00610470
Fakultná nemocnica Trenčín
Legionárska 28, Trenčín, 91171, SVK
31444571
BMT, s.r.o.
Pod Párovcami 7271/165, Piešťany, 92101, SVK
Formaldehydový sterilizátor - jednodverový
sterilizátor, nízkoteplotný, formaldehydový, jednodverový
Tovar, Služba
1. Formaldehydový sterilizátor - jednodverový
|
|
---|---|
Funkcia |
určený pre nízkoteplotnú sterilizáciu balených aj nebalených nástrojov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
objem komory | liter | 110 | ||
vnútorné rozmery komory - výška | mm | 320 | 380 | |
vnútorné rozmery komory - šírka | mm | 320 | 380 | |
vnútorné rozmery komory - hĺbka | mm | 890 | 910 | |
transportný vozík | ks | 1 | ||
zavážací vozík | ks | 1 | ||
sterilizačný kôš | ks | 1 | ||
rozmery prístroja - výška | mm | 1820 | 1850 | |
rozmery prístroja - šírka | mm | 665 | 750 | |
rozmery prístroja - hĺbka | mm | 970 | 1100 | |
sterilizačná teplota na troch sterilizačných programoch + vákuum test | °C | 55 | 75 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
jednodverové prevedenie | |
dokladovanie sterilizačného cyklu - tlačiareň | |
minimálne tri voliteľné programy s automatickým odplynením a praním parou | |
reprodukovateľnosť sterilizačného záznamu | |
požiadavka na normu EN 14180 | |
LCD displej | |
pracovné médium: zmes formaldehydu a demineralizovanej vody | |
spotreba médií na jeden sterilizačný cyklus: 2 litre FO a 2 litra destilovanej vody | |
zásobná nádržka s držiakom na 2 litre FO a 5litrov destilovanej vody |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ je povinný Predmet zmluvy dodať v lehote plnenia zmluvy. Presný dátum a čas prevzatia Predmetu zmluvy si zmluvné strany dohodnú najmenej 3 pracovné dni vopred elektronicky, kontaktovaním Objednávateľa (Referát zdravotníckej techniky).. |
Súčasťou dodania Predmetu zmluvy je aj jeho doprava na miesto dodania, inštalácia, zaškolenie personálu a odovzdanie dokladov potrebných na jeho prevzatie a užívanie (dodací list resp. preberací protokol a faktúra). Záväzok Dodávateľa dodať Predmet zmluvy sa považuje za splnený až riadnym splnením záväzkov podľa tohto bodu zmluvy. |
Dodávateľ zabezpečí aj služby súvisiace s dodaním tovaru na miesto dodania, jeho vyložením na určenom mieste, vrátane inštalácie, naprogramovania a zaškolenia minimálne 3 osôb objednávateľa v rozsahu 1 hodiny. Uvedené služby musia byť započítané v jednotkovej cene tovaru. |
Prístroj musí byť dodaný nový – nikdy nepoužívaný, nerepasovaný. |
Záručný servis minimálne 24 mesiacov. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej opravy predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby: |
a) Fyzický nástup technika na opravu maximálne do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní. |
b) Maximálnu dobu opravy bez potreby náhradných dielov do dvoch pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
c) Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo Slovenska do siedmych pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
d) Maximálnu dobu opravy pri potrebe dodania náhradných dielov zo zahraničia do pätnástich pracovných dní od nahlásenia poruchy. |
Dodávateľ je povinný vykonávať autorizovaný záručný servis len odborne kvalifikovanými osobami. |
Dodávateľ je povinný do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet cien s uvedením - jednotková cena v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
b) v prípade, že vymedzenie predmetu tejto zmluvy, jej opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ umožňuje ekvivalentné riešenie/variant. Dodávateľ je v prípade predloženia ekvivalentu povinný preukázať zhodu s minimálnymi požadovanými parametrami uvedenými v technickej špecifikácií k predmetu plnenia za splnenia podmienky neprekročenia maximálnych parametrov. |
c) v prípade dodania ekvivalentu, dodávateľ predloží návrh plnenia predmetu zmluvy spolu so všetkými navrhovanými parametrami. V prípade, že ekvivalentný návrh nebude spĺňať min. požiadavky objednávateľa uvedené v „Technickej špecifikácií tejto zmluvy“ objednávateľ si vyhradzuje právo neprijať ekvivalent. |
d) ak zmluvným dodávateľom je dodávateľ, ktorý je alebo bol dodávateľom predmetu zákazky u objednávateľa a zároveň ponúka rovnaký tovar, ako dodáva alebo dodával, a tento spĺňa minimálne technické požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“, v takom prípade je povinný predložiť čestné vyhlásenie, v ktorom prehlási, že ním ponúkaný tovar je totožný s tovarom, ktorý v súčasnosti dodáva alebo dodával objednávateľovi a ktorý zároveň spĺňa všetky minimálne požiadavky uvedené v časti „Špecifikácia predmetu zákazky“. |
e) v prípade, ak dodávateľ má v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi, je povinný postupovať v súlade s príslušnými ustanoveniami OPET a zákona o VO. Nepredložením požadovaného dokladu má objednávateľ za to, že dodávateľ nemá v úmysle zadať časť plnenia subdodávateľovi. |
f) CE certifikát a Declaration of Conformity vydanými autorizovanými osobami, alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov s technickými špecifikáciami zariadenia ako neoverené kópie. |
g) Vyhlásenie o zhode. |
h)Kód ŠÚKL, overený prostredníctvom databázy. |
Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, jednorazové dodanie predmetu zákazky podľa požiadaviek objednávateľa. |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok Dodávateľa dodať Objednávateľovi tovar v rozsahu uvedenom vo všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy, previesť na Objednávateľa vlastnícke právo k Predmetu zmluvy a záväzok Objednávateľa Predmet zmluvy prevziať do vlastníctva a zaplatiť Dodávateľovi zmluvnú cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
Dodávateľ v zmluvnej cene predmetu zákazky musí zahrnúť všetky ekonomicky oprávnené náklady vynaložené v súvislosti s dodávkou tovaru (napr. náklady za tovar, na obstaranie tovaru, náklady dopravu na miesto dodania, náklady na obalovú techniku a balenie, vykládku). Dodávateľ nie je oprávnený zvýšiť zmluvne dohodnutú cenu z dôvodu akýchkoľvek ďalších či dodatočných nákladov na plnenie predmetu zákazky. |
Tovar sa považuje za dodaný po jeho skontrolovaní podľa dodacieho listu a konkrétnej objednávke v mieste dodania objednávateľom zodpovednou osobou, ktorý prevezme tovar a prevzatie celého dodania potvrdí svojim podpisom na dodacom liste. Takto potvrdení dodací list je podkladom k vystaveniu faktúry a k jej úhrade. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi zariadenie do 30 pracovných dní odo dňa doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), na dohodnuté miesto plnenia a podľa pokynov objednávateľa. |
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred žiadne preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvná strana v postavení veriteľa nepostúpi akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto Zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu dlžníka . Písomný súhlas dlžníka (objednávateľa) s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa (MZSR) objednávateľovi. V prípade, že dôjde zo strany veriteľa k porušeniu tejto povinnosti a svoje práva a povinnosti z tejto Zmluvy postúpi tretej osobe, bude toto postúpenie v súlade s § 39 zákona č. 40/1964 Zb. považované za neplatné. |
Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO oprávnený dodávať tovar alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je dodávateľ povinný na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom preukázať oprávnenie dodávať tovar alebo poskytovať službu dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Legionárska 28, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
04.01.2019 07:00 — 07.01.2019 15:30
1,00 ks
67 816,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2018 12:24
31.12.2018 13:30
31.12.2018 13:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.12.2018 08:48 - Vstupná ponuka | 67 800,00 | € | Cena bez DPH |
31.12.2018 11:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 67 796,40 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: