00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
36403008
Stredoslovenská energetika, a.s.
Pri Rajčianke 8591/4B, Žilina, 010 47, SVK
Dodávka elektrickej energie
elektrická energia
Tovar, Služba
1. Dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku vrátane jej prepravy distribučnou sústavou a distribučných služieb pre odberné miesta
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka elektrickej energie s prevzatím zodpovednosti za odchýlku vrátane jej prepravy distribučnou sústavou a distribučných služieb pre objekty (odberné miesta) verejného obstarávateľa v jednotarife. |
Predmet zákazky sa požaduje dodať v kvalite zodpovedajúcej technickým podmienkam prevádzkovateľa distribučnej siete za dodržania platných právnych predpisov SR, technických podmienok a prevádzkového poriadku prevádzkovateľa distribučnej siete pre stanovené zmluvné obdobie. |
Predmetom zákazky je dodávka silovej energie do odberných miest odberateľa, zabezpečenie dodávky vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku formou združenej dodávky na zmluvné obdobia 12 mesiacov. |
Nepretržitá dodávka elektrickej energie v čase od 00:00:00 hodiny do 24:00:00 hodiny, a v termíne od 01.01.2019 – 31.12.2019; |
Ročné vyhodnocovanie odobratého množstva; |
Zabezpečenie súčinnosti s doterajším dodávateľom pri odpojení a zapojení odberných miest; |
Individuálna klientská starostlivosť/obsluha pre všetky odberné miesta verejného obstarávateľa; |
Zabezpečenie služby elektronického portálu zriadeného pre jednotlivé odberné miesta verejného obstarávateľa, prostredníctvom ktorej môže používateľ využívať informácie o svojich odberných miestach, histórii spotreby a využívať ďalšie elektronické služby. Prístupové práva na prístup do elektronického portálu a kontaktná osoba budú určené na základe individuálnej komunikácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Cena za 1 MWh v EUR s DPH | MWh | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odberné miesta verejného obstarávateľa (ďalej len "Odberateľa") a ich počet: | Bratislava 3x; Trenčín 3x; Liptovský Mikuláš 3x; Prievidza 1x; Rožňava 3x; Zvolen 3x; Košice 1x; Štrba 1x; Červený Kláštor 1x |
Predpokladaný objem odberu elektrickej energie: | 1037 MWh |
Názov |
- Predmetom Zmluvy je združená dodávka elektrickej energie (ďalej len "elektriny") |
- Množstvá odobratej energie sú predpokladané. Skutočne odobratá elektrická energia môže mať odchýlku +- 20 % a dodávateľ je povinný zabezpečiť pri tejto tolerancii dodávku elektrickej energie. Cena pri predkladaní kontraktačnej ponuky je stanovená na predpokladané objemy v technickej špecifikácii. |
- Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť pravidelne a opakovane plynulú a spoľahlivú dodávku a distribúciu elektriny do OM na adrese sídla Odberateľa, ako aj ostatné služby spojené s užívaním sústavy, vrátane dopravy a prevzatia zodpovednosti za odchýlku v množstve, kvalite a čase dodania elektriny za OM Odberateľa voči zúčtovateľovi odchýlok. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje dodržiavať Vyhlášku ÚRSO č. 24/2013 Z. z., ktorou sa ustanovujú pravidlá pre fungovanie vnútorného trhu s elektrinou a plynom a ostatné platné právne predpisy. |
- Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť všetky úkony súvisiace so zmenou Dodávateľa. |
- Dodávateľ si nebude uplatňovať voči Odberateľovi žiadne sankcie v prípade neodobratia/prekročenia celkového predpokladaného zmluvného množstva elektriny/objednanej rezervovanej kapacity. Dodávateľ bude účtovať len skutočne odobraté množstvo elektriny. |
- Dodávateľ sa zaväzuje, že nebude zvyšovať cenu, ak dôjde k odchýlke od predpokladanej spotreby elektriny špecifikovanej v tejto Zmluve. |
- Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečiť rezervovanú kapacitu pre OM Odberateľa a v prípade žiadosti Odberateľa ju upraviť bez sankcií a poplatkov. |
- Akékoľvek prerušenie dodávky elektriny v rozpore s touto Zmluvou a platnou legislatívou SR a EÚ v oblasti energetiky je dôvodom na zrušenie Zmluvy. |
- Odpojenie od zdroja elektrickej energie sa vylučuje. |
- Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá Dodávateľom bola po ukončení elektronickej aukcie v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
- Ponúkaná cena silovej elektriny bude za celý predpokladaný rozsah spotreby elektriny. |
- Cena silovej elektriny nebude v sebe zahŕňať skryté poplatky v zmysle Čl. III, bodu 3.1, písm. c) Obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET). |
- DPH a spotrebnú daň uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde k zmene platnej DPH, zmene sadzby spotrebnej dane, alebo k zavedeniu iných daní alebo poplatkov legislatívou SR, ktoré nie sú uplatňované v čase uzavretia Zmluvy, Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. |
- Odvod do Národného jadrového fondu (ďalej len "NJF") a cenu za Distribučné služby uplatní Dodávateľ podľa všeobecne záväzných platných právnych predpisov. Ak v čase od uzatvorenia Zmluvy alebo v priebehu zmluvného plnenia dôjde, vzhľadom na príslušné rozhodnutia ÚRSO, k zmene položky ceny za odvod do NJF alebo ceny za Distribučné služby Dodávateľ upraví tieto zmenené ceny v zmysle platnej legislatívy. |
- Dodávateľ sa zaväzuje že predložená cena silovej elektriny je konečná a zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodávkou elektriny v tolerančnom pásme+/- 20% z objednaného množstva elektriny. |
- Úhrady za predmet zákazky sa uskutočnia v mene Euro (€) bezhotovostným platobným stykom. Dňom úhrady sa rozumie deň, kedy bola odpísaná fakturovaná suma z účtu Odberateľa na účet Dodávateľa. Fakturačným obdobím za dodávku elektriny a združených služieb podľa tejto Zmluvy je jeden kalendárny mesiac. Podkladom pre vystavenie faktúry sú namerané množstvá oznámené Dodávateľovi zo strany PDS. |
- Faktúra za ukončený mesiac musí byť Odberateľovi doručená za každé odberné miesto samostatne do 15. dňa nasledujúceho mesiaca. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Odberateľovi. Faktúra bude zaslaná Odberateľovi poštou na adresu Odberateľa. Posledná faktúra musí byť doručená Odberateľovi do 15 dní po ukončení zmluvného obdobia. |
- Faktúra Dodávateľa musí mať náležitosti daňového dokladu. Okrem náležitostí podľa VZP musí obsahovať aj náležitosti v zmysle príslušných energetických predpisov, vrátane informácie o skladbe integrovanej ceny za dodávku plnenia, t. j. jednotkovú cenu, množstvo MJ v MWh, spolu bez DPH, sadzba DPH, celková cena s DPH. |
- Reklamovať formálnu alebo vecnú správnosť a úplnosť faktúry/jej povinných príloh majú obe zmluvné strany a to bez zbytočného odkladu. Zároveň vzniká ich nárok na odstránenie zistených nedostatkov. Strana, na ktorú bola reklamácia smerovaná, oznámi výsledok šetrenia druhej strane najneskôr v lehote 30 dní odo dňa, kedy jej bola reklamácia doručená. Reklamácia má odkladný účinok na splatnosť faktúry. |
- Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. |
- Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu zabezpečiť pre Odberateľa oprávnenú osobu - konzultanta, ktorý bude poskytovať všetky služby spojené s dodávkou predmetu zákazky s osobitou starostlivosťou, bude zodpovedný za sprostredkovanie distribučných a ostatných služieb, bude vždy dostupný na vybavovanie požiadaviek e-mailom alebo telefonicky, bude zodpovedný za individuálny prístup podľa požiadaviek Odberateľa. Táto služba bude súčasťou ceny za predmet zákazky a nebude spoplatnená osobitne. |
- Dodávateľ predložením svojej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky požiadavky na predmet zákazky, čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. Ak dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, tak je objednávateľ oprávnený v zmysle bodu 18.2 písm. i), Čl. XVIII "Ukončenie Zmluvy" 2. časti "Všeobecné zmluvné podmienky" OPET, od Zmluvy odstúpiť. |
- Zmluvné strany sa dohodli, že Kúpna zmluva, Všeobecné zmluvné podmienky pre EKS - OPET a Osobitné ustanovenia o zákazkách na dodávku elektriny a plynu majú prednosť pred všeobecnými zmluvnými podmienkami (resp. inými predpismi) Dodávateľa. |
- Do 10 pracovných dní od účinnosti Kúpnej zmluvy vygenerovanej systémom EKS predloží Dodávateľ na adresu Odberateľa rozpis jednotlivých fakturačných položiek bez DPH za MWh za dodávku elektrickej energie. |
- Ak predložený rozpis silovej elektriny nebude doručený v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami Odberateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s Čl. XVIII, bod 18.2, písm. a) VZP OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľa. |
- Pri podstatnom porušení povinností zmluvných strán vyplývajúcich z tejto Zmluvy môže oprávnená strana odstúpiť od Zmluvy bez zbytočného odkladu. Za podstatné porušenie zmluvných povinností sa považuje aj porušenie povinností uvedených v Čl. XII. bod 12.2 a 12.3 OPET. |
- Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností bude Odberateľ považovať aj: a) odobratie licencie resp. oprávnení na dodávku a distribúciu elektrickej energie; b) ak sa Dodávateľ dostane do návrhu na konkurz alebo vyrovnanie alebo je voči nemu vznesený právoplatný výkon exekučného rozhodnutia; c) ak dodaný tovar nebude zodpovedať vlastnostiam dohodnutým v tejto Zmluve. |
- Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky Odberateľa uvedenej v tejto Zmluve sa bude považovať podstatné porušenie zmluvných povinností Dodávateľa, pričom Odberateľ ukončí s Dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), VZP OPET z dôvodu, že Dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti. |
Odberateľ je počas trvania zmluvy oprávnený vyžiadať si od dodávateľa predloženie nasledovných dokladov, pričom dodávateľ sa zaväzuje predložiť Odberateľovi vyžiadané doklady do 10 dní od doručenia požiadavky na ich predloženie: |
a) platné povolenie na podnikanie v energetike; b) rozhodnutie o pridelení EIC kódu (originál alebo overenú kópiu); c) čestné vyhlásenie dodávateľa o uzatvorení platnej distribučnej zmluvy, s uvedením čísla a dátumu uzatvorenia zmluvy s prevádzkovateľom distribučnej sústavy o distribúcii a prístupe do distribučnej sústavy na vymedzenom území vo vzťahu k odberným miestam objednávateľa; |
d) čestné vyhlásenie uchádzača, že má uzatvorenú zmluvu o zúčtovaní odchýlky účastníka trhu s elektrinou s prevádzkovateľom prenosovej sústavy, s identifikovaním zmluvného partnera, čísla zmluvy (ak bolo pridelené) a dátumom jej uzatvorenia |
e) zoznam oprávnených osôb zmluvnej strany (dodávateľa) na konanie vo veciach tejto zmluvy; f) rozpis jednotlivých zložiek ceny - cenu za JT v EUR bez DPH/MWh, cenu za JT v EUR s DPH/MWh. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek z požadovaných dokladov sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie a za podstatné porušenie povinností dodávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s Čl. XVIII. bod 18.2 VZP 2. časti VZP OPET a vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu. Cena musí obsahovať všetky náklady súvisiace s dodávkou el. energie silová elektrina VT, NT. |
Dobrovičova 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1 037,00 MWh
90 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2018 11:16
27.12.2018 10:00
27.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
27.12.2018 07:45 - Vstupná ponuka | 89 988,00 | € | Cena s DPH |
27.12.2018 07:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 89 988,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: