17069807
Krajská prokuratúra Prešov
Masarykova 16, Prešov, 08001, SVK
32687699
Ing. Ľudovít Paulina MIPA
Stavbárov 3, Michalovce, 07101, SVK
Kancelársky papier-A4,A3,A5 a iný kancelársky papier pre administratívnu činnosť zamestnancov
Kancelársky papier a obálky
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier a obálky
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier a obálky pre zabezpečenie administratívnych činností zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
por.č. 1 - Kancelársky papier A4 | bal. | 4500 | ||
por.č.2- Kancelársky papier A3 | bal. | 150 | ||
por.č. 3- Kancelársky papier A5 | bal. | 30 | ||
papier biely baliaci - 90 g | kg | 150 | ||
obálka C5 samolepiaca /1 krabica = 1000 kusov/ | ks | 12000 | ||
obálka C6 samolepiaca | ks | 20000 | ||
poštová taška B4 biela samolepiaca | ks | 12000 | ||
poštová taška X-DNO | ks | 8000 | ||
obálka DORUČENKA B6 | ks | 10000 | ||
obálka doručenka B6-DVR OPAKOVANE | ks | 8000 | ||
obálka doručenka B6-DVR | ks | 10000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
K p.č. 1 kancelársky papier - farba | biela |
K p.č. 1 kancelársky papier - formát | A 4 |
K p.č. 1 kancelársky papier - rozmery | 210 x 297 mm |
K p.č. 1 kancelársky papier -plošná hmotnosť | 80g/m2 |
K p.č.l - počet kusov balíkov v krabici | 5 |
K p.č. 1 kancelársky papier -počet hárkov (ks) v balení | 500 |
K p.č.2 kancelársky papier-farba | biela |
K p.č.2- kancelársky papier - formát | A3 |
K p.č.2-kancelársky papier - rozmery | 297 mm-výška, 420 mm šírka |
K p.č.2-kancelársky papier - počet hárkov /ks/ v balení | 500 |
K p.č.2-počet kusov balíkov v krabici | 5 |
K p.č.3 - kancelársky papier - farba | biela |
K p.č.3- kancelársky papier - formát | A5 |
K p.č.3-počet kusov v balíku | 5 balíkov papiera = 2500 listov |
K p.č.3 - kancelársky papier - farba | biela |
K p.č.3- plošná hmotnosť | 80g/m2 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vyloženia v sklade na prízemí budovy, tovar musí byť na palete a paletovom vozíku na kolieskach. |
Tovar nebude dodaný naraz, ale na základe čiastkových objednávok v priebehu trvania rámcovej dohody. Preberanie tovaru sa uskutoční za prítomnosti povereného zástupcu objednávateľa. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny, zahrnie všetky náklady na dodanie tovaru, vrátane nakládky a vykládky . |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva tovaru. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Do ROZPISU TOVARU požadujeme doplniť cenu celkom s DPH, jednotkové ceny bez DPH všetkých položiek predmetu zákazky určené s presnosťou na 2 desatinné miesta . |
Množstvo tovaru je predpokladané počas trvania rámcovej dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať za obdobie trvania rámcovej dohody väčšie, resp. menšie množstvá, ako sú uvedené v technickej špecifikácii, max. však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Dodanie tovaru je potrebné doručiť do 4 pracovných dní od prijatia čiastkovej objednávky. |
Dodaný tovar bude dodávaný postupne na základe záväzných čiastkových objednávok /faxom, poštou, e-mailom, telefonicky/, tovar bude doručovaný len v pracovných dňoch od 08,00 - 14,00 hod. |
Požaduje sa predložiť do 7 dní od vygenerovania rámcovej dohody na EKS aktualizovaný rozpočet s uvedením cien /bez DPH, s DPH/ tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v rámcovej dohode /nesmie ju prekročiť/. |
Rámcová dohoda sa uzatvára do vyčerpania celkovej zmluvnej ceny alebo na obdobie rozpočtového roka 2019 , podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len ten tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. Platby budú realizované bezhotovostným stykom na základe vystavených faktúr. Splatnosť faktúry je 30 dní od doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky údaje, ktoré vyžaduje platná právna úprava Slovenskej republiky. Podkladom pre vystavenie faktúry bude objednávka a dodací list potvrdený zodpovednou osobou objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa na plnenie v rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Tovar sa bude dodávať nový, nie recyklovaný. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať aj taký tovar,ktorý nie je uvedený v špecifikácii. |
Názov | Upresnenie |
cena zahrňa balenie, naskladnenie-vyskladnenie, dovoz na miesto plnenia | áno |
obálky, papier - nerecyklovaný | áno |
Masarykova č.16, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12
84 830,00 bal/kg/ks
15 282,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
27.12.2018 10:46
04.01.2019 08:47
04.01.2019 09:02
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.12.2018 13:04 - Vstupná ponuka | 15 280,80 | € | Cena s DPH |
28.12.2018 13:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 280,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: