30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
17696542
Ing. Oto Mikloš
125, Krásno, 95843, SVK
Pekársky tovar
Chlieb, pečivo, potraviny
Tovar, Služba
1. Pekársky tovar
|
|
---|---|
Funkcia |
potraviny |
raňajkové pečivo |
príloha |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Chlieb krájaný 1000g | kg | 1500 | ||
Rožok hladký obyčajný, 50g | ks | 1000 | ||
Sendvič krájaný, 400g | ks | 560 | ||
Strúhanka, 500g | ks | 500 | ||
Štrúdľa rôzne druhy, 70g | ks | 350 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Chlieb krájaný, 1000g | konzumný chlieb, pšeničný alebo pšenično-ražný, krájaný, balený, 1000g |
Rožok hladký obyčajný, 50g | rožok hladký, štandard, pečivo vodové, bežné, 50g |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť do 3 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy podrobnú cenovú ponuku a jednotlivé položky druhov tovaru. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH. |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR na pekárske výrobky |
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované, na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa podľa jeho aktuálnych potrieb. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cena za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Dovoz tovaru sa požaduje najneskôr do 24 hodín po akceptovaní písomnej alebo telefonickej objednávky a to v pracovných dňoch od 6:00 do 10:00. |
Doba trvania zmluvy je do 31. 12. 2019, alebo do vyčerpania predpokladanej hodnoty zákazky, alebo do uzatvorenia novej rámcovej zmluvy, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia v opakovaných dodávkach. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č.2143/2006-100 PK SR. Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky. |
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacomliste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný. |
Podľa Potravinového kódexu SR verejný obstarávateľ nepreberie od dodávateľa predmet zákazky, ktorý nie je viditeľne čerstvý, resp.ktorého doba minimálnej trvanlivosti už uplynula. |
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejnýobstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru |
Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi |
Smetanova 6, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
02.01.2019 06:00 — 31.12.2019 12:00
1,00 súbor (podľa technickej špecifikácie)
3 282,01
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.12.2018 08:38
20.12.2018 10:00
20.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.12.2018 10:28 - Vstupná ponuka | 3 282,01 | € | Cena s DPH |
17.12.2018 11:06 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 282,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: