35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
46268995
AMG Security s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Strážna služba
strážna služba, bezpečnosť, stráženie, SBS, súkromná bezpečnostná služba, ochrana objektu, fyzická ochrana objektu
Služba
1. Strážna služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom služby je výkon strážnej služby a komplexné zabezpečenie ochrany majetku objednávateľa v 24 hodinovom rozsahu. |
Fyzické stráženie a ochrana sa vykonáva službou v 24 hodinovom rozsahu počas pracovných dní a dní pracovného pokoja a sviatkov v objekte nepretržite jedným pracovníkom poskytovateľa so zabezpečením služby. |
Poskytovanie strážnej služby pre objekt objednávateľa v rozsahu zabezpečenia jednou osobou dodávateľa, s cieľom zabezpečiť ochranu ochranu objektu a majetku proti krádeži, vandalizmu, nepovolenému vstupu a pohybu cudzích osôb. |
Riešenie krízových situácií, ohlasovacia povinnosť v prípade narušenia objektu, alebo havarijnej situácie (prasknuté potrubie, vytečenie vody, požiar a pod.). |
Vykonávanie vnútornej a vonkajšej pochôdzkovej činnosti stráženého objektu. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Strážna služba | výkon strážnej služby v objekte a v areály nepretržite, t. j. 24 hodín denne/ aj počas sviatkov a v dňoch pracovného pokoja |
Strážna služba | vykonanie kontroly neporušenosti objektu |
Strážna služba | zabezpečenie kontroly vstupu, odchodu osôb a motorových vozidiel |
Strážna služba | realizácia zásahu v súčinnosti s Políciou SR v prípade narušenie objektu s jeho sprístupnením |
Strážna služba | v zmysle interných predpisov vydávanie kľúčov od priestorov oprávneným osobám |
Strážna služba | kontrola okien a ich bezpečné uzavretie (formou vonkajšej obhliadky budovy) |
Strážna služba | písomný záznam z výkonu služby na požiadanie predložiť objednávateľovi |
Strážna služba/ kontrola zamestnancov vykonávajúcich plnenie strážnej služby vedúcim zamestnancom dodávateľa | bez obmedzenia |
Kontrola strážnej služby objednávateľom, ktorí vykonávajú plnenie strážnej služby | bez obmedzenia |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č.473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej časti tela. |
Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené chybným plnením záväzku dodávateľa, a to v rozsahu skutočnej preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
Dodávateľ sa zaväzuje písomne predkladať objednávateľovi všetky poznatky z výkonu strážnej, všetky zistenia, škodové udalosti a narušenie objektu |
V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľ okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
Dodávateľ predloží do 7 dní po uzavretí zmluvy smernicu o výkone strážnej služby podľa platných predpisov, ktorú schválil objednávateľ, ak nebude mať smernica chyby. |
Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 7 dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a absolvovať školenia o BOZP. |
Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činnosti podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, interné predpisy a pokyny objednávateľa. |
Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi Vyhlášky č.121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
Fakturácia bude za strážnu službu za objekt a musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z . o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Fakturácia priebežne na základe vystavených faktúr za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. |
Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb. |
K faktúre bude priložený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci. |
Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR za každú aj začatú hodinu v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby. |
SSÚD 8, Liptovský Mikuláš, oddelenie mostných konštrukcií, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 31.12.2019 00:00
8 760,00 hodina
49 932,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
17.12.2018 10:44
20.12.2018 10:45
20.12.2018 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.12.2018 11:37 - Vstupná ponuka | 45 000,00 | € | Cena bez DPH |
20.12.2018 10:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 800,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: