 55 | ||
Binokulárny tubus pre operatéra, naklápateľný v rozsahu | ° | 0-215 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stabilne zabrzditeľný pojazdný statív mikroskopu | áno |
Elektro-mechanické brzdy ramien mikroskopu | áno |
Dotyková farebná obrazovka s možnosťou živého prenosu z operácie a možnosťou ovládania a nastavenia parametrov mikroskopu | áno |
Halogénový svetelný zdroj umiestnený pod šošovkou objektívu mikroskopu | áno |
Uloženie parametrov mikroskopu minimálne pre 10 používateľov | áno |
Bezdrôtový nožný ovládač s funkciou nabíjania priamo na mikroskope, vodeodolný a programovateľný s možnosťou nastavenia 16tich parametrov pre každého chirurga zvlášť | áno |
Mikroskop pripravený pre integráciu Verion Image guided System – Digital Marker M a ORA systém | áno |
Integrované nahrávacie zariadenie | áno |
Kamerový systém HD kvalita | áno |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia obsluhujúceho personálu. |
3. Prístroj musí byť dodaný nový – nikdy nepoužívaný, nerepasovaný. |
4. Záručný servis minimálne 24 mesiacov. |
5. Objednávateľ požaduje v rámci záručného servisu: |
5.1. Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní. |
5.2. Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
5.3. Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmych pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
5.4. Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
6. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotnou dodávkou požadujeme predložiť doklady v slovenskom alebo českom jazyku: |
6.1. Podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet. |
6.2. Podrobný technický opis ponúkaného prístroja s uvedením obchodného názvu, typového označenia a s údajmi deklarujúcimi technicko medicínske parametre. |
6.3. Katalógový list produktu. |
6.4. Vyhlásenie zhody a doplňujúce podklady k nemu, certifikáty – kópia. V prípade, ak dodávateľ predkladá Vyhlásenie o zhode, v ktorom sa odvoláva na iné doplňujúce dokumenty, ktoré sú podkladom na jeho vydanie, musia byť tieto doplňujúce dokumenty súčasťou predloženého Vyhlásenia o zhode. |
7. Ponúkaný prístroj musí spĺňať všetky minimálne medicínsko- technické parametre požadované v technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy. |
8. V prípade ak cena dodávateľa bude mimoriadne nízka vo vzťahu k predmetu zákazky/zmluvy, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ZVO) dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorými preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
9. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
9.1. Súčasťou dodávky je dodací list obsahujúci najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, s ocenením jednotlivých položiek, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
9.2. Súčasťou dodávky je návod na obsluhu v slovenskom, alebo českom jazyku. |
9.3. Súčasťou dodávky je preberací protokol, v ktorom dodávateľ uvedie položkovitý súpis predmetu zmluvy podľa Technickej špecifikácie predmetu zmluvy, jeho množstvo, dátum prevzatia, meno a podpis osoby preberajúcej predmet zmluvy za Objednávateľa, inštalačný protokol, záznam o zaškolení obsluhujúceho personálu s uvedením mena a podpisu zaškolených osôb a školiteľa. |
9.4. Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy telefonicky alebo e-mailom, minimálne dva dni pred dodaním predmetu zmluvy. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ. |
9.5. Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba predmet zmluvy spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zmluvy, funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol, neprevziať predmet zmluvy a nezaplatiť kúpnu cenu. |
9.6. Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu a inštaláciu prístroja a zaškolenia. |
9.7. Faktúra bude vystavená dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je dodací list/ preberací protokol vrátane protokolu o zaškolení obsluhy. Faktúra musí obsahovať cenu za každú položku v štruktúre: cena za MJ bez DPH, sadzba DPH v %, výška DPH v Eur, cena za MJ s DPH, cena za množstvo MJ s DPH. Lehota splatnosti faktúry je 60 dní. |
10. Objednávateľ bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy so všetkými dôsledkami v zmysle OPET a ZVO ak: |
10.1. Dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov. |
10.2. Z predložených dokladov a dokumentov bude zrejmé nedodržanie požadovaných funkčných a technických vlastnosti ponúkaného zariadenia. |
10.3. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenie preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zmluvy za mimoriadne nízku cenu, resp. za cenu vykazujúcu znaky mimoriadne nízkej ponuky. |
10.4. Nedodrží termín dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke. |
10.5. Dodá predmet zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, nespĺňa minimálne technické parametre. |
10.6. Neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru. |
10.7. Nastanú ostatné podstatné porušenia zmluvy, ktoré upravujú ustanovenia Obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
11. Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka. Písomný súhlas dlžníka s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa podľa predchádzajúcej vety nie je potrebný pri postúpení pohľadávok veriteľov financovaných z kapitálových prostriedkov Ministerstva zdravotníctva SR alebo eurofondov. |
V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
13. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
14. Objednávateľ prehlasuje, že kúpna cena za Tovar bude uhradená z externých finančných zdrojov, t.j. z kapitálových výdavkov Ministerstva zdravotníctva slovenskej republiky. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od tejto Zmluvy, ak mu nebudú pridelené finančné prostriedky na Tovar z kapitálových výdavkov Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
22.01.2019 07:00 — 30.01.2019 13:30
1,00 ks
110 400,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.01.2019 13:04
15.01.2019 13:30
15.01.2019 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.01.2019 09:53 - Vstupná ponuka | 110 400,00 | € | Cena bez DPH |
15.01.2019 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 110 399,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: