00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
28420918
MIVAMED s.r.o.
Za tratí 686/4, Praha, 19600, CZE
Operačný rádiofrekvenčný ablačný systém
vybavenie zákrokovej sály, rádiofrekvenčný, ablačný
Tovar, Služba
1. Operačný rádiofrekvenčný ablačný systém
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístrojové vybavenie zákrokovej sály |
Zariadenie je určené na koaguláciu tkanív počas perkutánnych intraoperatívnych chirurgických zákrokoch. Elektródy zariadenia môžu tvoriť buď samostatné elektródy, alebo zväzky elektród |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nastavenie času Voliteľné: | sekunda | +-1 | ||
Nastavenie času Rozlíšenie: | minúta | 0,5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Napätie pre Systém: striedavý prúd 100 V. Napätie pre Elektródu viac ako 100 V, striedavý prúd. Manuálny režim: 0-200 W max. výstupný výkon | áno |
Výkon - presnosť: min. ± 15% alebo min. ± 2W, podľa toho, ktoré je vyššie. Rozlíšenie Max. 1 W | áno |
Frekvencia 400 kHz ± 10% | áno |
Snímač teploty: Minimálny rozsah: 1 stupeň C – 125 stupňov C Minimálne rozlíšenie: 1 stupeň C Min. presnosť: ± 3 stupne C | áno |
REŽIMY: 1. AUTOMATICKÝ REŽIM (ovládanie v závislosti od impedancie) Pri činnosti v automatickom režime meria systém narastanie impedancie a primerane prispôsobuje výkon rádiofrekvenčnej energie. | áno |
2. REŽIM OVLÁDANIA PODĽA TEPLOTY. Možnosť nastavenie cieľovej teploty a abláciu tkaniva. | áno |
3. REŽIM NASTAVENIE OVLÁDACÍCH FAKTOROV. Konštrukcia systému umožňuje používateľovi nastavenie kontrolných faktorov podľa potreby. Užívateľ môže meniť nastavenie pamäte (veľkosť výkonu a čas), nastavovať hlasnosť zvukového signálu, limitnú hodnotu impedancie a čas vypnutia zariadenia. | áno |
4. REŽIM MANUÁLNEJ KONTROLY POUŽÍVATEĽOM. Operatér môže za určitých okolností používať zariadenie podľa svojho vlastného nastavenia, ktoré môže meniť manuálne. | áno |
5. REŽIM KONTROLOVANEJ ABLÁCIE. Kontrola ablácie po ukončení režimu podľa impedancie | áno |
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné, charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. | Za ekvivalentné produkty sa budú pokladať aj také produkty, ktoré síce nebudú spĺňať všetky požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, ale ... |
pokračovanie | ... budú spĺňať všetky úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na úplné zabezpečenie účelu, na ktorý sú požadované produkty určené. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia personálu do prevádzky a údržby v potrebnom rozsahu |
Záručná doba: min. 24 mesiacov. Servisný zásah do 24 hodín od nahlásenia poruchy. Návrh lehoty splatnosti faktúry je 60 dní. |
Požaduje sa dodať nový, doposiaľ nepoužitý prístroj |
Požaduje sa predložiť v elektronickej forme, ako vlastný návrh plnenia zákazky pri predložení ponuky: podrobný aktualizovaný rozpočet, identifikáciu výrobcu a presný typ ponúkaného zariadenia - predmetu plnenia, a podrobné plnenie všetkých požadovaných technických parametrov prístroja. Pri použití ekvivalentného riešenia/riešení aj zoznam použitých ekvivalentných riešení. |
Dodávateľ musí mať zahrnuté v jednotkovej cene prípadného ekvivalentného riešenia všetky povinnosti a náklady spojené s použitím ekvivalentu. Požadované technické vlastnosti sú uvedené ako minimálne. V prípade, že dodávateľ v navrhovaných technických vlastnostiach použije ekvivalentné riešenia, musí dodávateľ odbornými dokladmi preukázať, že ním navrhované riešenie zodpovedá minimálne požadovaným technickým vlastnostiam, alebo je progresívnejšie. Povinnosť dôkazu spočíva na dodávateľovi a predloží ho v elektronickej forme (na adresu kontaktnej osoby zákazky) do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak objednávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akékoľvek svoje pohľadávky voči Objednávateľovi podľa § 524 Občianskeho zákonníka plynúce zo zmluvy, ktorá bude uzatvorená zadaním tejto zákazky, alebo súvisiace s touto zmluvu na tretí subjekt bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, na základe ktorého Dodávateľ postúpi svoje pohľadávky bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa na tretiu osobu, je neplatný. Akýkoľvek súhlas Objednávateľa s postúpením pohľadávok je platný iba v prípade, ak naň bol udelený predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy. |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
28.02.2019 11:00
1,00 ks
49 200,00
Podrobný aktualizovaný rozpočet, identifikáciu výrobcu a presný typ ponúkaného zariadenia - predmetu plnenia, a podrobné plnenie všetkých požadovaných technických parametrov prístroja. Pri použití ekvivalentného riešenia/riešení aj zoznam použitých ekvivalentných riešení.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
07.01.2019 11:46
11.01.2019 15:00
11.01.2019 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.01.2019 12:22 - Vstupná ponuka | 49 200,00 | € | Cena bez DPH |
11.01.2019 14:22 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 197,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: