17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
17323100
Askin & Co., spol. s r.o.
Martinská 31, Bratislava, 821 05, SVK
Bronchofibroskop
zdravotnícke zariadenie, miniinvazívne zákroky, diagnostika, OIAM
Tovar, Služba
1. Bronchofibroskop
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícke zariadenie, vhodné na diagnostiku a miniinvazívne zákroky s pracovným kanálom. |
Prístroj určený na miniinvazívne vyšetrenie bronchiálneho stromu a na odobratie bioptických vzoriek zavedením inštrumentária cez pracovný kanál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Bronchofibroskop | ks | 2 | ||
Rozhľad, zorné pole | ° | 100 | ||
Smer pohľadu, vpred | ° | 0 | ||
Hĺbka pohľadu (zorného poľa) v minimálnom rozsahu | mm | 3-50 | ||
Vzdialenosť minimálnej viditeľnosti na distálnom konci | mm | 3 | ||
Priemer distálneho konca | mm/Fr | 6,0/18,0 | ||
Vonkajší priemer zavádzacej hadice | mm/Fr | 6,0/18,0 | ||
Počet pracovných kanálov | ks | 1 | ||
Priemer pracovného kanála | mm/Fr | 2,8/8,4 | ||
Pracovná dĺžka v rozsahu | mm | 540-630 | ||
Celková dĺžka v rozsahu | mm | 820-950 | ||
Ohybnosť špičky hore a dole | ° | +180 /- 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Optické pripojenie, zdroj svetla: | úplná vzájomná kompatibilita dodávaného vybavenia so stávajúcim zdrojom Pentax LH 150 PC, |
- | v prípade nekompatibility, dodávka redukcie alebo dodávka vrátane zdroja svetla ku každému bronchofibroskopu |
Bronchofibroskop: | optika/dipotria +2 až -8 |
- | možnosť použitia flexibilného inštrumentária: napr. kliešte, extraktor |
- | sterilizovateľný plynom, kvapalinou |
- | vodotesný konektor alebo nestratiteľná vodotesná zátka konektora |
Príslušenstvo: | Tester tesnosti, ochranný ventil na sterilizáciuplynom, čistiaca kefka, irigačný trojcestný ventil,opakovateľne použiteľné ochranné balenie preodloženie |
Názov |
Zaškolenie personálu minimálne v rozsahu 2 hodín, dodávateľ vystaví doklad o zaškolení. |
Úvodné zaškolenie personálu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa dodania a inštalácie prístroja. |
Požaduje sa odovzdanie technickej dokumentácie - manuál pre obsluhu v slovenskom jazyku alebo českom jazyku |
Pozáručný servis na všetky časti a komponenty v zostave zabezpečí dodávateľ počas celej životnosti zariadenia, min. 10rokov od uvedenia prístroja do prevádzky. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že predložená cena neprevyšuje cenu predloženú v prieskume trhu verejných obstarávateľov zaposledných 5 mesiacov na daný predmet obstarávania ak nie je rozdiel v predmete a v množstve. Ak je rozdiel vmnožstve alebo dodávateľ ponuka rozdielne zariadenie ako v procese prieskumu trhu, taktiež ak sa nezúčastnilprieskumu trhu za určené obdobie na daný predmet tak do maximálnej ceny uvedenej objednávateľom. |
Požadujeme do 7 dní od uzavretia zmluvy prospektový materiál ponúkaného tovaru, ktorý bude obsahovať popistechnických vlastností tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technickýchpožiadaviek objednávateľa a podrobný technický opis ponúkaného prístroja, s uvedením obchodného názvu, resp. typovoznačenia a údajmi deklarujúcimi technické parametre ponúkaných prístrojov. |
Dodávané zariadenie musí spĺňať legislatívne požiadavky pre umiestnenie na trh v Slovenskej republike. |
Požaduje sa do 7 kalendárnych dní po uzatvorení zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný rozpočetpredmetu zákazky |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, dodania a vyloženia tovaru do určených priestorov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a ich uvedenie do prevádzky |
Požaduje sa odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného prístroja |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii |
Požadujeme autorizačný list od výrobcu oprávňujúci predaj a servis tohto prístroja na území SR. Predložiť minimálne 5kalendárnych dní pred dodaním prístroja. |
Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahucena bez DPH,cena s DPH |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na kompletnú dodávku všetkých častí predmetu zákazky a naopak nepripúšťa možnosťdodávok len čiastkových častí predmetu zákazky.Požaduje sa predložiť platný certifikát o zaškolení servisného technika u výrobcu do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požadujeme nástup servisného technika najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy v rámci záručnej opravy a 2kalendárnych dní pri pozáručnom servise, bez uzatvorenia pozáručnej servisnej zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchu najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika na servis pre zariadenie,pokiaľ sú náhradné diely dostupné u dodávateľa. V prípade že diely nie sú dostupné u dodávateľa, odstránenie poruchynajneskôr do 3 kalendárnych dní odo dňa nástupu servisného technika na servis, alebo dodávateľ bezodplatne zapožičianáhradné zariadenie technicky a funkčne porovnateľné. |
V prípade nedodržania vyššie uvedených lehôt vzniká objednávateľovi nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške10€/deň , pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru : |
a) termín dodania tovaru je do 45 kalendárnych dní od účinnosti zmluvy v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:30 hod. |
b) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jehocelkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy, servisná dokumentácia, návod na použitie, preberací protokola protokol o zaškolení obsluhy. |
c) Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a sprevádzkovaní predmetu zmluvy, po úvodnomzaškolení personálu a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
d) termín dodania tovaru oznámi dodávateľ objednávateľovi najmenej 3 dni vopred na jeho emailovú adresu |
e) oprávnená osoba objednávateľa a jeho e mailová adresa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnenádodávateľovi do 72hod. po nadobudnutí účinnosti zmluvy |
f) Objednávateľ potvrdí dodávateľovi do 10 dní pracovných dní splnenie technických požiadaviek predmetu zákazky ododňa prevzatia požadovaných dokumentov od dodávateľa. |
Nedodržanie akejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať zapodstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazkya Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
Dohoda o splátkach : |
Prvá splátka bude predávajúcemu zaplatená do 25 dní nasledujúceho mesiaca po dodaní tovaru |
Kupujúci uhradí kúpnu cenu za tovar v 12 pravidelných rovnomerných mesačných splátkach vždy ku 25 - dňu príslušného mesiaca |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol |
- Kúpna cena je stanovená ako pevná a úplná , zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru do miesta dodania, vrátanenákladov na dopravu a inštaláciu prístroja |
- Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku bez súhlasu objednávateľa |
- Dodávateľ do 7 kalendárnych dní predloží v písomnej forme objednávateľovi rozpis jednotkovej ceny za ks v rozsahu cena bez DPH,cena s DPH |
Dodávateľ sa zaväzuje, že nepostúpi svoju pohľadávku podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov bez predchádzajúceho súhlasu kupujúceho/objednávateľa/dlžníka. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky predávajúceho v rozpore s dohodou kupujúceho a podľa predchádzajúcej vety tohto článku, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný.Súhlas kupujúceho je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike a v súlade s platnými Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
V prípade, ak dodávateľ ku dňu uzavretia zmluvy nie je platiteľ DPH, avšak po jej podpise sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny o hodnotu DPH. |
Objednávateľ neposkytuje preddavok ani zálohovú platbu. |
Sankcie: |
- V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od predávajúceho zmluvnú pokutu vo výške0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať : |
- úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodnéhozákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade, že zákazka, ktorá je predmetom zmluvy je kapitálovýmvýdavkom hradeným zo štátneho rozpočtu a poskytovateľ finančných prostriedkov / príslušný orgán štátnej správy -ministerstvo /, ktorý má realizovať jej financovanie neposkytol z akéhokoľvek dôvodu alebo bez udania dôvoduObjednávateľovi finančné prostriedky na realizáciu tejto zákazky. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade odstúpenia odzmluvy z tohoto dôvodu nevzniká žiadnej zo zmluvných strán nárok na akékoľvek finančné plnenie. |
Zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy /vzorky/, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoréupravujú ustanovenia Obchodného zákonníka |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvyupravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu skvalifikovanými negatívnymi referenciami (blacklist) trhoviska. |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať zapodstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-môže vystaviť dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- môže vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Objednávateľ má v prípade odstúpenia z dôvodu na strane dodávateľa nárok na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny predmetu zmluvy. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy v prípade, ak v momente uzavretia tejto zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia tejto zmluvy, alebo ak mu bol právoplatne uložený zákaz účasti podľa § 182 ods. 3 písm. b/ zákona o verejnom obstarávaní |
Pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje: |
- vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme |
- aby dohoda o ukončení zmluvy obsahovala podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán a termín ukončenia zmluvy |
Ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení, inak ku dnu jej podpísania a zverejnenia podľa príslušných predpisov. |
Dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa sú povinní byť v momente uzatvorenia zmluvy zapísanív registri partnerov verejného sektora v prípade, že im táto povinnosť vyplýva zo zákona č. 315/2016 Z. z. o registripartnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Prístroj musí byť dodaný nový, nepoužívaný , nerepasovaný |
Miesto dodania služieb je sídlo Objednávateľa. |
Ochrana osobných údajov: |
1. Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy mlčanlivosťou. Dodávateľ predloží podpísané poučenie o povinnosti mlčanlivosti pred plnením zmluvy pre každú vyslanú fyzickú osobu, alebo pred samotným výkonom práce každá vyslaná fyzická osoba sa oboznámi s poučením u objednávateľa a poučenie podpíše. Bez uvedeného, vyslanej osobe nebude umožnený výkon práce na pracoviskách objednávateľa, kde môže prísť do styku z osobnými údajmi. |
2. Neumožnený vstup do priestorov objednávateľa zástupcovi dodávateľa bez poučenia o mlčanlivosti sa nepovažuje za neposkytnutie súčinnosti pri plnení zmluvy zo strany objednávateľa. |
3. Vyslaná fyzická osoba zároveň podpíše oboznámenie sa s informáciou o spracovaní osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov – Evidencia zástupcov a dodávateľov a odberateľov. |
4. Poučenie o mlčanlivosti s prehlásením o informovaní je dostupné na webových stránkach objednávateľa , v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“: P O U Č E N I E o povinnosti mlčanlivosti s informačnou povinnosťou |
5. Dodávateľ zodpovedá za porušenie povinnosti za vyslané fyzické osoby, ktoré sa podieľajú na plnení zmluvy v mene dodávateľa v priestoroch objednávateľa. |
Informačná povinnosť: |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Názov | Upresnenie |
Záruka minimálne | 24 mesiacov |
Ul. Vojtecha Spanyola 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
07.01.2019 12:03 — 28.02.2019 12:03
2,00 ks
22 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2018 12:08
28.12.2018 12:01
28.12.2018 12:16
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.12.2018 15:41 - Vstupná ponuka | 22 000,00 | € | Cena bez DPH |
27.12.2018 15:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 22 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: