00157660
IUVENTA - Slovenský inštitút mládeže
Karloveská 64, Bratislava, 84258, SVK
33768897
PhDr. Gabriela Spišáková - Majster Papier
Wolkrova 5, P.O.BOX 212, Bratislava 5, 85101, SVK
Dodávka hygienických potrieb na rok 2019 a hygienických zariadení (prístrojov) na ich výdaj
toaletný papier, uteráky papierové mydlová pena, osviežovač vzduchu, dávkovače.
Tovar, Služba
1. Čistiace a hygienické prostriedky na rok 2019
|
|
---|---|
Funkcia |
Hygienický materiál slúžiaci na uspokojovanie hygienických potrieb zamestnancov v priestoroch verejného obstarávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Koncentrát mydlovej peny 500ml | kus | 100 | ||
Skladané papierové utierky 2940ks/bal | bal | 80 | ||
Toaletný papier Midi rolka | ks | 300 | ||
Toaletný papier Maxi rolka | ks | 220 | ||
Vôňa | ks | 70 |
2. Čistiace a hygienické prostriedky na rok 2019
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka prístrojov na výdaj čistiacich a hygienických prostriedkov (dávkovačov). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Dávkovač mydlovej peny 500 ml | kus | 8 | ||
Dávkovač skladaných papierových utierok | kus | 6 | ||
Dávkovač toaletného papiera Midi Roll alebo ekvivalent | ks | 3 | ||
Dávkovač toaletného papiera Maxi Roll alebo ekvivalent | ks | 4 | ||
Osviežovač vzduchu Air Bar alebo ekvivalent | ks | 5 |
Názov |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi hygienické zariadenia a dodávať náplne do týchto zariadení podľa požiadaviek objednávateľa (verejného obstarávateľa). |
Objednávateľ bude objednávať náplne do dodaných hygienických zariadení formou písomnej objednávky podľa potreby, najmenej jedenkrát mesačne v hodnote najmenej 100,-€, ak sa zmluvné strany nedohodnú na inom minimálnom odbernom množstve. V objednávke objednávateľ uvedie druh a množstvo náplní. |
Hygienické zariadenia a náplne môžu byť počas trvania tejto zmluvy doplnené o nové položky a to formou písomného dodatku k tejto zmluve. |
Objednávateľ sa zaväzuje odoberať náplne do hygienických zariadení (dávkovačov) výlučne od dodávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje bezodkladne, najneskôr do troch pracovných dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy zaslať objednávateľovi cenník jednotlivých hygienických zariadení a náplní, ktorý bude neoddeliteľnou súčasťou tejto zmluvy ako Príloha č.1. |
Hygienické zariadenia (dávkovače) budú nainštalované v priestoroch objednávateľa v Bratislave. |
Objednávateľ umožní dodávateľovi prístup do svojho objektu v pracovných dňoch medzi 9:00 hod.- 14:30 hod. a to na účely plnenia predmetu tejto zmluvy. Po ukončení tejto zmluvy umožní objednávateľ dodávateľovi demontáž poskytnutých hygienických zariadení (dávkovačov). |
Dodávateľ je povinný dodať objednaný tovar na miesto plnenia v lehote 5 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej objednávky. O termíne a čase dodania tovaru informuje objednávateľa najneskôr 1 deň vopred. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní. Podkladom fakturácie je dodací list. |
Karloveská 64, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 podľa špecifikácie
4 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2018 08:49
27.12.2018 09:00
27.12.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2018 10:12 - Vstupná ponuka | 4 000,00 | € | Cena s DPH |
22.12.2018 14:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 924,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: