00331881
Obec Ruská
Ruská 61, Ruská, 07677, SVK
36450642
AGROKOM - PLUS, spol. s r.o.
Pod Hrádkom 13373/ 30, Prešov, 08005, SVK
Štiepkovač
štiepkovač
Tovar, Služba
1. Štiepkovač
|
|
---|---|
Funkcia |
Vybavenie pre zberný dvor v tomto rozsahu: |
Štiepkovač - počet 1 kus |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Štiepkovač | kus | 1 | ||
Štiepkovač - výkon | m3/hod. | 5 | ||
Štiepkovač - priemer vkladaného materiálu | mm | 180 | ||
Štiepkovač - výkon traktora | kW | 30 | ||
Štiepkovač - počet sekacích nožov/protinožov | ks | 2/2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Štiepkovač - nastaviteľná hrúbka štiepky | 10 mm, 12 mm, 14 mm |
Štiepkovač - ovládanie | mechanické |
Štiepkovač - samočinné podávanie materiálu na drvenie | áno |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
Záručná doba 24 mesiacov. |
Záručný a pozáručný servis . |
Servisné posúdenie vady štiepkovača do 24 hodín. |
Odstránenie vady štiepkovača priamo u zákazníka. |
Zabezpečenie pravidelnej garančnej prehliadky štiepkovača podľa návodu na použitie. |
Predmet zákazky bude financovaný z Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu: Ľudské zdroje. |
Pre zmluvy týkajúce sa zákaziek financovaných z fondov EÚ platia osobitné ustanovenia v čl. XV Všeobecných zmluvných podmienok (ďalej len "VZP"), ktoré majú v prípade rozporu prednosť pred odlišnými ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok. |
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávkou tovaru kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku za účelom financovania predmetných tovarov a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti dodávateľa je podstatným porušením zmluvy, ktoré oprávňuje objednávateľa od zmluvy odstúpiť. |
Zmluvné strany berú na vedomie a rešpektujú, že zákazka financovaná z fondov EÚ, ohľadom ktorej sa uzatvára táto zmluva , bude predmetom kontroly verejného obstarávania realizovaného cez elektronické trhovisko zo strany príslušného oprávneného orgánu. Ak výsledok predmetnej kontroly nebude kladný, alebo oprávnené orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť. |
Účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledky kontroly verejného obstarávania zákazky. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude pozitívny, nie je splnená podmienka pre nadobudnutie účinnosti zmluvy v súlade so Všeobecnými zmluvnými podmienkami EKS. K plneniu zmluvy nemôže dôjsť skôr, ako sa zmluva s uchádzačom stane účinnou. Objednávateľ po doručení správy z kontroly VO bezodkladne upozorní na túto skutočnosť dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný do 7 dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočet spolu so špecifikáciou - uvedenie konkrétnej značky, výrobcu a typového označenia tovaru, ktorá bude predmetom dodania, spolu s fotografiami, katalógovými listami a technickým opisom predmetu zákazky. Požaduje sa uviesť cenu v Eur bez DPH, zákonnú sadzbu a výšku DPH, cenu v Eur vrátane DPH. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ, ktorý predloží ponuku ako neplatiteľ DPH prehlasuje, že v prípade zmeny postavenia dodávateľa na platiteľ DPH je ním predložená kontraktačná cena konečná a nemenná a bude považovaná na úrovni s DPH. |
Súčasťou aktualizovaného rozpočtu a faktúry bude kód projektu v ITMS2014+, s ktorým objednávateľ oboznámi dodávateľa po uzatvorení zmluvy. |
Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Zmluvné strany vzájomne konštatujú, že dohoda o lehote splatnosti faktúry dodávateľa podľa bodu 15.1.3 VZP nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam dodávateľa zo záväzkového vzťahu založeného zmluvou. |
Dodávateľ je povinný spolu s dodaným tovarom dodať: návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku a ďalšie doklady, potrebné pre prevádzku zariadenia podľa všeobecne záväzných predpisov a noriem platných v čase dodania tovaru. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar podľa zmluvy do 90 dní odo dňa účinnosti zmluvy. Túto skutočnosť oznámi objednávateľ dodávateľovi do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. |
Ruská 61, Ruská, Michalovce, Košický, Slovenská republika
21.06.2019 15:00
1,00 ks
20 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.01.2019 08:10
01.02.2019 10:00
01.02.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.01.2019 14:21 - Vstupná ponuka | 20 400,00 | € | Cena s DPH |
31.01.2019 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 397,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: