17335612
Psychiatrická liečebňa Sučany
Hradiská 23, Sučany, 03852, SVK
46798811
SCYLLA SECURITY SERVIS s.r.o.
Rudlovská 53/6550, Banská Bystrica, 97401, SVK
Bezpečnostná služba
Strážna služba, bezpečnosť, stráženie, SBS, súkromná bezpečnostná služba, ochrana objektu, fyzická ochrana objektu
Služba
1. Bezpečnostná služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom služby je výkon bezpečnostnej služby a komplexné zabezpečenie ochrany osôb a majetku objednávateľa v rozsahu 24 hodín denne/7 dní v týždni osobami spoľahlivými fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č. 473/2005 Z.z., o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet hodín poskytovania služby za 12 mesiacov | osobohodina | 8760 | ||
Počet zamestnancov vykonávajúcich požadovanú službu | osoba | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Poskytovanie bezpečnostnej služby | 24 hodín denne počas pracovných dní, dní pracovného pokoja a pracovného voľna, ako aj sviatkov |
Názov |
Miesto poskytovania služby sú objekty v správe Objednávateľa. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti. |
1.Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby osoby zabezpečujúce výkon bezpečnostnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena osoby vykonávajúce bezpečnostnú službu na viditeľnom mieste v prednej časti tela. |
2.Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce bezpečnostnú službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone bezpečnostnej služby. |
3.Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon bezpečnostnej služby v priestoroch objednávateľa a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené vadným plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočnej preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
4.Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu bezpečnostnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku. Neodstránenie zistených nedostatkov zo strany dodávateľa sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
5.Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca-osobu vykonávajúcu bezpečnostnú službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady, napr. neprimerané správanie v službe a pod. Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od tejto zmluvy.V prípade zistenia mimoriadnych udalostí je osoba vykonávajúca bezpečnostnú službu povinná vykonať potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd a bezodkladne oznámiť objednávateľom určenej osobe, prípadne príslušným orgánom podrobnosti týkajúce sa mimoriadnej udalosti podľa charakteru zistenia. |
6.Osoba vykonávajúca bezpečnostnú službu je povinná vykonávať vnútornú a vonkajšiu pochôdzkovú činnosť stráženého objektu (v popoludňajších hodinách je osoba vykonávajúca bezpečnostnú službu povinná vykonať fyzickú kontrolu areálu objednávateľa. |
7.Dodávateľ je povinný minimálne 7dní pred začatím poskytovania služby predložiť zoznam odborne spôsobilých osôb-zamestnancov prostredníctvom ktorých bude zabezpečovať výkon predmetu plnenia v jeho mene podľa tejto zmluvy s uvedením mena a priezviska,čísla preukazu odbornej spôsobilosti a doby platnosti uvedených preukazov.Nepredloženie predmetného zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od tejto zmluvy.V prípad zmeny odborne spôsobilých osôb je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi tieto zmeny písomne,najneskôr 3 dni pred vykonaním zmien |
8.Každý pracovník bezpečnostnej služby je povinný pred nástupom do výkonu bezpečnostnej služby v objekte objednávateľa absolvovať školenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ako aj poučenie o správaní sa k osobám zo strany poverených osôb objednávateľa. Predmetné školenie sú povinné absolvovať všetky osoby určené dodávateľom na výkon bezpečnostnej služby v zmysle zoznamu odborne spôsobilých osôb dodávateľa najneskôr 3 dni pred samotným začiatkom výkonu bezpečnostnej služby. |
9.Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon bezpečnostnej služby pri zabezpečovaní predmetných služieb 24 hod./denne a to v rozsahu ceny za 1 hodinu stráženia/1 osoba v EUR bez DPH a s DPH. |
10.Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činnosti podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov v znení neskorších predpisov. |
11.Dodávateľ je povinný pri výkone bezpečnostnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy platné na území Slovenskej republiky, ako aj všetky interné predpisy a pokyny objednávateľa. |
12.Osoba vykonávajúca bezpečnostnú službu je povinná: -riadiť sa pokynmi poverených osôb objednávateľa, -zdržiavať sa v miestnosti určenej pre pracovníkov SBS iba na nevyhnutne potrebný čas;v miestnosti určenej pre pracovníkov SBS sa nemôže za žiadnych okolností zamykať, -nepretržite počas celej služby mať pri sebe vreckovú jednotku signalizačného systému pre prípad núdzového volania,v prípade potreby bezodkladne zasahuje, |
- vreckovú jednotku signalizačného systému odovzdať pri výmene služby osobe vykonávajúcej bezpečnostnú službu na ďalšej zmene, - sprevádzať v nočnej službe poverenú osobu objednávateľa pri kontrole priestorov objektu, - spolupracovať s poverenými osobami objednávateľa v prípade nepokojných, agresívnych osôb, ako aj pri ich pacifikácií a použití obmedzovacích prostriedkov, najmä pri výkone špeciálnych výkonoch, |
- v indikovaných prípadoch asistovať a sprevádzať poverené osoby objednávateľa, - pri odchode z pracoviska informovať poverenú osobu objednávateľa, - dodržiavať zákaz fajčenia v celom objekte objednávateľa s výnimkou priestorov na to určených. Objednávateľ disponuje priestormi vyhradenými na fajčenie, |
- dodržiavať profesionálny a etický prístup ku všetkým osobám objednávateľa, - zachovávať mlčanlivosť o všetkých skutočnostiach, o ktorých sa dozvedela v súvislosti s výkonom svojej práce. Osoba vykonávajúca bezpečnostnú službu monitoruje situáciu a pohyb osôb v objekte objednávateľa; v prípade potreby zasahuje. |
Osobe vykonávajúcej bezpečnostnú službu sa zakazuje: - poskytovať osobám pohybujúcim sa v objekte objednávateľa služby nad rámec svojich kompetencií a informácie o svojej osobe. |
13.Fakturácia bude realizovaná priebežne (mesačne) na základe vystavených faktúr za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. Objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb. |
14.Faktúra vystavená dodávateľom musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z., o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
15.V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia. Objednávateľ bude platiť dodávateľovi cenu za poskytnuté služby bezhotovostne – prevodom na účet dodávateľa. Za deň úhrady faktúry (deň zaplatenia ceny za poskytnuté služby) sa pre účely tejto zmluvy rozumie deň pripísania fakturovanej sumy na účet dodávateľa. |
V prípade, že faktúra dodávateľa nebude obsahovať všetky požadované náležitosti alebo ak bude vykazovať iné vecné alebo formálne nedostatky, je objednávateľ oprávnený namietať vecnú a formálnu správnosť a úplnosť faktúry dodávateľa najneskôr do uplynutia lehoty jej splatnosti a dodávateľovi vrátiť faktúru na opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne plynúť nová lehota splatnosti opravenej alebo doplnenej faktúry dňom jej doručenia objednávateľovi. |
Názov | Upresnenie |
Nedodržanie Osobitných požiadaviek na plnenie v bodoch 1.a až 11. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že veriteľ nemôže postúpiť pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe, podľa § 524 a nasl. zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“), bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka. Právny úkon, ktorým veriteľ postúpi pohľadávky voči dlžníkovi tretej osobe bez predchádzajúceho súhlasu dlžníka, je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Veriteľ berie na vedomie, že súhlas dlžníka je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR.“ | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Hradiská 23, Sučany, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 31.12.2019 23:59
8 760,00 osobohodina
76 352,16
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.12.2018 10:04
21.12.2018 09:00
21.12.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.12.2018 10:42 - Vstupná ponuka | 76 212,00 | € | Cena s DPH |
17.12.2018 12:33 - Najvýhodnejšia ponuka | 72 312,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: