00151491
Kancelária Národnej rady Slovenskej republiky
Nám. Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - Staré Mesto, 81280, SVK
47973871
LEONTECH s.r.o.
Pračanská 49, Bratislava, 83107, SVK
Odvoz a zhodnotenie objemného odpadu
Odvoz a zhodnotenie objemného odpadu
Služba
1. Odvoz a zhodnotenie objemného odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je odvoz a zhodnotenie objemného odpadu a to v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z., o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, s vyhláškou Ministerstva životného prostredia Slovenskej republiky č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov v znení neskorších predpisov a v súlade s inými platnými právnymi predpismi upravujúcimi oblasť nakladania s odpadom. |
Číslo skupiny, podskupiny a druhu odpadu - 20 03 07 |
Názov skupiny, podskupiny a druhu odpadu - Objemný odpad |
Kategória odpadu - O (ostatné odpady) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladaný počet dní prenájmu veľkoobjemového kontajnera | deň | 200 | ||
Predpokladaný ročný počet odvozov veľkoobjemových kontajnerov | ks | 55 | ||
Predpokladané ročné množstvo objemného odpadu určeného na odvoz a zhodnotenie | tony | 120 |
Názov |
Objednávateľ má k dispozícii dva vlastné kovové, kontajnery o objeme 7m³. Na odvoz týchto veľkoobjemových kontajnerov je potrebné pristaviť vozidlo s ramenovým (reťazovým) nakladačom. |
Dodávateľ poskytne objednávateľovi na požiadanie vlastné veľkoobjemové kontajnery. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien: cenu za 1 odvoz veľkoobjemového kontajnera v EUR bez DPH a s DPH, cenu za zhodnotenie 1 tony objemného odpadu, v EUR bez DPH a s DPH, cenu za prenájom veľkoobjemových kontajnerov dodávateľa za 1 deň v EUR bez DPH a s DPH |
Plnenie zmluvy sa bude uskutočňovať na základe písomných požiadaviek na odvoz a zhodnotenie objemného odpadu od objednávateľa (e-mailom). |
Dodávateľ zabezpečí odvoz odpadu do 3 pracovných dní od objednania. |
Fakturácia bude realizovaná vždy na konci kalendárneho mesiaca na základe skutočne odvezeného množstva odpadov v danom mesiaci. |
Na faktúre budú vyčíslené zvlášť sumy za Odvoz, za Zhodnotenie odpadu a za Prenájom nádob. |
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry je doklad o množstve zhodnoteného odpadu, katalógovom čísle odpadu s dátumom, podpisom a pečiatkou (Vážny lístok). |
Rozsah plnenia bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania zmluvy, maximálne v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Dodávateľ prehlasuje, že má všetky potrebné zákonné povolenia a oprávnenia na realizáciu predmetu zákazky v súlade s platnou legislatívou. |
Námestie Alexandra Dubčeka 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
375,00 Predpokl. množstvo na rok podľa technickej špec.
12 132,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.01.2019 08:29
15.01.2019 10:00
15.01.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.01.2019 13:12 - Vstupná ponuka | 12 120,00 | € | Cena s DPH |
15.01.2019 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 118,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: