00002801
Slovenská inovačná a energetická agentúra
Bajkalská 27, Bratislava, 82799, SVK
35860251
RODEX CAR, s.r.o.
Komárňanská 83, Bratislava, 82109, SVK
Opravy, údržba, technická kontrola a súvisiace služby pre motorové vozidlá
servis vozidiel, opravy vozidiel, údržba vozidiel, motorové vozidlá
Služba
1. Opravy, údržba, technická kontrola a súvisiace služby pre motorové vozidlá
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú služby spojené so servisom (záručným a pozáručným), opravou, údržbou a dodávkou originálnych náhradných dielov a výrobcom predpísaných prevádzkových kvapalín pre osobné motorové vozidlá. Ide najmä o zabezpečenie pravidelných a nepravidelných servisných úkonov na služobných osobných motorových vozidlách, ako aj bežných opráv a opráv pri poistných udalostiach. |
Objednávateľ uzatvorí s dodávateľom Rámcovú dohodu, ktorej predmetom je zabezpečenie servisu, opráv a údržby osobných motorových vozidiel kategórie M1 v rozsahu servisných úkonov predpísaných výrobcami podľa počtu najazdených kilometrov a iných opráv na osobných motorových vozidlách. |
Objednávateľ zároveň obstaráva predmet zákazky za účelom zabezpečovania dlhodobého bezporuchového a bezpečného užívania osobných motorových vozidiel, preto je nevyhnutné, aby boli všetky služby poskytované riadne a včas podľa aktuálnych potrieb objednávateľa za použitia výrobcami predpísaného zariadenia, techniky, vybavenia, originálnych náhradných dielov, špeciálneho náradia a dodržiavania technologických postupov predpísaných výrobcami motorových vozidiel. |
Súčasťou predmetu zákazky je vykonávanie predpísaných pravidelných a nepravidelných servisných prehliadok na základe výrobcom predpísaných cyklov, vykonávanie bežných opráv motorových vozidiel a opráv motorových vozidiel po dopravných nehodách, vrátane opráv elektrického systému, karosérií, dverí, zámkov, okien, lakovania, opráv a obmeny pneumatík, vrátane diskov, nastavenia a vyvažovania kolies a pod., na základe požiadavky objednávateľa a všetky ostatné služby súvisiace s údržbou motorových vozidiel podľa odporúčaní výrobcu. |
Objednávateľ požaduje garanciu originálnych a výrobcom odporúčaných náhradných dielov na jednotlivé typy vozidiel, garanciu záruk na práce a náhradné diely. |
Servisné práce sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom, výmeny a údržby pravidelne sa opotrebovaných dielov vozidiel (napr. brzdové doštičky, prevádzkové kvapaliny a iné), prípravy vozidiel na emisnú kontrolu a kontrolu STK s cieľom úspešného vykonania predmetných kontrol, zabezpečenie emisných kontrol a kontroly STK. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Opravami a údržbami vozidiel sa rozumie najmä: | |
- vykonanie servisu vozidiel v režime záruky | |
- vykonávanie pozáručného servisu (pokračovanie pravidelných predpísaných servisných prehliadok) | |
- vykonávanie opráv bežného opotrebovania vozidiel a náhlych mechanických a elektroinštalačných porúch vozidiel | |
- vykonanie diagnostiky a načítavanie chybových hlásení centrálnej riadiacej jednotky CPU (ECU) vozidiel, vrátane ABS, EBS a a AirBagov, akčných a bezpečnostných členov | |
- vykonanie opráv vozidiel po poistných udalostiach | |
- vykonávanie merania a nastavenia geometrie vozidiel | |
- príprava vozidiel na EK a STK | |
- servis a údržba klimatizácií | |
- opravy výmeny čelných skiel | |
- výmena náhradných dielov a príslušenstva, olejov, mazadiel, prevádzkových kvapalín, akumulátorov a ostatných automobilových materiálov | |
- ekologická likvidácia nebezpečných odpadov, ktoré vznikli pri oprave motorového vozidla (akumulátor, pneumatiky, opotrebované oleje a mazivá, opotrebovanie súčiastky zo skla, plastov a kovov). | |
Pod servisnými a opravárenskými prácami sa rozumie cena za každú začatú štvrťhodinu v EUR na: | |
a) servisné práce | |
b) mechanické práce | |
c) elektrikárske práce | |
c) klampiarske práce | |
d) lakovnícke práce | |
e) pneuservisné práce | |
Zabezpečenie kompletných služieb pneuservisu – pneuservisné práce vykonávané na motorových vozidlách znamená kompletné prezutie – oceľové, hliníkové disky predovšetkým 13“, 14“, 15“, 16“, ktoré zahŕňa: | |
- demontáž kolesa z nápravy | |
- demontáž závažia, vypustenie vzduchu alebo plynu z pneumatiky | |
- zloženie pneumatiky z disku, demontáž a montáž nového bezdušového ventilu, vrátane čistenia | |
- montáž pneumatiky | |
- vyváženie a kontrola vyváženia kolies | |
- montáž kolesa na nápravu | |
- dotiahnutie kolesa | |
- výmena letných/zimných pneumatík | |
- demontáž kolesa z nápravy | |
- umytie demontovaného kolesa | |
- montáž kolesa na nápravu | |
Zároveň objednávateľ požaduje zabezpečiť opravu defektov, vrátane demontáže, nepretržitý servis, sezónne uskladnenie pneumatík a diskov, vrátane umytia diskov, ošetrenia a označenia, ekologickú likvidáciu ojazdených pneumatík a diskov. | |
1. Škoda Fábia kombi:. | |
Dátum zaradenia: | 28.10.2016 |
Zdvihový objem: | 1 197 cm3 |
Počet najazdených km: | 19 440,00 km |
Platnosť technickej kontroly: | 28.10.2020 |
Platnosť emisnej kontroly: | 28.10.2020 |
Farba: | biela |
2. Citroen C4: | |
Dátum zaradenia: | 01.04.2010 |
Zdvihový objem: | 1 598 cm3 |
Počet najazdených km: | 159 934,00 km |
Platnosť technickej kontroly: | 20.04.2020 |
Platnosť emisnej kontroly: | 20.04.2020 |
Farba: | šedá metalíza |
3. Hyundai i30: | |
Dátum zaradenia: | 16.4.2018 |
Zdvihový objem: | 1 582 cm3 |
Počet najazdených km: | 2 965,00 km |
Platnosť technickej kontroly: | 16.4.2022 |
Platnosť emisnej kontroly: | 16.4.2022 |
Farba: | biela |
4. Škoda Rapid: | |
Dátum zaradenia: | 03.05.2013 |
Zdvihový objem: | 1 598 cm3 |
Počet najazdených km: | 72 896,00 km |
Platnosť technickej kontroly: | 15.06.2019 |
Platnosť emisnej kontroly: | 15.06.2019 |
Farba: | biela |
5. Škoda Rapid: | |
Dátum zaradenia: | 24.07.2015 |
Zdvihový objem: | 1 598 cm3 |
Počet najazdených km: | 18 445,00 km |
Platnosť technickej kontroly: | 24.07.2019 |
Platnosť emisnej kontroly: | 24.07.2019 |
Farba: | biela |
Názov |
1. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy predloží dodávateľ podrobný rozpočet týkajúci sa fakturovania ceny za normohodinu servisných prác v tabuľkovom procesore (napr. vo formáte MS Excel), v ktorom bude uvedené nasledovné: |
- merná jednotka (normohodina, a to pre každý požadovaný druh servisných služieb), |
- cena v EUR bez DPH za 1 normohodinu pre každý požadovaný druh servisných služieb, |
- výška DPH vyjadrená v EUR, |
- cena v EUR s DPH za 1 normohodinu pre každý požadovaný druh servisných služieb. |
2. Podrobný rozpočet predloží dodávateľ podľa vzoru podrobného rozpočtu, ktorý mu poskytne objednávateľ po uzatvorení zmluvy. |
3. V lehote do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy dodávateľ predloží informáciu o umiestnení prevádzkárne počas trvania zmluvy a záväzok, že jej umiestnením počas trvania zmluvy zabezpečí efektívne a hospodárne plnenie požiadaviek a potrieb objednávateľa podľa zmluvy. |
4. Dodávateľ je povinný poskytovať služby podľa tejto zmluvy s odbornou starostlivosťou, v súlade s technologickými postupmi a smernicami výrobcu vozidiel a bude na tento účel používať predpísané zariadenia, vybavenie a náradie, pri dodržiavaní najvyšších kvalitatívnych štandardov. |
5. Dodávateľ sa zaväzuje pri poskytovaní služieb podľa tejto zmluvy používať len originálne náhradné diely a dodržiavať servisné postupy predpísané výrobcom opravovaného vozidla. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby podľa tejto zmluvy objednávateľovi prostredníctvom odborne zaškolených pracovníkov. |
7. Dodávateľ prevezme vozidlo na opravu na základe vystaveného zákazkového listu prostredníctvom pracovníka, ktorý je oprávnený prevziať vozidlo v mene dodávateľa na opravu, vykonanie servisu a údržby. Pristaviť osobné motorové vozidlo je objednávateľ povinný v dohodnutom čase na adrese prevádzky dodávateľa počas prevádzkovej doby. |
8. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi služby na základe čiastkovej výzvy (objednávky) v rozsahu špecifikovanom v zákazkovom liste (alebo v inom obdobnom doklade). |
9. Dodávateľ pri prevzatí vozidla na opravu, resp. servis a/alebo údržbu odovzdá objednávateľovi zákazkový list (alebo iný obdobný doklad), ktorý bude obsahovať najmä presný rozsah požadovanej služby, predbežný termín ukončenia požadovanej služby ako aj predbežnú cenu. |
10. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípade, ak je nutné vykonať servisnú službu nad dohodnutý rozsah alebo zmeniť termín ukončenia požadovanej služby, resp. navýšiť predbežnú cenu servisnej služby o viac ako 10 %, je dodávateľ povinný o tejto skutočnosti bezodkladne informovať objednávateľa, ktorý odsúhlasí zmeny oproti zákazkovému listu, resp. podľa uváženia schváli vykonanie ďalších úkonov a navýšenie ceny prác oproti zákazkovému listu pred zahájením takýchto výkonov dodávateľom. |
11. Akékoľvek služby nad rozsah uvedený v zákazkovom liste, ktoré neboli vopred odsúhlasené objednávateľom, nie je dodávateľ oprávnený vykonať a fakturovať. Skúšobnú jazdu je dodávateľ oprávnený a súčasne povinný vykonať len v prípade požiadavky objednávateľa. |
12. Každú opravu vozidla po nehode, ako aj po inej poistnej udalosti (najmä poškodenie vozidla požiarom, povodňou, krupobitím a inou živelnou pohromou) je potrebné vopred prerokovať s objednávateľom, a to bez ohľadu na spôsob úhrady škody. |
13. Dodávateľ berie na vedomie, že pri plnení Rámcovej dohody bežná dĺžka trvania opravy vozidla je max. 5 pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej výzvy (objednávky) dodávateľovi. Zadávanie čiastkových výziev (objednávok) bude s nepravidelnou periodicitou a objemami podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. V prípade opráv motorových vozidiel po poistných udalostiach bude dĺžka trvania opravy vozidla stanovená dodávateľom pri prevzatí vozidla od objednávateľa na opravu, a to na základe odborného posúdenia rozsahu výkonov potrebných na realizáciu príslušnej opravy dodávateľom. |
14. Dodávateľ nie je v omeškaní s plnením služieb podľa tejto zmluvy, ak mu objednávateľ neodovzdal všetky veci a dokumenty potrebné na riadne vykonanie opráv, resp. servisu a/alebo údržby vozidla. Po dobu trvania omeškania objednávateľa v dôsledku porušenia povinnosti odovzdania vecí a dokladov potrebných na riadne vykonanie opravy, resp. inej formy neposkytnutia súčinnosti zo strany objednávateľa potrebnej na riadne vykonanie opravy, údržby a/alebo servisu vozidla, neplynie dohodnutá doba opravy, údržby, resp. servisu vozidla. |
15. Dodávateľ po ukončení opravy, servisu, resp. údržby motorového vozidla, informuje o tejto skutočnosti objednávateľa a odovzdá vozidlo osobe určenej objednávateľom, ktorá svojim podpisom na zákazkovom liste potvrdí, že preberá vozidlo od dodávateľa v stave bez zjavných závad a iných zjavných poškodení. |
16. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi na náhradné diely a na vykonané služby záruku v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia vozidla oprávneným zástupcom objednávateľa. |
17. Úhrada za dodaný predmet zmluvy bude vykonaná bezhotovostne na základe faktúry a zákazkového listu, v ktorom bude uvedený rozpis poskytnutých služieb s uvedením dátumu poskytnutia služby a množstva. Protokol o poskytnutí objednaných služieb potvrdený podpisom objednávateľa je podkladom pre fakturáciu ceny služieb. Lehota splatnosti faktúr sa požaduje 30 dní. |
18. V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH, t. j. predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
19. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
20. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
21. Pri opravách a údržbe sa budú využívať v maximálnej miere všetky možnosti smerujúce k zníženiu nákladov servisných prác doporučených alebo schválených výrobcom vozidiel. |
22. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
23. Objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od zmluvy v prípade, ak prevádzka dodávateľa nebude v takej vzdialenosti od pobočky objednávateľa, aby bolo možné zabezpečiť efektívne a hospodárne poskytovanie služieb podľa tejto Rámcovej dohody. |
24. Dodávateľ berie na vedomie, že ním poskytnuté osobné údaje budú objednávateľom spracovávané výlučne v rozsahu nevyhnutnom na plnenie zmluvy a v súlade s ustanoveniami zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v platnom znení a v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane osobných údajov fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov. |
25. Porušenie povinností uvedených v bodoch 1., 3., 4., 5., 6., 10., 11., 12., 13., 15., 16. sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s následkom zániku zmluvy v súlade s Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 2. Podrobný rozpočet predloží dodávateľ podľa vzoru podrobného rozpočtu, ktorý mu poskytne objednávateľ po uzatvorení zmluvy. |
Navrhnutá hodnota | 2. Podrobný rozpočet predloží dodávateľ podľa vzoru podrobného rozpočtu, ktorý mu poskytne objednávateľ po uzatvorení zmluvy. |
Poskytovatel sluzby ma za to, že verejny obstaravatel by mal poskytnut uz do zakazky podrobny rozpocet aky bude pozadovat vyplnit od uspešneho uchádzača, nakolko aj v nou môžu byt nejasnosti pre uspešného uchadzača.
Názov | |
Pôvodná hodnota | 13. Dodávateľ berie na vedomie, že pri plnení Rámcovej dohody bežná dĺžka trvania opravy vozidla je max. 5 pracovných dní odo dňa doručenia čiastkovej výzvy (objednávky) dodávateľovi. Zadávanie čiastkových výziev (objednávok) bude s nepravidelnou periodicitou a objemami podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. V prípade opráv motorových vozidiel po poistných udalostiach bude dĺžka trvania opravy vozidla stanovená dodávateľom pri prevzatí vozidla od objednávateľa na opravu, a to na základe odborného posúdenia rozsahu výkonov potrebných na realizáciu príslušnej opravy dodávateľom. |
Navrhnutá hodnota | 13. Dodávateľ berie na vedomie, že pri plnení Rámcovej dohody bežná dĺžka trvania opravy vozidla je max. 5 pracovných dní |
Verejny obstaratel pravdepodobne nemá velke skusenosti s opravov a servisom motorovych vozidiel kedze zverejnil takuto podmienku, preto navrhujem verejnemo obstaravatelovi upravit podla bodu nizsie : ako pri opravach poistnych udalostí.
Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
9
5,00 sluzba pre ks vozidiel
2 385,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.01.2019 09:18
15.01.2019 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.01.2019 11:59 - Vstupná ponuka | 2 384,00 | € | Cena bez DPH |
15.01.2019 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 999,99 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: