30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
35948655
Mikrochem Trade, spol. s r.o.
Za dráhou 33, Pezinok, 90201, SVK
Špeciálny zdravotný spotrebný materiál - laboratórne plasty, laboratórne sklo, ostatný zdravotnícky materiál
skúmavka, kadička, pipeta, mikrosklo, lievik, striekačka
Tovar, Služba
1. Špeciálny zdravotný spotrebný materiál - laboratórne plasty, laboratórne sklo
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka špeciálneho zdravotného spotrebného materiálu (laboratórne sklo, laboratórne plasty, ostatný zdravotný materiál) pre potreby objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Mikroskúmavka Eppendorf 1,5ml číra s uzáverom, 1000 ks/bal | bal | 8 | ||
2. Skúmavka biochemická Vacutainer 6ml (plast), 100 ks/bal | bal | 5 | ||
3. Skúmavka PS 15ml, Ø 16x120 mm, guľaté dno, skrutkov. uzáver, nesterilná, 100 ks/bal | bal | 25 | ||
4. Skúmavka PS 8ml, Ø 13x100mm, 500 ks/bal | bal | 8 | ||
5. Zátka LDPE pre skúmavku Ø 13x100 mm, 1000 ks/bal | bal | 6 | ||
6. Skúmavka PS 10ml s uzáverom sterilná, jednotlivo balená, 100 ks/bal | bal | 6 | ||
7. Pipeta Pasteur PE 1ml, typ G, 115 mm, stupnica, nesterilná, 500 ks/bal | bal | 4 | ||
8. Pipeta Pasteur PE 3,5 ml, typ C, 156 mm, stupnica, nesterilná, 500 ks/bal | bal | 8 | ||
9. Špachtľa plastová obojstranná 180 mm | ks | 15 | ||
10. Fľaša PE (prachovnica) s viečkom 100 ml guľatá širokohrdlá, uzáver skrutkovací | ks | 2000 | ||
11. Nádoba na vzorky HDPE 500 ml širokohrdlá, čierny skrutkovací uzáver | ks | 50 | ||
12. Nádoba na histolog. vzorky PP s vodotesným uzáverom objem min. 3,5 l | ks | 12 | ||
13. Nádoba na histolog. vzorky PP s vodotesným uzáverom, objem 5 l | ks | 4 | ||
14. Nádoba na vzorky PP (masťovka) 100 ml širokohrdlá, uzáver zaklápací | ks | 850 | ||
15. Nádoba na vzorky PP (masťovka) 500 ml širokohrdlá, uzáver zaklápací | ks | 5040 | ||
16. Podnos PS biely 353x252x21 mm | ks | 10 | ||
17. Strička PE 250 ml, širokohrdlá, farebný uzáver | ks | 14 | ||
18. Špičky 200-1000 ul., biele, nesterilné, 1000 ks/bal | bal | 27 | ||
19. Špičky 0-200 ul, žlté, nesterilné (kompatibilné pre Brand, Eppendorf)1000 ks/bal | bal | 23 | ||
20. Špičky univerzálne 2-200 ul., žlté, 1000 ks/bal | bal | 10 | ||
21. Špičky 200-1000 ul., modré, nesterilné (kompatibilné pre Gilson, Brand, Eppendorf), 1000 ks/bal | bal | 6 | ||
22. Mikrosklo podložné 76x26x1mm mm, matované, rezané okraje, 50 ks/bal | bal | 1446 | ||
23. Mikrosklo krycie 24x50 mm, 1000 ks/bal | bal | 10 | ||
24. Mikrosklo krycie 24x60 mm, 1000 ks/bal | bal | 3 | ||
25. Mikrosklo krycie 24x24 mm, hrúbka 1 (0,13-0,16 mm)1000 ks/bal | bal | 10 | ||
26. Mikrosklo krycie 20x20 mm, 1000 ks/bal | bal | 8 | ||
27. Mikrosklo krycie 22x22 mm, 1000 ks/bal | bal | 5 | ||
28. Mikrosklo krycie 24x32 mm, 1000 ks/bal | bal | 17 | ||
29. Mikrosklo krycie 18x24 mm, 1000 ks/bal | bal | 10 | ||
30. Mikrosklo krycie 18x18 mm, 1000 ks/bal | bal | 2 | ||
31. Banka kužeľová podľa Erlenmayera 250 ml NZ 29/32 so zábrusom | ks | 5 | ||
32. Banka kužeľová podľa Erlenmayera 250 ml širokohrdlá, bez zábrusu | ks | 10 | ||
33. Banka odmerná tr. A, 100 ml so zábrusom 12/21 a PE zátkou | ks | 20 | ||
34. Banka destilačná guľaté dno 500 ml NZ29/32 | ks | 5 | ||
35. Banka kužeľová podľa Erlenmayera 500 ml NZ29/32 | ks | 8 | ||
36. Banka mineralizačná podľa Kjeldhla, 250 ml, so zábrusom, d1-81, d2-34, h-270mm, k. č. A9A65B3354A | ks | 5 | ||
37. Miska odparovacia s guľatým dnom 206/3, 140 ml hlboká | ks | 1 | ||
38. Reagenčná fľaša úzkohrdlá 100 ml hnedá | ks | 10 | ||
39. Prachovnica širokohrdlá hnedá 100 ml | ks | 10 | ||
40. Liekovka 200 ml hnedá GL 28 | ks | 60 | ||
41. Uzáver k liekovke GL 28 samotesniaci bezpečnostný | ks | 60 | ||
42. Kadička nízka 50 ml | ks | 65 | ||
43. Kadička nízka 150 ml | ks | 20 | ||
44. Kadička nízka 400 ml | ks | 15 | ||
45. Kadička nízka 800 ml | ks | 2 | ||
46. Kadička nízka 600 ml | ks | 15 | ||
47. Kadička vysoká 50 ml | ks | 10 | ||
48. Kadička vysoká 25 ml | ks | 20 | ||
49. Kadička vysoká 100 ml | ks | 5 | ||
50. Kadička vysoká 800 ml | ks | 5 | ||
51. Kadička nízka 2000 ml | ks | 1 | ||
52. Kadička nízka 1000 ml | ks | 1 | ||
53. Miska Petriho Ø 150x25 mm, sklenená | ks | 5 | ||
54. Miska Petriho Ø 70x15 mm, sklenená | ks | 40 | ||
55. Valec odmerný nízky sklenený 25 ml hnedá graduácia | ks | 3 | ||
56. Valec odmerný vysoký sklenený 50 ml hnedá graduácia | ks | 3 | ||
57. Valec odmerný vysoký sklenený 100 ml hnedá graduácia | ks | 3 | ||
58. Valec odmerný nízky sklenený 100 ml hnedá graduácia | ks | 3 | ||
59. Valec preparátny Ø 100x100 mm s viečkom zabrúsený dovnútra a guličkovým hmatníkom | ks | 2 | ||
60. Skúmavka s guľatým dnom, krvná, rovný okraj Ø 14/1,0x100 mm, SD sklo | ks | 600 | ||
61. Skúmavka aglutinačná sklenená, guľaté dno, rovný okraj Ø 10/1 x 80 mm, 1000 ks/bal | bal | 1 | ||
62. Skúmavka centrifugačná SIMAX kónické dno, rovný okraj 17x98x1,8 mm | ks | 20 | ||
63. Skúmavka hrubostenná RO Ø 15x160x1,2 mm | ks | 20 | ||
64. Váženka - odvažovačka nízka, sklenená,Ø 40x30mm | ks | 10 | ||
65. Váženka - odvažovačka vysoká so zabrúseným viečkom d35mm h50mm | ks | 15 | ||
66. Lievik rebrový Ø 138 mm | ks | 4 | ||
67. Lievik sklenený Ø 100 mm s krátkou stonkou | ks | 4 | ||
68. Tyčinka sklenená miešacia otavená Ø 4x200 mm | ks | 30 | ||
69. Tyčinka sklenená miešacia otavená Ø 5x200 mm | ks | 20 | ||
70. Kahan liehový s klobúčikom objem 100 ml | ks | 1 | ||
71. Násypka sklenená Ø 80 mm, šikmý koniec | ks | 3 | ||
72. Zátka gumová Ø 14,5x10,5x20 mm, 1 kg=245 ks | kg | 4 | ||
73. Injekčná Ihla jednorázová ružová, 100 ks/bal | bal | 1 | ||
74. Injekčná Ihla jednorázová modrá, 100 ks/bal | bal | 8 | ||
75. Injekčná striekačka jednorázová 2 ml, 100 ks/bal | bal | 6 | ||
76. Injekčná striekačka jednorázová 10 ml, 100 ks/bal | bal | 2 | ||
77. Injekčná striekačka jednorázová 20 ml, 80 ks/bal | bal | 3 | ||
78. Klinik boxy s uzáverom - na biologický odpad, 30 l | ks | 10 | ||
79. Stopky digitálne viacfunkčné 24h.59min.59.sec | ks | 3 | ||
80. Minútky mechanické biele 0-120 min, 65x65x35 mm | ks | 3 | ||
81. Banka mineralizačná podľa Kjeldahla 500ml bez zábrusu | ks | 2 | ||
82.Lievik deliaci 500ml hruškovitý sklenený kohút, sklen.zátka NZ29/32 | ks | 1 | ||
83. Kadička nízka 25ml | ks | 20 | ||
84.Lievik skl. s krátkou stonkou, priemer 55mm | ks | 3 | ||
85.Lievik skl.s krátkou stonkou, priemer 80mm | ks | 3 | ||
86.Stojan na skúmav. PP, priemer otvoru 16mm | ks | 1 | ||
87.Stojan na skúmav.PP, priemer otvoru 25mm | ks | 1 | ||
88. Pipeta Transferpette S, fix. 500ul | ks | 1 | ||
89. Pipeta Transferpette S, fix. 100ul | ks | 1 | ||
90. Pipeta Transferpette S, variabel 0,5-10ul | ks | 1 | ||
91. Špičky Brand 0,5-20ul Ultra Low Retention, 5boxov x 96ks/bal. | bal | 1 |
Názov |
1.Predmetom rámcovej dohody je dodanie špeciálneho zdravotného spotrebného materiálu pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa, ktorého detailná špecifikácia je uvedená vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy (ďalej len „tovar“). |
2.Adresy miest dodania tovaru (pracoviská objednávateľa) sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Martin, Prešov, Poprad, Žilina, Nitra, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
4.Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru v druhej kvalitatívnej triede. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude spĺňať požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti a bude zodpovedať zadanej technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
5.Dodávateľ sa zaväzuje predložiť k tovaru certifikát kvality v slovenskom jazyku a iné doklady, týkajúce sa tovaru požadované objednávateľom, a to bez zbytočného odkladu od doručenia požiadavky objednávateľa. |
6.Nepredloženie ktoréhokoľvek objednávateľom požadovaného dokladu bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od rámcovej dohody pri nepredložení ktoréhokoľvek objednávateľom požadovaného dokladu. |
7.V prípade, ak dôjde na strane dodávateľa k objektívnej prechodnej alebo trvalej nemožnosti dodať tovar, je dodávateľ povinný navrhnúť ekvivalentnú náhradu tovaru. Navrhovaný ekvivalentný tovar musí byť rovnakého druhu s rovnakými alebo vyššími parametrami ako je tovar podľa rámcovej dohody pri dodržaní kúpnych cien uvedených v rámcovej dohode. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že akékoľvek ekvivalentné nahradenie alebo zmena tovaru je možná len na základe písomnej (e-mailovej) akceptácie objednávateľom. |
8.Ak z technickej špecifikácie vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo druhu tovaru, objednávateľ pripustí ekvivalentný tovar, za ktorý sa považuje tovar rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy pri dodržaní kúpnych cien uvedených v rámcovej dohode |
9.Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby objednať aj iné druhy tovaru z dodávateľom predloženého katalógu rozšíreného sortimentu tovaru. |
10.Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší počet, alebo nižší počet jednotlivých druhov tovarov ako je uvedený vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy v závislosti na aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody. |
11.V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej funkčnej a technickej špecifikácii predstavuje to podstatné porušenie rámcovej dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od rámcovej dohody. |
12.Tovar dodá dodávateľ počas trvania rámcovej dohody na základe doručenej objednávky a to vždy najneskôr do 30 pracovných dní od dňa doručenia objednávky dodávateľovi. Nedodanie tovaru v lehote uvedenej v rámcovej dohode bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, ktoré oprávňuje objednávateľa odstúpiť od rámcovej dohody. |
13.Objednávateľ je povinný zaslať objednávku dodávateľovi poštou alebo e-mailom. Objednávka bude obsahovať minimálne nasledovné položky: názov a typové označenie konkrétneho druhu objednávaného tovaru, množstvo objednaného tovaru, termín dodania, cenu tovaru, presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu pre prevzatie tovaru, číslo telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať tovar podľa svojej potreby a súčasne nie je zaviazaný k minimálnemu odberu tovarov. |
14.Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia písomnej objednávky od objednávateľa, písomne potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania tovaru. Objednávka sa považuje dodávateľom za akceptovanú aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky v zmysle predchádzajúcej vety. |
15.Kúpna cena jednotlivých tovarov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedením čísla bankového účtu doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto rámcovej dohody s názvom: „Cenová špecifikácia (jednotkové ceny tovarov“). Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH. |
15a.Kúpna cena zahŕňa dopravu, nakládku a vykládku tovaru v mieste dodania uvedeného v objednávke vrátane všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa (ďalej len „kúpna cena“). |
16.Celková cena za dodanie tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú kúpnu cenu uvedenú v rámcovej dohode (ďalej len „celková kúpna cena“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
17.Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú kúpnu cenu tovaru počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
18.V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ. |
19.Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je dodaný tovar v súlade s rámcovou dohodou. V prípade, že zistí nesúlad dodaného tovaru s funkčnou a technickou špecifikáciou uvedenou v rámcovej dohode alebo v objednávke objednávateľa, resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar, pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať nový tovar, spĺňajúci kritéria podľa rámcovej dohody a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
20.V prípade dodania tovaru, ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí prevzatie tovaru podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. |
21.Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä popis a množstvo tovaru, čitateľné mená, priezviská a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru. Za objednávateľa bude oprávnená osoba uvedená na písomnej objednávke. |
22.Objednávateľ je oprávnený dňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať tovar v rozsahu a spôsobom obvyklým pre jeho použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle technických a prevádzkových špecifikácií. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na objednávateľa po prevzatí tovaru v zmysle príslušnej objednávky, t. j. po podpísaní dodacieho listu. |
23.Po podpísaní dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou budú dodacie listy. |
24.Faktúru za dodaný tovar vystaví dodávateľ do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, najneskôr však do 15 kalendárnych dní odo dňa ukončenia kalendárneho mesiaca, v ktorom bol tovar odovzdaný objednávateľovi. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál dodacieho listu. |
25.Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5b zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. |
26.Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti dodávateľa, požiadavky objednávateľa uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu zmluvy a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody a to z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa. |
27.Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní limitu bude objednávateľ dodávateľa bezodkladne informovať. |
28. Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou. |
29.Rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti a účinnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej dobe, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
91,00 položky
12 310,28
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
31.12.2018 11:37
10.01.2019 11:36
10.01.2019 11:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.01.2019 15:00 - Vstupná ponuka | 12 310,27 | € | Cena s DPH |
10.01.2019 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 309,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: