00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35792141
ALISON Slovakia s.r.o.
Tomášikova ulica 12735/64, Bratislava, 83104, SVK
Služby technickej a licenčnej podpory MX-ONE Telephony System
Technická podpora, licenčná podpora
Služba
1. Služby technickej a licenčnej podpory MX-ONE Telephony System
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je predĺženie doby služieb technickej a licenčnej podpory na softvér s názvom „MX-ONE Telephony System“ (ďalej len „softvér“) v rozsahu podľa technickej špecifikácie v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti Mitel (so sídlom Ottawa, Ontario, Kanada) od registrovaného partnera spoločnosti Mitel pre Slovenskú republiku. |
2. Objednávateľ požaduje zachovanie pôvodných prihlasovacích údajov. |
3. Poskytovanie služieb môže byť realizované dodávateľom, ktorý disponuje, že je certifikovaným partnerom spoločnosti Mitel pre Slovenskú republiku. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Predĺženie doby poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na softvér s názvom „MX TS Tel Sys SWA Std 1y“ na obdobie do 31.12.2019 | ks | 1 | ||
2. Predĺženie doby poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na používateľské licencie s názvom „MX TS Tel User SWA Std 1y“ na obdobie 31.12.2019 | ks | 586 | ||
3. Predĺženie doby poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na server s názvom „MX TS Tel Gateway SWA Std 1y“ na obdobie 31.12.2019 | ks | 2 | ||
4. Predĺženie doby poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na softvér s názvom „MX Prov Mgr Sys SWA Std 1Q“ | ks | 1 | ||
5. Predĺženie doby poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na softvér s názvom „MX Prov Mgr User SWA Std 1Q“ | ks | 586 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Predĺženie doby poskytovania služieb technickej a licenčnej podpory na softvér, na používateľské licencie a na server | Ak dodávateľ požadované inštalačné súbory k poskytovaniu služieb technickej a licenčnej podpory na softvér, na používateľské licencie a na server nedodáva na pevnom nosiči údajov, |
- | dodávateľ zabezpečí objednávateľovi prístup k inštalačným súborom a licenčnému kľúču prostredníctvom bezpečných komunikačných nástrojov so zachovaním pôvodných prihlasovacích údajov |
2. Variantné riešenie | nie |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, zaslaním na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN do 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy, zaslaním na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
1.3 Dodávateľ disponuje platným potvrdením spoločnosti Mitel, že je certifikovaným partnerom pre Slovenskú republiku a je oprávnený poskytovať služby v rozsahu udelenej licencie touto spoločnosťou. Potvrdenie musí byť úradne preložené do slovenského jazyka. Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o preukázanie potrebného potvrdenia. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy najneskôr do 10 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
2.3 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2. OPNP podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné údaje osoby pre proces verejného obstarávania a kontaktné údaje osoby za technickú časť plnenia predmetu zmluvy, e-mailové adresy, ...). |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi jednu ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia v sídle objednávateľa podľa bodu 2.1 OPNP v termíne podľa bodu 2.2 OPNP tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:30 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ......, číslo preberacieho protokolu, názov služieb, objednávateľ preberá/nepreberá tovar *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
6. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
6.1 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
6.2 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo zmluvy, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte IBAN /SEPA a BIC /SWIFT/. |
6.3 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
6.4 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
6.5 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. |
6.6 Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami podrobným rozpisom jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
6.7 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
6.8 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať požadované náležitosti podľa tohto bodu OPNP alebo objednávateľ zistí iné chyby, má právo vrátiť faktúru dodávateľovi v lehote splatnosti na doplnenie alebo prepracovanie (ďalej len „opravená faktúra“), s uvedením konkrétnych dôvodov pre jej doručenie späť bez zaplatenia, pričom počas tejto doby lehota splatnosti neplynie a nová lehota splatnosti v dĺžke 30, začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
6.9 Predložená kontraktačná cena sa považuje ako celková cena predmetu zmluvy s DPH a je konečná a nemenná. |
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
7.1 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Objednávateľ má právo zákazku neprijať a odstúpiť od zmluvy. |
Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
24.01.2019 00:00
1,00 sada uvedená v špecifikácii
7 076,11
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
03.01.2019 08:36
10.01.2019 09:00
10.01.2019 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.01.2019 10:02 - Vstupná ponuka | 7 005,36 | € | Cena s DPH |
03.01.2019 10:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 005,36 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: