00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
31365078
PosAm, spol. s r.o.
Bajkalská 28, Bratislava, 82109, SVK
Monitorovací a analytický nástroj koncových zariadení
Monitoring, Koncové zariadenie
Tovar, Služba
1. Monitorovací a analytický nástroj koncových zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup licencií monitorovacieho nástroja pre potreby prevádzky a bezpečnosti, vrátane implementácie monitorovacieho nástroja a zaškolenia obsluhy v počte 3 až 6 pracovníkov Objednávateľa v rozsahu min. 8 hodín. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je nový, originálny od výrobcu, certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Základná licencia monitoringu pre koncové zariadenie (KZ) na 12 mesiacov | ks | 5 500 | ||
Modul spätnej väzby pre monitorovací nástroj KZ na 12 mesiacov | ks | 5 500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
• Monitoring a analýzu celkového vyžitia KZ (aktuálnu využiteľnosť RAM, CPU, HDD)• Monitoring a analýzu oprávnení používateľov KZ. • Monitoring a analýzu všetkých spustení programov vrátane verzii SW (exe súborov) na KZ. • Monitoring a analýzu všetkých spustení programov vrátane verzii SW (exe súborov) na KZ. | Základná licencia monitoringu pre koncové zariadenie (KZ) |
• Monitoring a analýzu všetkej TCP a UDP komunikácie z KZ vrátane prepojenia na používateľov, porty a SW. • Monitoring a analýzu všetkej HTTP/S komunikácie z KZ vrátane prepojenia na používateľov, porty, SW a domény • Monitoring a analýzu dostupnosti cloudových služieb z KZ. • Monitoring a analýzu dostupnosti biznis služieb z KZ. | . |
• Monitoring a analýzu zabezpečenia KZ (OS updates, stav antivírovej ochrany). • Možnosť vytvárania manažérskych reportov aj s trendami. • Monitoring a analýzu tlače. • Inventarizáciu KZ a SW z pohľadu Asset Managementu. • Možnosť e-mailových notifikácií | . |
• Možnosť integrovať na nástroje tretích strán ako je napr. Microsoft System Center Configuration Manager, SIEM nástroje, Service-Deskové nástroje.• Všetky dáta musia byť dostupné v konzole nástroja najneskôr do 5 min od výskytu na KZ, na konzole musí byť možné vytvárať ľubovoľné filtre a musí byť dostupná cez web rozhranie. | . |
Modul umožňuje komunikovať s používateľmi a zisťovať spätnú väzbu v závislosti na presne definovaných parametroch. Monitoring a analýza spokojnosti používateľov. | Modul spätnej väzby |
Implementácia monitorovacieho nástroja do prostredia Objednávateľa. Inštalácia serverového backendu na virtuálne servery Objednávateľa, Deployment monitorovacích collectorov na koncové zariadenia za pomoci deployovacieho nástroja Objednávateľa, Aktivácia licenčných kľúčov. Definície – bizns služieb, hierarchie, kategórií, SW meteringu a alertov. Nastavenie sledovacích služieb. Implementačné práce sa predpokladajú v rozsahu maximálne 6 dní. | Implementačné práce |
Zaškolenie obsluhy v rozsahu potrebnom na nadobudnutie základných vedomostí potrebných pre samostatnú prevádzku monitorovacieho nástroja, pre 3 až 6 pracovníkov Objednávateľa. | Zaškolenie obsluhy |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 3 (troch) dní od uzatvorenia zmluvy predložiť Objednávateľovi (i) podrobný rozpis ceny (bez DPH, s DPH) jednotlivých položiek (tovarov) spolu s ich špecifikáciou, preukazujúcou splnenie všetkých požadovaných technických parametrov tovaru, vrátane označenia výrobcu, obchodného mena a typu; a (ii) potvrdenie/potvrdenia výrobcu dokladujúce, že uchádzač je autorizovaným partnerom výrobcu pre predaj produktov na území Slovenskej republiky. |
2. Dodávateľ je povinný vykonať implementačné práce a zaškolenie obsluhy do kalendárnych 30 dní od uzatvorenia zmluvy. |
3. V rámci dodávky tovaru je Dodávateľ povinný zabezpečiť i jeho implementáciu u Objednávateľa (implementačné práce) a zaškolenie obsluhy podľa technickej špecifikácie predmetu, pričom v časti implementačných prác a zaškolenia obsluhy budú zmluvné strany postupovať podľa úpravy Obchodných podmienok elektornického trhoviska (ďalej len „OPET“) pre poskytnutie služby... |
...Pre zamedzenie pochybností dodanie (prevzatie) tovaru (softvéru) Objednávateľ v súlade v čl. VI písm. B. bod 6.5.4 OPET potvrdí podpisom dodacieho listu a dodanie implementačných prác a zaškolenia obsluhy podpisom protokolu o poskytnutí služieb v súlade s čl. VI písm. D. bod 6.7.6 OPET. |
4. Dodávateľ je povinný v lehote plnenia dodať celý predmet plnenia, t. j. dodať tovar a zabezpečiť implementáciu a zaškolenie pracovníkov Objednávateľa, pričom konkrétny čas poskytnutia jednotlivých plnení si zmluvné strany dohodnú bez zbytočného odkladu po nadobudnutí účinnosti zmluvy. Pre zamedzenie pochybností Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po poskytnutí celého plnenia, teda po dodaní tovaru, implementačných prác a zaškolení obsluhy. |
5. Pre zamedzenie pochybností zmluvná cena zahŕňa i poskytnutie implementačných prác a zaškolenie obsluhy v súlade s technickou špecifikáciou predmetu. |
6. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS") boli riadne, včas a po ... |
... celú dobutrvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1.000,- € (slovom tisíc eur). |
7. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Dodávateľa vo výške 5.000,- € (slovom päťtisíc eur). |
8. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 5 týchto osobitných požiadaviek na plnenie a porušenie povinností, ktoré za podstatné porušenie zmluvy označuje OPET, sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka tovaru, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu, neposkytnutie implementačných prác a zaškolenia obsluhy, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu. |
Župné námestie 445/13, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
04.01.2019 09:00 — 30.01.2019 15:00
1,00 celok
172 798,50
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.12.2018 09:53
31.12.2018 13:45
31.12.2018 14:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.12.2018 17:53 - Vstupná ponuka | 172 797,60 | € | Cena s DPH |
31.12.2018 11:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 171 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: