Z2019160
OF-185614
zrušená
42137004
Centrum účelových zariadení
Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK
Čerstvá zelenina a ovocie
Zelenina a ovocie
Tovar, Služba
1. Zelenina a ovocie
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup ovocia a zeleniny, jeho dodanie a vyloženie tovaru v miestach dodania v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. |
Čerstvá zelenina a ovocie akostnej triedy 1. pre potreby hotelových a stravovacích zariadení obstarávateľa v Piešťanoch bez použitia konzervačných látok a prostriedkov proti klíčeniu. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 108 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. dohodli, že Rámcová dohoda platí na obdobie od 01.01.2019 do 30.06.2020, alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho čo nastane skôr. Na systémom EKS fixne stanovený čas platnosti v mesiacoch podľa bodu 3.2 tejto Rámcovej dohody sa neprihliada. Referencia dodávateľovi bude vystavená po uplynutí Rámcovej dohody. |
Objednávka nebude zo strany dodávateľa nijako limitovaná /ani minimálnym množstvom, ani cenou, ani odberom celých kartónov, balení.../. Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
V prípade dodania nekvalitného tovaru, jeho výmena musí byť zrealizovaná najneskôr do 90 minút od neprevzatia takéhoto tovaru. |
V prípade, že dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, e-shope, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ananás extra sweet | kg | 250 | ||
avokádo | kg | 3 | ||
baklažán | kg | 300 | ||
banány kal. cca 200 g/ ks | kg | 3000 | ||
bazalka vňať | kg | 10 | ||
brokolica | kg | 600 | ||
broskyne kal. Cca 200 k/ks | kg | 100 | ||
Cantalupe – melón | kg | 100 | ||
cesnak | kg | 100 | ||
cibuľa žltá lúpaná | kg | 1500 | ||
cibuľa červená | kg | 500 | ||
cibuľka zelená | kg | 100 | ||
citróny | kg | 400 | ||
cuketa zelená, žltá | kg | 500 | ||
červená repa | kg | 100 | ||
čínska kapusta | kg | 1100 | ||
čučoriedky | kg | 10 | ||
fazuľka lusková | kg | 20 | ||
hlávkový šalát | kg | 50 | ||
hliva | kg | 50 | ||
hrozno bezkôstkové rôzne druhy | kg | 150 | ||
hrušky | kg | 300 | ||
hrušky kalibrované cca 200 g/ks | kg | 50 | ||
chren koreň | kg | 3 | ||
jablká golden delic. | kg | 1500 | ||
jablká červené | kg | 1500 | ||
jablká kalibrované cca 200 g/ks | kg | 350 | ||
jahody | kg | 25 | ||
kaleráb | kg | 300 | ||
kapusta hlávková biela | kg | 350 | ||
kapusta hlávková červená | kg | 350 | ||
kapusta kvasená kyslá | kg | 220 | ||
karfiol | kg | 150 | ||
kel | kg | 100 | ||
kiwi | kg | 5 | ||
kôpor jemný/vonný bal 100g | kg | 5 | ||
limetky | kg | 100 | ||
maliny | kg | 10 | ||
mandarínky bezkôstkové | kg | 100 | ||
mandarínky bezkôstkové kalibrované cca 200 g/ks | kg | 50 | ||
mäta pieporná bal 100g | kg | 5 | ||
marhule | kg | 150 | ||
melón červený | kg | 1500 | ||
mrkva bez vňate | kg | 900 | ||
nektarinky | kg | 10 | ||
nektarinky kalibrované cca 200 g/ks | kg | 20 | ||
orechy vlašské lúpané | kg | 100 | ||
paprika PCR | kg | 100 | ||
paprika mix farieb /žltá, červená, zelená/ | kg | 1200 | ||
paradajky | kg | 2200 | ||
paradajky cherry | kg | 500 | ||
pažítka bal 100g | kg | 30 | ||
petržlen bez vňate/ s vňaťou | kg | 950 | ||
pomaranče | kg | 200 | ||
pomaranče kalibrované cca 200 g/ks | kg | 900 | ||
pór | kg | 100 | ||
reďkovka červená | kg | 30 | ||
reďkovka biela | kg | 20 | ||
rukola bal 100 g | kg | 40 | ||
slivky | kg | 50 | ||
šalát kučeravý akosť 1 | kg | 50 | ||
Šalát hlávkový akosť 1 | kg | 20 | ||
šalát ľadový akosť 1 | ks | 2000 | ||
šampióny biele/hnedé | kg | 450 | ||
špenát | kg | 100 | ||
špenát baby | kg | 20 | ||
tekvica maslová | kg | 90 | ||
tekvica hokaido | kg | 5 | ||
uhorky šalátové | kg | 1000 | ||
vňať petržlen bal. 100 g | kg | 50 | ||
zemiaky podľa sezóny | kg | 2500 | ||
zeler hľuza bez vňate | kg | 200 | ||
vákuovo balené čistené | 0 | 0 | ||
zemiaky americké štvrtené surové, lúpané, bal. 3 kg | kg | 40 | ||
zemiaky štvrtené surové, lúpané, bal. 3 kg | kg | 40 | ||
zemiaky celé surové, lúpané, bal. 5 kg a 10 kg | kg | 40 | ||
zemiaky plátky surové, lúpané, bal. 3 kg | kg | 40 | ||
cibuľa čistená, bal. 3 kg | kg | 40 | ||
cesnak čistený, bal. 3 kg | kg | 40 | ||
čalamáda, bal. 5 kg | kg | 100 |
Názov |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi na e-mail do 3 pracovných dní po uzatvorení Rámcovej dohody: 1/ podrobný rozpočet v členení: názov tovaru, merná jednotka, množstvo, cena bez DPH za MJ, sadzbu DPH v % aj v EUR, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH /v súlade s platným Zákonom o DPH/, veľkosť balenia 2/ osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky, telefonický a e-mailový kontakt na zasielanie objednávok. |
Konečné ceny stanovené dodávateľom sú počas platnosti zmluvy maximálne. K ich zníženiu dochádza podľa sezónnosti a aktuálnej priemernej ceny na trhu (www.apa.sk). K zmene ceny môže dôjsť prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Cena nebude vyššia obvyklá v danom čase. Ak to bude potrebné,v prípade sporu sa obvyklá cena určí podľa poslednej priemernej ceny tovaru uvedenej na www.apa.sk |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. V prípade, že odberateľ zistí, že dopravné prostriedky, ktorými sa zabezpečuje doprava, alebo podstatná chladiaca časť zariadenia je poškodená, alebo nefunkčná, vyzve dodávateľa na opravu. V prípade, že daná porucha má vplyv na kvalitu dodávky potravín, pristupuje sa k výmene tovaru do 30 min od telefonického nahlásenia závady. |
Tovar musí byť dodávaný v akosti a kvalite I. triedy, zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám, tovar musí spĺňať požiadavky zák. č. 152/1995 Z.z. |
Objednávateľ vyžaduje dodávku výrobkov, ktoré majú certifikáty kvality pre bezpečnosť potravín (IFS, BRC, ISO 14000, atď) alebo udelenú Značku kvality SK na dodávané produkty, prípadne podobnú značku, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. |
Objednávateľ vyžaduje doloženie nasledovných dokladov - overené kópie: a) doklad o evidencii v registri podnikateľov s ovocím a zeleninou vydaný Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR podľa čl. 10 nariadenia (EÚ) č. 543/2011 a výsledok z poslednej kontroly, b) doklad o vykonanom rozbore plodov na prítomnosť nežiaducich látok (ťažké kovy, rezíduá pesticídov, dusičnany) akreditovaným laboratóriom alebo výskumným ústavom, c) kópie rozhodnutia o udelení Značky kvality SK alebo podobnej značky alebo certifikátu kvality. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006 - 100 PK SR. |
Všetky uvedené doklady na plnenie tejto Rámcovej dohody, ktoré je povinný dodávateľ doručiť do 5 pracovných dní, akceptuje sa zaslanie emailom, ktorý musí byť zo strany verejného obstarávateľa potvrdený. Originálne doklady je potrebné zároveň zaslať poštou. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Dodávateľ je povinný predložiť rozpis sadzby, ktorá ako údaj v rámcovej dohode chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 5 dní od uzavretia rámcovej dohody. Ceny budú uvedené za mernú jednotku (kg, ks) bez DPH a s DPH; zároveň bude uvedená celková cena s požadovanými množstvami s DPH aj bez DPH. V prípade, že dodávateľ nie je platcom DPH, pri oceňovaní zákazky v EKS pri položke DPH uvedie nulu. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar, ktorého z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare, alebo na dodacom liste a neuplynula viac ako 1/4. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových objednávok. Dodávku tovaru je dodávateľ povinný zabezpečiť denne v pondelok až piatok čase od 05,00-06,00 hodiny na základe objednávky vystavenej v predchádzajúci deň dodania do 08,00 hod. |
Tovar musí byť označený v súlade s § 9 zákona č.152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody sa objednávateľ nezaväzuje k objednávke plnenia v celom rozsahu. Celkové množstvo jednotlivých druhov tovarov je uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvo tovaru bližšie špecifikuje v jednotlivých čiastkových objednávkach. |
Skutočný objem objednaného tovaru môže byť nižší/vyšší v závislosti od reálnej potreby objednávateľa. Odberateľ nie je povinný vyčerpať počas platnosti Rámcovej dohody celkový finančný objem dohody. |
Objednávateľ môže po vzájomnej dohode objednať aj iný druh tovaru, ktorý je príbuzný obstarávanému tovaru, ktorý nie je určený v predpokladanom množstve a sortimente, jeho cena sa určí na základe ceny uvedenej v oficiálnom cenníku dodávateľa, ktorý dodávateľ doručí ku dňu začiatku platnosti rámcovej dohody alebo bude mať zverejnený na svojej internetovej stránke ku dnu začiatku platnosti rámcovej dohody pri neprekročení celkovej ceny stanovenej touto rámcovou dohodou. |
Cena nebude vyššia obvyklá v danom čase. Ak to bude potrebné,v prípade sporu sa obvyklá cena určí podľa poslednej priemernej ceny tovaru uvedenej na www.apa.sk |
Ceny predávanej čerstvej zeleniny, ovocia a konzumných zemiakov sa budú prepracovávať dodávateľom do 24 hodín od zverejnenia nových priemerných odbytových cien pre uverejňovaných na stránke Agrárnych trhových informácií Slovenskej republiky. Pre vypracovanie cenovej ponuky sa budú brať do úvahy priemerné odbytové ceny z veľkoobchodu bez DPH v rámci Slovenskej republiky pre daný druh čerstvého ovocia a zeleniny a konzumných zemiakov uvedených v Agrárnych trhových informáciách Slovenska vydávaných PPA-ATIS Agrárne trhové informácie Slovenska, Dobrovičova 12, 815 26 Bratislava. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu podľa samostatných objednávok objednávateľa dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% vo výške z kúpnej ceny tovaru, s ktorého sa predávajúci omeškal a to za každú aj započatú hodinu omeškania s dodaním tovaru. V prípade, že dodávateľ nedodá objednávateľovi tovar kompletne podľa objednávky, má objednávateľ nárok na uhradenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z ceny nedodaného tovaru. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví po dodaní tovaru za každé stredisko zvlášť. Splatnosť faktúr je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, venu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. Prílohou faktúry bude dodací list. |
Uznané reklamované kvalitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného tovaru do 90 minút od uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ či už v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom množstve a pri akútnej potrebe vráteného tovaru si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie tovaru u iného dodávateľa. |
Dodávateľ sa týmto zaväzuje objednávateľovi v prípade rozdielu ceny tento rozdiel uhradiť. Tento priebeh bude doložený - a) v prípade nedodržania kvality - reklamačným listom, b) v prípade nedodržania kvantity - záznamom o nedodržaní objednaného množstva. Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za porušenie rámcovej dohody sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet dohody v rozsahu, na kvalite jednotlivých druhov tovaru stanovenej objednávateľom, ako aj neplnenie niektorej osobitnej požiadavky na plnenie uvedenej v tejto dohode. |
Do 5 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predloží dodávateľ platný certifikát vydaný autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, na motorové vozidla, ktoré sú spôsobilé na prepravu tovaru určenej touto Rámcovou zmluvou. Vozidlo musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho charakteru. Úspešný uchádzač predloží obstarávateľovi platné osvedčenie regionálnej veterinárnej a potravinovej správy SR o hygienickej spôsobilosti na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR do 3 dní od uzavretia rámcovej dohody. |
Dodanie tovaru ráno do 7.00 hod., zmena času dodania môže byť len po dohode s vedúcim/cou strediska. |
Odstúpenie od rámcovej dohody je možné v prípade jej podstatného porušenia. Za podstatné porušenie považuje verejný obstarávateľ najmä: a) Nesplnenie osobitných požiadaviek zadaných verejným obstarávateľom b) Ak predmet plnenia rámcovej dohody bude fakturovaný v rozpore s dohodnutými podmienkami v rámcovej dohode alebo bude opakovane fakturovaný |
c) Neschopnosť úspešného uchádzača dodať predmet rámcovej dohody za jednotkové ceny uvedené v cenovej ponuke d) Úspešný uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi predmet rámcovej dohody takým spôsobom, ktorý je v rozpore s rámcovou dohodou (napr. opakované dodanie nekvalitného tovaru, tovaru so zjavnými vadami v prípade, že verejný obstarávateľ na nedostatky úspešného uchádzača aspoň raz písomne upozornil) |
e) Omeškanie úspešného uchádzača s dodávkou tovaru f) Nesplnenie si povinnosti dodávateľa oznámiť odberateľovi neschopnosť dodať požadovaný tovar v dohodnutej lehote |
Ak odberateľ bude mať vedomosť o skutočnosti, že nebude v budúcnosti schopný plniť si povinnosti vyplývajúce mu z rámcovej dohody, je povinný oznámiť túto skutočnosť odberateľovi najneskôr 10 dní pred predpokladanou stratou schopnosti plniť povinnosti z rámcovej dohody. V prípade nesplnenia si tejto oznamovacej povinnosti má odberateľ právo uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške uvedenej v nasledujúcom odseku, ako aj uplatniť voči nemu nárok na náhradu škody. |
Ak dodávateľ poruší podmienky stanovené v rámcovej dohode, je odberateľ oprávnený požadovať od neho zmluvnú pokutu vo výške 150€ za každé porušenie a na každom odbernom mieste. V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou tovaru alebo v prípade jeho nedodania sa uplatní zmluvná pokuta uvedená vyššie v týchto podmienkach. Uhradením zmluvnej pokuty nezaniká nárok odberateľa na náhradu škody vo výške vzniknutej škody. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto rámcovej dohody, nie je možné postúpiť na tretiu osobu. |
Drotárska cesta 46 - kontaktná adresa, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
32 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2019 10:37
09.01.2019 09:30
09.01.2019 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: