50663551
ISO Authority, s.r.o.
Baštová 18, Kežmarok, 06001, SVK
03602265
Lime Rock Investment s.r.o.
Jaurisova 515/4, Praha, 14000, CZE
Vývoj aplikácie
internetová stránka, vývoj software, redakčný systém
Služba
1. Fáza I vývoja aplikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Fáza I pozostáva z nasledovných vývojových úloh: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Analýza základných funkcionalít, návrh databázového modelu vrátane zabezpečenia, návrh wireframes (štruktúry stránky) Identifikácia a špecifikácia komponentov aplikácie. Výstupom je kompletná špecifikácia komponentov ako aj určenie ich vnútornej architektúry.Konfigurácia servera a nasadenie (deployment) testovacieho prostredia. | hod. | 320 |
2. Fáza II vývoja aplikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Fáza II pozostáva z nasledovných vývojových úloh: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vytvorenie prvej verzie front-endu stránky a naplnenie základným obsahom Práce na UX a grafickom dizajne aplikácie. | hod. | 275 |
3. Fáza III vývoja aplikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Fáza III pozostáva z nasledovných vývojových úloh: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vývoj modulov komunikácia, platobná brána, modul Gamifikácie, vývoj mobilnej aplikácie. | hod. | 205 |
4. Fáza IV vývoja aplikácie
|
|
---|---|
Funkcia |
Fáza IV pozostáva z nasledovných vývojových úloh: |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Funkčné testovanie a ladenie aplikácie, tvorba dokumentácie, nastavenie vhodných metrík pre testovanie, nasadenie produkčnej verzie. | hod. | 110 |
Názov |
Vrátane dopravy a inštalácie na mieste plnenia. |
Lehota splatnosti faktúry je 60 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Faktúra vystavená po dodaní služby zo strany Dodávateľa bude obsahovať zákonné náležitosti. |
Záručná doba začína plynúť odo dňa protokolárneho prevzatia služby Objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonať servis a riešiť problémy na mieste do 48 hodín od ich nahlásenia zo strany Objednávateľa. |
Riadnym a úplným dodaním služby podľa zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov zo strany Dodávateľa podľa zmluvy sa rozumie odovzdanie predmetu zmluvy Objednávateľovi na základe písomného protokolu vypracovaného zo strany Dodávateľa a podpísaného oboma zmluvnými stranami. |
Cena za premet zmluvy je cenou, ktorá je uvedená v zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonávaní celého predmetu zmluvy. |
Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže užívať predmet zmluvy pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Dodávateľ. |
Dodávateľ oznámi Objednávateľovi pripravenosť predmetu zmluvy k odovzdaniu a prevzatiu najneskôr 3 kalendárne dni pred jeho odovzdaním. |
Uplatnením vyššie uvedených sankcií nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním predmetu zmluvy podľa týchto Zmluvných podmienok a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku Objednávateľa, ktorú preukázateľne spôsobí Dodávateľ pri realizácii predmetu zmluvy. |
Objednávateľ má právo na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním predmetu zmluvy podľa týchto Zmluvných podmienok a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku Objednávateľa, ktorú preukázateľne spôsobí Dodávateľ pri realizácii predmetu zmluvy technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady, mať predpísané povolenia a skúšky a spĺňať akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi, ako i záväznými technickými normami pre riadne poskytnutie plnenia a realizovať plnenie len prostredníctvom osôb spĺňajúcich všetky predmetné požiadavky pre poskytovanie plnenia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť už od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak zistí, že úspešný uchádzač nemá všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela, a že tieto nie sú zapísané v predmete jeho činnosti. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Vrátane zaškolenia vybraných pracovníkov Objednávateľa. |
Zmluva s víťazným uchádzačom nadobudne účinnosť až kladným overením VO príslušným orgánom - SO. |
Zhotoviteľ je povinný spĺňať všetky právne a odborné podmienky nevyhnutné na zhotovenie diela, poznať a byť schopný preukázať všetky jeho vlastnosti, ktoré sú vyžadované vo funkčnej a technickej špecifikácií predmetu zákazky, a to už v momente predloženia ponuky. |
Zhotoviteľ do 3 dní od podpisu zmluvy predloží Objednávateľovi k nahliadnutiu originál dokladu preukazujúci, že v momente predloženia ponuky je držiteľom platného certifikátu ISO 9001 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality v organizácii, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti systému manažérstva kvality v organizácii. |
Zhotoviteľ do 3 dní od podpisu zmluvy predloží Objednávateľovi k nahliadnutiu originál dokladu preukazujúci, že v momente predloženia ponuky je držiteľom platného certifikátu STN EN ISO 22301 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality v organizácii, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti systému manažérstva plynulého podnikania. |
Udržiavanie aktuálnosti verzii všetkých komponentov systému, aktualizácia všetkých komponentov systému v pravidelných intervaloch (minimálne 1x týždenne) alebo aj po vydaní aktualizácií. |
Používateľské a administrátorské príručky budú spracované Dodávateľom najneskôr v deň odovzdania diela do užívania. |
Dodávateľ je povinný dodržať hodinový rozsah vývoja jednotlivých fáz uvedených vo funkčnej špecifikácií. Jedná sa najmä o počet hodín vývoja a testovania projektu. Zhotoviteľ za účelom kontroly uvedeného predloží na odsúhlasenie Objednávateľovi zoznam „commitov“ pre danú fázu spolu so zapnutou funkciou sledovania času. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | Zhotoviteľ do 3 dní od podpisu zmluvy predloží Objednávateľovi k nahliadnutiu originál dokladu preukazujúci, že v momente predloženia ponuky je držiteľom platného certifikátu STN EN ISO 22301 alebo iného rovnocenného certifikátu systému manažérstva kvality v organizácii, vydaného príslušným orgánom členského štátu alebo iných dôkazov o rovnocenných opatreniach v oblasti systému manažérstva plynulého podnikania. |
Navrhnutá hodnota | STN EN ISO 22301:2017 |
Tato norma nema vplyv na kvalitu dodavaneho produktu
Kežmarok, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika
22.01.2019 08:00 — 28.02.2019 17:00
1,00 ks
77 750,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2019 13:09
08.01.2019 15:00
08.01.2019 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
07.01.2019 10:23 - Vstupná ponuka | 76 800,00 | € | Cena s DPH |
08.01.2019 14:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 75 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: