31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
31332528
M E D I L A S spoločnosť s ručením obmedzeným
Malinová 2/A, Bratislava, 81104, SVK
Ošetrovacie kreslo pre oftalmológiu
Kardiokreslo
Tovar, Služba
1. Ošetrovacie kreslo pre oftalmológiu
|
|
---|---|
Funkcia |
Ošetrovacie kreslo na vysádzanie, polohovanie a prevoz pacientov pre dosiahnutie optimálnej terapeutickej polohy |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Prípustné zaťaženie | kg | 165 | ||
Počet segmentov | ks | 3 | ||
Celková šírka kresla | mm | 920 | ||
Celková dĺžka kresla | mm | 2170 | ||
Šmýkadlo na nohy | mm | 160 | ||
Nastaviteľná výška kresla | mm | 550 - 750 | ||
Nastavenie chrbtového segmentu | stupňov | O až +75 | ||
Nastavenie nožného segmentu | stupňov | 0 až -45 | ||
Trendelenburg pozícia | stupňov | 12 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Trojdielna paleta s matracmi | áno |
Elektromechanický pohon | áno |
Káblový ovládač | áno |
Elektronické ovládanie výšky kresla | áno |
Elektronické ovládanie chrbtového segmentu | áno |
Elektronické ovládanie nožného segmentu | áno |
Elektronické ovládanie Trendelenburg | áno |
Podpora nôh nastaviteľná manuálne | áno |
Opierka hlavy nastaviteľná manuálne | áno |
Uhol sklonu opierky rúk nastaviteľné manuálne | áno |
Podrúčky manuálne vychýliteľné do strany | áno |
Opierky rúk automaticky nastaviteľné spolu s opierkou chrbta | áno |
Kreslo na samostatne brzdených kolieskach | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri predaji a kúpe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je 1 ks ošetrovacieho kresla pre oftalmológiu podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v originálnom balení výrobcu. |
Súčasťou dodávky tovaru musí byť návod na obsluhu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, a preberací protokol. |
Vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia s obsluhou. |
Podmienkou dodávky je zabezpečenie servisných činnosti počas záručnej a pozáručnej doby autorizovaným servisom, vrátane dodávky náhradných dielcov, po dobu minimálne 10 rokov odo dňa inštalácie. |
Záručná doba na zariadenie ja 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. Cena tovaru zahŕňa aj inštalácie, uvedenie do prevádzky, zaškolenie obsluhy a záručný servis vrátane pravidelných bezpečnostno - technických prehliadok podľa odporúčaní výrobcu. |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 72 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na min. 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Dodávateľ do 48 hodín od uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží v elektronickej podobe objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave, návod na obsluhu v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku a technický list, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, prípadne doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok ak sa vyžaduje, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/ a pod.). |
c) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus ) v € bez DPH, sadzby DPH a cenu s DPH. |
d) kópiu platného dokladu oprávnený podnikať (výpis z Obchodného registra, resp. živnostenský list), ktorom musí byť zapísaný predmet podnikania oprávňujúci ho na dodanie požadovaného predmetu zákazky. |
Doklady a dokumenty predloží v elektronickej podobe ak scan požadovaných dokladov a dokumentov. V prípade nejasností alebo rozporov si objednávateľ vyhradzuje právo vyžadovať od dodávateľa predloženie určených dokladov a dokumentov v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overené fotokópie. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti vyplývajúce z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálnych obchodných podmienkach Elektronického trhoviska , výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Min. 3 dni pred dodaním tovaru je potrebné kontaktovať objednávateľa, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Kľúčové slová
Kardiokreslo
Kreslo pre oftalmológiu
Nie je možné označiť oftalmologické kreslo ako Kardiokreslo
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Podrúčky manuálne vychýliteľné do strany | áno |
Navrhnutá hodnota | Podrúčky vychýliteľné | áno |
Navrhujeme nedefinovať, ako sa majú podrúčky vychyľovať, nakoľko tým, že sú vychýliteľné je možné bezproblémové nastupovanie a vysadanie pacienta a spôsob vychýlenia nie je určujúcim faktorom.
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Kreslo na samostatne brzdených kolieskach | áno |
Navrhnutá hodnota | Možnosť brzdenia koliesok a tým fixácie kresla | áno |
Podstatou tohto parametra je aby sa stôl pri zákroku neposúval. Je možné dosiahnuť to zabrzdením každého kolieska samostatne, alebo aj centrálnym brzdením
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
27.12.2018 00:00 — 31.01.2019 23:59
1,00 ks
4 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.12.2018 12:40
20.12.2018 13:00
20.12.2018 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2018 15:55 - Vstupná ponuka | 4 000,00 | € | Cena bez DPH |
20.12.2018 12:18 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 999,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: