00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Dodávka kancelárskeho papiera, tabelačného papiera, obálok vrátane súvisiacich služieb
kancelársky papier, tabelačný obálky, obálky
Tovar, Služba
1. Kancelársky, xerografický papier A4
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky, xerografický papier A4, 1 bal. /500 ks | bal. | 10 500 | ||
Plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
Hrúbka | µm | 104 | ||
Belosť, CIE | % | 146 | ||
Opacita | % | 91 | ||
Jasnosť (belosť s UV) | % | 103 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- formát | A4 |
- nerecyklovaný | áno |
- farba | biela |
- s garanciou stálosti papiera t.j. bezproblémové archívne použitie, ošetrený proti dvojitému braniu | áno |
2. Kancelársky, xerografický papier A3
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky, xerografický papier A3, 1 bal. /500 ks | bal. | 120 | ||
Plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
Hrúbka | µm | 104 | ||
Belosť, CIE | % | 146 | ||
Opacita | % | 91 | ||
Jasnosť (belosť s UV) | % | 103 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- formát | A3 |
- nerecyklovaný | áno |
- farba | biela |
- s garanciou stálosti papiera t.j. bezproblémové archívne použitie, ošetrený proti dvojitému braniu | áno |
3. Kancelársky, xerografický papier A5
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kancelársky, xerografický papier A5, 1 bal. /1 000 ks | bal. | 110 | ||
Plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
Hrúbka | µm | 104 | ||
Belosť, CIE | % | 146 | ||
Opacita | % | 91 | ||
Jasnosť (belosť s UV) | % | 103 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- formát | A5 |
- nerecyklovaný | áno |
- farba | biela |
- s garanciou stálosti papiera t.j. bezproblémové archívne použitie, ošetrený proti dvojitému braniu | áno |
4. Tabelačný papier 25/1+0
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tabelačný papier 25/1+0, jednovrstvový pre tlač dokumentov bez kópie, 1 bal./ 2 000 ks | bal. | 420 | ||
Plošná hmotnosť | g/m2 | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- jednovrstvový pre tlač dokumentov bez kópie | áno |
- s oddeliteľnou bočnou perforáciou | áno |
- nerecyklovaný | áno |
- farba | biela |
5. Tabelačný papier 25/1+1
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tabelačný papier 25/1+1, 1bal. /1 000 ks | bal. | 15 | ||
Plošná hmotnosť | g/m2 | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- s oddeliteľnou bočnou perforáciou | áno |
- nerecyklovaný | áno |
- farba | biela |
6. Tabelačný papier 25/1+2
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tabelačný papier 25/1+2, 1bal./750 ks | bal. | 24 | ||
Plošná hmotnosť | g/m2 | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- s oddeliteľnou bočnou perforáciou | áno |
- nerecyklovaný | áno |
- farba | biela |
7. Obálka C6 samolepiaca
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obálka C6 samolepiaca | ks | 36000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- farba | biela |
- vyrobená z bezdrevného papiera | áno |
- lepiaca vrstva | pod odnímateľnou páskou |
- bez okienka | áno |
8. Obálka C5 samolepiaca
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obálka C5 samolepiaca | ks | 37000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- farba | biela |
- vyrobená z bezdrevného papiera | áno |
- lepiaca vrstva | pod odnímateľnou páskou |
- bez okienka | áno |
9. Obálka B4 samolepiaca
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obálka B4 samolepiaca | ks | 8000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- farba | biela |
- vyrobená z bezdrevného papiera | áno |
- lepiaca vrstva | pod odnímateľnou páskou |
- bez okienka | áno |
Názov |
OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY: |
1. Predmetom zákazky je dodanie kancelárskeho papiera, tabelačného papiera a obálok vrátane súvisiacich služieb - doprava tovaru na miesto plnenia a vyloženie tovaru v mieste jeho umiestnenia podľa pokynov objednávateľa. |
2. Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. do doby vyčerpania zmluvného finančného limitu rámcovej dohody, podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
3. Všetky ponúkané produkty musia spĺňať verejným obstarávateľom požadované minimálne funkčné a technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky uvedené v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
4. Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy nové, nepoužité, v originálnom balení, 1. akostnej triedy a boli v súlade s odsúhlasenými predloženými dokladmi a vzorkami. |
5. Požaduje sa dodať tovar tak, aby bolo možné pri dodaní skontrolovať množstvo a kvalitu tovaru. Neakceptuje sa dodanie tovaru prostredníctvom kuriéra (v zabalených balíkoch s nepriehľadným balením a možnosťou odkontrolovať len neporušenosť balenia). |
6. Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem (objednávateľ si vyhradzuje právo vyžiadať si od dodávateľa kedykoľvek, počas trvania zmluvného vzťahu doklady, ktorými preukáže splnenie uvedenej požiadavky). |
7. Dodávateľ dodá objednávateľovi počas platnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej čiastkovej výzvy, t.j. čiastkovej objednávky od objednávateľa. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet dohody bude zabezpečovať v množstvách špecifikovaných v jednotlivých čiastkových objednávkach podľa skutočných potrieb objednávateľa pri predpokladanej periodicite vystavovania čiastkových objednávok 1 x mesačne, prípadne častejšie podľa potrieb objednávateľa. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje, že : |
- predmet dohody dodá do 5 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak a to v pracovných dňoch v čase od 08:00 hod. do 14:00 hod., na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa, |
- zástupcovi objednávateľa oznámi predpokladaný čas dodania predmetu dohody do miesta plnenia minimálne 1 pracovný deň pred doručením dodávky, |
- spolu s predmetom dodávky dodá dodací list, ktorý bude obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo rámcovej dohody, číslo objednávky, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH a cenu celkom. |
10. Platba bude realizovaná bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, podkladom pre vystavenie faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva a druhu tovaru, vrátane služieb s dodaním tovaru - dopravou na miesto plnenia a vyložením do skladu objednávateľa. Dodávateľ je povinný k faktúre priložiť kópiu objednávky a dodacieho listu. |
11. Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. § 340 b ods. 5 podľa osobitného zákona požadujeme úhradu splatnosti faktúr 60 dní, preddavky nebudú poskytnuté. |
12. Dodávateľ berie na vedomie, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje voči objednávateľovi nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa, pričom na písomný súhlas objednávateľa sa vyžaduje predchádzajúci súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. V prípade ak dodávateľ postúpi pohľadávku na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa alebo v rozpore s predchádzajúcou vetou, je takéto postúpenie neplatné. |
pokračovanie bodu 12.: Dodávateľ berie na vedomie, že započítanie pohľadávok štátu je možné len na základe písomnej dohody o započítaní pohľadávok štátu a to v zmysle § 8 zákona č. 374/2014 Z.z. o pohľadávkach štátu v znení neskorších zmien a doplnení. |
13. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou |
pokračovanie bodu 13.: podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
14. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ je zdaniteľnou osobou a je registrovaný pre DPH podľa par. 4 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
15. V prípade ak nekvalita dodaného kancelárskeho, xerografického papiera spôsobí reklamáciu alebo vadu tlačiarne alebo kopírovacieho zariadenia, náklady na opravu tlačiarne alebo kopírovacieho zariadenia znáša dodávateľ predmetu zákazky. |
16. Vzťahy neuvedené v tejto zmluve sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a Obchodným zákonníkom. |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - DOKLADY A VZORKY: |
Dodávateľ bez vyzvania predloží objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia rámcovej dohody: |
1. Kontaktné údaje oprávnenej osoby dodávateľa, ktoré musí obsahovať minimálne tieto údaje: meno, priezvisko, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, telefónne číslo a e-mail kontaktnej osoby, na ktorý je objednávateľ oprávnený zasielať čiastkové objednávky a prípadné reklamácie. |
2. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky - podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v súlade s uzatvorenou rámcovou dohodou s uvedením minimálne nasledovných údajov: |
- názov položky predmetu zákazky, merná jednotka (MJ), predpokladané množstvo MJ na obdobie 12 mes., obchodný názov ponúkanej položky predmetu zákazky, jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena vrátane DPH, cena celkom (za predpokladané množstvo) bez DPH a vrátane DPH za príslušnú položku predmetu zákazky zaokrúhlená matematicky na dve desatinné miesta, celková cena v EUR bez DPH a celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky. |
Ceny musia zahŕňať všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou predmetu zákazky vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia. |
Návrh formulára Aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude doručený víťaznému uchádzačovi na ním zadanú e-mailovú adresu. |
Podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej rámcovej dohody. |
3. Prospektový materiál (resp. iný ekvivalentný doklad) vrátane podrobného popisu všetkých ponúkaných produktov s uvedením údajov deklarujúcich technické a kvalitatívne vlastnosti ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych funkčných a technických vlastností a parametrov príslušnej položky predmetu zákazky uvedených v časti 1.2 Funkčná a technická špecifikácia predmetu. |
4. Funkčné vzorky ponúkaného tovaru v počte jedno balenie pre každú položku kancelárskeho, xerografického papiera a tabelačného papiera a v počte jeden kus pre každý položku obálok za účelom ich testovania v plnej prevádzke objednávateľa. Požaduje sa viditeľná identifikácia každej predloženej vzorky v súlade s aktualizovaným rozpočtom predmetom zákazky, na základe ktorej objednávateľ jednoznačne identifikuje, ku ktorému produktu bola vzorka predložená. Uchádzač nemá nárok na finančnú náhradu vzorky ani na jej vrátenie. |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Objednávateľ dodávateľom predložené doklady a vzorky skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady a vzorky budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady a vzorky nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa na predmet zákazky, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Názov | Upresnenie |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve | bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Opakovaný výskyt závažných nedostatkov – kvalita dodávok kúpy, nedodržanie požadovaných parametrov, nesplnenie termínu dodania predmetu kúpy od doručenia objednávky a pod. | bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
40 763,29
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
20.12.2018 15:25
10.01.2019 10:00
10.01.2019 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.12.2018 15:32 - Vstupná ponuka | 40 763,29 | € | Cena bez DPH |
07.01.2019 13:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 763,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: