Z201857345
OF-185474
zrušená
00738280
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Cintorínska 3, Nitra, 95050, SVK
Bagety (12-21)
bageta, bagety
Tovar, Služba
1. Obložené pečivo - bagety
|
|
---|---|
Funkcia |
Priebežné zabezpečovanie dodávky ,,Bageta“ - obložené pečivo |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bageta salámová | ks | 6 000 | ||
Bageta syrová | ks | 1 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hmotnosť min. 160 g zloženie: pečivo (pšeničná múka, cukor, soľ, rastlinný olej, droždie) saláma Inovec ( bravčové hovädzie mäso min. 69%, bravčové kože, voda, soľ, zmes korenia) margarín (voda, rastlinné oleje a tuky, soľ 0,8%) uhorka kyslá, plnotučná horčica, lahôdková kukurica. bageta rožková 90 g pečivo, Inovec saláma 25 g, rastlinný tuk 20 g, horčica plnotučná 5 g, odrezok uhorky 7g len pevný podiel, odrezok paradajky 10 g, kukurica lahôdková 5 g. Balenie do ochrannej atmosféry Profit bageta, etiketa. | bageta salámová |
Hmotnosť min. 150 g zloženie: pečivo (pšeničná múka, cukor, soľ, rastlinný olej, droždie) eidam (mlieko, jedlá soľ, mliekarenské kultúry, farbivo) vajce. biele pečivo 90 g, syr Eidam 15 g, rastlinný tuk 20 g, uhorky čerstvé 5 g, kapusta čínska 20 g . Balenie do ochrannej atmosféry Profit bageta, etiketa. | bageta syrová |
Názov |
Vrátane dopravy a vyloženia na mieste plnenia - Nitra a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzavretí zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny s DPH predmetu obstarávania. |
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe objednávky a dodacieho listu. |
Požaduje sa dodanie tovaru do 2 pracovných dní po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov. |
Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 14:00 h. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom dodaní tovaru na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlených max. na dve desatinné miesta. |
Doba trvania Rámcovej dohody je od: 15. 02. 2019 do 30. 06. 2019. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. Uvedené množstvá potravín sú orientačné. Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie alebo rovné ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude objednávané podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. |
Objednávateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktorý je presne definovaný v bode III. Technická špecifikácia predmetu zákazky. v prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že náhradné veľkostné balenie nebude menšie a zároveň sa dodrží zazmluvnená jednotková cena. |
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade opakovaného neodôvodneného porušenia požadovaných dodacích lehôt postupovať v zmysle VZP Čl. XVIII bod 18.2 a) alebo b). |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie tovar dodaný po ukončení rámcovej dohody. |
Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však MUSÍ UVIESŤ PRÍSLUŠNÚ SADZBU A VÝŠKU DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou, v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a DPH odvedie v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Verejný obstarávateľ v prípade zmarenia súťaže úspešným uchádzačom bude postupovať v zmysle OPET a odstúpi od predmetnej zmluvy v súlade s Čl. XVIII bod. 18.2 a) /porušenie zmluvy podstatným spôsobom/. - ponúkaný tovar nebude s požadovanými respektíve lepšími parametrami ako požadoval, - pri súťaži bude hodnota zákazky neprimerane znížená a dodávateľ nedokáže plniť svoje záväzky, - dodávateľ nebude akceptovať maximálnu cenu plnenia vrátane DPH /dodávateľ pri súťaži zadá DPH 0,00/. |
V súlade s vyššie uvedenými skutočnosťami bude dodávateľovi udelená negatívna referencia v prostredí EKS a v prostredí IS ZÚ bude výsledná hodnotiaca známka 0. |
Cintorínska 3, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
5
1,00 dodávka tovaru podľa čiastkových objednávok
5 322,24
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.12.2018 12:05
08.01.2019 11:30
08.01.2019 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: