30807484
Sociálna poisťovňa
29. augusta 8 - 10, Bratislava, 81363, SVK
44989709
eGroup Solutions, a. s.
Plynárenská 7/B, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82109, SVK
Servisná podpora pre diskové polia HP
diskové pole, servis, podpora,
Služba
1. Servisná podpora pre diskové pole HPE XP7
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisná podpora pre diskové pole HPE XP7, sériové číslo: FRHA058567; od 1.1.2019 do 31.12.2020 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Služby servisnej podpory pre diskové pole HPE – XP7 s garantovanou dobou odstránenia poruchy do 8 hodín od nahlásenia a časovým pokrytím pre nahlasovanie požiadaviek 24 hodín, 7 dní v týždni. | |
Súčasťou predmetu zmluvy je: | |
- v rámci služby s garantovanou dobou odstránenia poruchy do 8 hodín od nahlásenia a časovým pokrytím pre nahlasovanie požiadaviek 24 hodín, 7 dní v týždni objednávateľ požaduje pokryť aj nárok na softvérové a firmvérové aktualizácie pre predmetné diskové pole a k nemu prislúchajúce licencie. Platnosť servisného pokrytia musí byť overiteľná u výrobcu predmetných zariadení (napríklad na web portáli výrobcu) prostredníctvom identifikátora (sériové číslo zariadenia). | E-mailovú adresu a telefonické číslo na nahlasovanie servisných požiadaviek a porúch dodávateľ oznámi objednávateľovi v súlade |
- | s článkom IV. bodom 1 časti Osobitné požiadavky na plnenie zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje poskytovanie servisných služieb výrobcu, a to prostredníctvom autorizovaných obchodných partnerov alebo prostredníctvom autorizovaných servisných partnerov výrobcu. | |
Možnosť nahlasovania poruchy emailom alebo telefonicky. | E-mailovú adresu a telefonické číslo na nahlasovanie porúch dodávateľ oznámi objednávateľovi v súlade s článkom IV. bodom 1 časti Osobitné požiadavky na plnenie zmluvy do 2 pracovných dní od |
- | uzavretia zmluvy. |
- | |
Možnosť automatického nahlasovania incidentov samotným zariadením (pripojením k monitoringu výrobcu). | |
Pridelenie pracovníka poskytujúceho primárny komunikačný bod pre technické otázky a koordináciu riešenia servisných porúch. | |
Pridelenie identifikačného čísla poruchy počas celej doby jej riešenia a kvalifikovanie typu poruchy v slovenskom alebo českom jazyku. | |
Zrýchlené riešenie eskalácií na vyšších úrovniach podpory výrobcu. | |
V prípade potreby, odstránenie poruchy na mieste, výrobcom certifikovaným technickým pracovníkom pre danú platformu - diskové polia HP XP7, vrátane výmeny vadných dielov a ich likvidácie (vadné diely prechádzajú výmenou do majetku dodávateľa). | |
Prístup k vzdialeným elektronickým diagnostickým nástrojom výrobcu. | |
Vytvorenie plánu podpory a odovzdanie na schválenie objednávateľovi do 15.1.2019 s polročnou periodicitou aktualizácie, vrátane polročných stretnutí v sídle objednávateľa (Bratislava) najneskôr do 5 pracovných dní po ukončení polroka spojených s vyhodnotením poskytovania služby, jej kvality, zmenami a úpravami plánu. | |
Analýza a manažment/aktualizáciu firmvérových a softvérových záplat zariadení min. 1x ročne. | |
Preventívna údržba / profylaktika diskového poľa HP XP7, vrátane upgrade firmware, ak je doporučená výrobcom - 1x ročne. |
2. Servisná podpora pre 2 diskové polia HP StoreEasy 3840
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisná podpora pre 2 diskové polia HP StoreEasy 3840 – sériové čísla: CZ25410QNB a CZ25410PCY | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Služby servisnej podpory pre diskové polia HP StoreEasy 3840 s garantovanou dobou odstránenia poruchy do 8 hodín od nahlásenia a časovým pokrytím pre nahlasovanie požiadaviek 24 hodín, 7 dní v týždni. | |
Súčasťou predmetu zmluvy je: | |
- v rámci služby s garantovanou dobou odstránenia poruchy do 8 hodín od nahlásenia a časovým pokrytím pre nahlasovanie požiadaviek 24 hodín, 7 dní v týždni objednávateľ požaduje pokryť aj nárok na softvérové a firmvérové aktualizácie pre predmetné diskové pole a k nemu prislúchajúce licencie. Platnosť servisného pokrytia musí byť overiteľná u výrobcu predmetných zariadení (napríklad na web portáli výrobcu) prostredníctvom identifikátora (sériové číslo zariadenia). | E-mailovú adresu a telefonické číslo na nahlasovanie servisných požiadaviek a porúch dodávateľ oznámi objednávateľovi v súlade |
- | s článkom IV. bodom 1 časti Osobitné požiadavky na plnenie zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ požaduje poskytovanie servisných služieb výrobcu, a to prostredníctvom autorizovaných obchodných partnerov alebo prostredníctvom autorizovaných servisných partnerov výrobcu. | |
Možnosť nahlasovania poruchy emailom alebo telefonicky. | E-mailovú adresu a telefonické číslo na nahlasovanie porúch dodávateľ oznámi objednávateľovi v súlade s článkom IV. bodom 1 časti Osobitné požiadavky na plnenie zmluvy do 2 pracovných dní od |
- | uzavretia zmluvy. |
Možnosť automatického nahlasovania incidentov samotným zariadením (pripojením k monitoringu výrobcu). | |
Pridelenie pracovníka poskytujúceho primárny komunikačný bod pre technické otázky a koordináciu riešenia servisných porúch. | |
Pridelenie identifikačného čísla poruchy počas celej doby jej riešenia a kvalifikovanie typu poruchy v slovenskom alebo českom jazyku. | |
Zrýchlené riešenie eskalácií na vyšších úrovniach podpory výrobcu. | |
V prípade potreby, odstránenie poruchy na mieste, výrobcom certifikovaným technickým pracovníkom pre danú platformu - diskové polia HP StoreEasy, vrátane výmeny vadných dielov a ich likvidácie (vadné diely prechádzajú výmenou do majetku dodávateľa). | |
Prístup k vzdialeným elektronickým diagnostickým nástrojom výrobcu. | |
Vytvorenie plánu podpory a odovzdanie na schválenie objednávateľovi do 15.1.2019 s polročnou periodicitou aktualizácie, vrátane polročných stretnutí v sídle objednávateľa (Bratislava) najneskôr do 5 pracovných dní po ukončení polroka spojených s vyhodnotením poskytovania služby, jej kvality, zmenami a úpravami plánu. | |
Analýza a manažment/aktualizácia firmvérových a softvérových záplat zariadení min. 1x ročne. | |
Preventívna údržba / profylaktika diskových polí HP StoreEasy 3840, vrátane upgrade firmware, ak je doporučená výrobcom - 1x ročne. |
Názov |
I. ZMLUVA: |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to na obdobie od 1.1.2019 do 31.12.2020. |
II. CENA: |
1. Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy Cenovú kalkuláciu, tzn. ocení položky č. 1 a 2 uvedené v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti. V cenovej kalkulácii dodávateľ uvedie jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH a cenu celkom s DPH. Celková cena za predmet zákazky/zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluve, uvedenou v článku IV Zmluvy - Zmluvná cena. |
2. Celková cena predmetu zmluvy obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy (servisná podpora pre diskové polia s garantovanou dobou odstránenia poruchy do 8 hodín od nahlásenia a časovým pokrytím pre nahlasovanie požiadaviek 24 hodín, 7 dní v týždni za stanovených podmienok uvedených v časti funkčná a technická špecifikácia - Technické vlastnosti) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, |
ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
3. Celková cena a jednotkové ceny v cenovej kalkulácii budú zaokrúhlené maximálne na dve (2) desatinné miesta. |
4. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponúk nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. |
5. Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zmluvy. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. |
III. MIMORIADNE NÍZKA PONUKA: |
1. V prípade, ak cena dodávateľa bude neprimerane nízka vo vzťahu k službe, resp. bude vykazovať znaky mimoriadne nízkej ponuky podľa § 53 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (zákon o verejnom obstarávaní), dodávateľ je povinný predložiť na požiadanie objednávateľa v lehote určenej objednávateľom doklady a vyjadrenie, ktorým preukáže v rozsahu § 53 zákona o verejnom obstarávaní reálnosť plnenia za zmluvnú cenu. |
2. Ak dodávateľ v čase stanovenom objednávateľom nepredloží na základe písomnej výzvy doklady a vyjadrenia preukazujúce reálnosť plnenia predmetu zákazky/zmluvy za cenu vykazujúce znaky neprimerane nízkej ceny, resp. mimoriadne nízkej ponuky, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
IV. PLNENIE PREDMETU ZMLUVY: |
1. Dodávateľ sa zaväzuje do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, telefónne číslo a e-mailová adresa a zároveň predloží aj telefónne číslo a emailovú adresu na hlásenie servisných požiadaviek a porúch. |
2. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa (Bratislava). |
3. Plnenie bude uskutočňované 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Dodávateľ bude poskytovať servisnú podporu od 1.1.2019 do 31.12.2020. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť poruchy do 8 hodín od nahlásenia požiadavky objednávateľom e-mailom, resp. telefonicky na e-mailovú adresu/telefónne číslo v súlade s bodom 1 tohto článku zmluvy. |
5. Nahlasovanie servisných požiadaviek a porúch dodávateľovi bude denne od 7,00 h do 17,00 h elektronicky (e-mail) resp. telefonicky na e-mailovú adresu alebo na telefónne číslo dodávateľa v súlade s článkom IV., bodom 1 tejto časti zmluvy. |
6. Súčasťou hlásení servisných požiadaviek a porúch bude minimálne: miesto požadovaného plnenia a meno zodpovedného zamestnanca objednávateľa, ktorý bude dodávateľovi k dispozícii v mieste plnenia predmetu zmluvy, predbežný rozsah poruchy, typ zariadenia, dátum a čas nahlásenia poruchy. |
7. Dodávateľ nastúpi na odstránenie poruchy alebo na plnenie servisnej požiadavky do 4 hodín od ich nahlásenia. |
V. FAKTURÁCIA: |
1. Úhrada za predmet zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. |
2. Cena za poskytovanie servisnej podpory, t. j. za položky č. 1. a 2., uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti, v cene podľa cenovej kalkulácie v súlade s článkom I. tejto časti zmluvy bude fakturovaná ročne. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie prvej faktúry za prvé ročné obdobie dňom podpísania Akceptačného protokolu najskôr 10 dní pred začatím poskytovania servisnej podpory v alikvotnej cene za položky č. 1 a 2 uvedené v časti zmluvy Funkčná a technická špecifikácia predmetu - Technické vlastnosti podľa cenovej kalkulácie v súlade |
s článkom I. tejto časti zmluvy. Faktúru na druhé ročné obdobie poskytovateľ vystaví v alikvotnej cene najskôr 10 dní pred ukončením prvého roka poskytovania servisnej podpory. Na účely tejto fakturácie sa rokom rozumejú 12 po sebe nasledujúcich mesiacov. Akceptačný protokol bude neoddeliteľnou prílohou tejto faktúry. |
3. Splatnosť faktúry je najneskôr do 30 dní odo dňa jej doručenia do podateľne objednávateľa. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje posielať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
5. Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú bude dodávateľ zasielať faktúry elektronicky oznámi objednávateľ dodávateľovi obratom, najneskôr do 1 pracovného dňa odo dňa uzavretia tejto zmluvy. |
6. Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení nesk. predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať |
opravenú alebo novú faktúru znovu aj v elektronickej podobe na e-mailovú adresu uvedenú objednávateľom v zmysle predošlého bodu. |
7. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
VI. ĎAĽŠIE USTANOVENIA: |
1. Objednávateľ upozorňuje, že dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Objednávateľ na overenie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní použije údaje a výpis z registra právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci podľa zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 52/2018 Z. z. za predpokladu, že požadované údaje je možné overiť |
v tomto registri. V prípade, ak v registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci nie je možné preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní overiť, objednávateľ požiada dodávateľa o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní v ním určenej lehote. V prípade, ak dodávateľ nie je oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné |
zmluvné podmienky", Čl. XVIII ,,Ukončenie zmluvy", bod 18.2 písm. a) a b). Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1. časť ,,Trhový poriadok", Čl. IV ,,Dodávateľ", bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zákazky. |
2. V prípade, ak bude celková cena za predmet zmluvy prevyšujúca 100000 eur, je podmienkou nadobudnutia platnosti a účinnosti zmluvy zápis konečných užívateľov výhod poskytovateľa v registri partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákon o registri partnerov"). Ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných Konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov, zmluva nadobudne účinnosť |
najskôr v deň zápisu poskytovateľa do tohto registra /bod 4.4 VZP OPET/. |
3. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá poskytovateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o registri partnerov a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy /bod 18.2 písm. w) VZP OPET/. |
4. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi: |
4.1. kópiu platného dokladu, ktorým preukáže, že je autorizovaným servisným partnerom výrobcu pre oblasť diskových polí, zaradený v programe HPE- Partner Ready Services, ktorý ho oprávňuje na poskytovanie záručného a pozáručného servisu produktov HPE, alebo ekvivalent. |
4.2. kópiu dokladu preukazujúceho znalosti správy diskových polí - HP XP7 (napr. HP XP7 Storage - The Next Generation XP) a znalosti na výkon servisu pre min. 2 expertov vystavený výrobcom alebo jeho autorizovaným distribútorom, alebo ekvivalent. |
5. V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenia uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
6. Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. |
7. Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky". |
Slovenská republika
01.01.2019 00:00 — 31.12.2020 23:59
1,00 cena celkom
262 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.12.2018 09:25
20.12.2018 11:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.12.2018 09:51 - Vstupná ponuka | 262 800,00 | € | Cena s DPH |
20.12.2018 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 258 300,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: