00151742
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Štefanovičova 5, Bratislava, 81782, SVK
46892923
STOLAMED PLUS, s. r. o.
Michalská 9, Bratislava, 81103, SVK
Komplexné zabezpečenie odborných prác a poradenskej činnosti v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, poskytovanie činnosti pracovnej zdravotnej služby
Bezpečnosť pri práci, ochrana pred požiarmi, pracovná zdravotná služba
Služba
1. Komplexné zabezpečenie odborných prác a poradenskej činnosti v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, poskytovanie činnosti pracovnej zdravotnej služby
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie výkonu činnosti v oblasti ochrany a bezpečnosti pri práci, ochrany pred požiarmi a činnosti pracovnej zdravotnej služby pre dva objekty v správe verejného obstarávateľa, jeden objekt sa nachádza v Bratislave, kde sídli cca 700 zamestnancov a jeden objekt v Trenčianskych Tepliciach, ktorý trvale užívajú 3 osoby. |
2. Komplexné zabezpečovanie odborných prác, poradenskej činnosti, výkon výchovy a vzdelávania v oblasti BOZP v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako "BOZP") pre cca 700 zamestnancov. |
3. Vykonávanie pravidelných školení novoprijatých zamestnancov bude vykonávané vždy k 1. a 15. dňu každého kalendárneho mesiaca počas trvania zmluvného vzťahu v sídle verejného obstarávateľa. V prípade, že pripadne deň školenia na mimopracovný deň, bude dohodnutý termín školenia osobitne. Verejný obstarávateľ je oprávnený objednať si mimoriadne školenia osôb aj mimo pravidelných školení, ich predpokladaný počet počas trvania zmluvného vzťahu je uvedený nižšie. |
4. Komplexné zabezpečovanie poskytovania činnosti pracovnej zdravotnej služby v súlade so zákonom č. 124/2006 Z. z. o BOZP v znení neskorších predpisov a v súlade so zákonom č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (pre cca 700 zamestnancov) pre dva objekty. |
5. Komplexný výkon bezpečnostno-technických služieb, výkon výchovy a vzdelávania v oblasti ochrany práce v súlade so zákonom č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov (pre cca 700 zamestnancov) pre dva objekty v rámci západoslovenského kraja. (ďalej len "PO") |
6. Vykonanie pravidelného preškolenia (raz za 2 roky) všetkých existujúcich zamestnancov (cca 700) v priebehu trvania zmluvného vzťahu v oblasti BOZP a PO. Jedno preškolenie bude vykonané počas roka 2019 a jedno počas roka 2021. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Pravidelné a vstupné školenia BOZP a OPP pre zamestnancov k prvému a pätnástemu dňu v mesiaci | ks | 72 | ||
2. Školenie externých dodávateľov a mimoriadne školenia pri nástupoch zamestnancov. | ks | 40 | 50 | |
3. Vypracovanie a vyhodnocovanie koncepcie politiky BOZP za 2 objekty komplexne. | ks | 3 | ||
4. Vypracovanie ročného plánu činnosti na zabezpečenie ochrany zdravia pri práci za 2 objekty komplexne. | ks | 3 | ||
5. Vypracovanie správy o zabezpečení úloh BOZP v rámci ktorej navrhuje postupy pre prípad vzniku poškodenia zdravia za 2 objekty komplexne. | ks | 3 | ||
6. Vypracovanie ďalších potrebných správ, ktoré vyplynú z povinností v oblasti BOZP, v rámci ktorých navrhuje postupy pre prípad vzniku poškodenia zdravia. | ks | 2 | 30 | |
7. Vykonanie odborných školení a preškolení členov protipožiarnej hliadky a systému evakuácie budovy | ks | 6 | 10 | |
8. Výkon asistencie a dohľadu pri vykonaní cvičnej evakuácie budov minimálne dvoma pracovníkmi dodávateľa | ks | 5 | ||
9. Vedenie evidencie a predpísanej dokumentácie hasiacich prístrojov a jej pravidelná fyzická kontrola v dvoch 2 objektoch. | ks | 6 | ||
10. Vykonávanie pravidelnej ročnej kontroly požiarno-technických zariadení a požiarnych vodovodov v dvoch objektoch, v rámci západoslovenského kraja pozostávajúce zo zariadení: prenosné hasiace prístroje | ks | 133 | ||
11. Vykonávanie pravidelnej ročnej kontroly požiarno-technických zariadení a požiarnych vodovodov v dvoch objektoch, v rámci západoslovenského kraja pozostávajúce zo zariadení: požiarne vodovody | ks | 21 | ||
12. Vykonávanie pravidelnej ročnej kontroly požiarno-technických zariadení a požiarnych vodovodov v dvoch objektoch, v rámci západoslovenského kraja pozostávajúce zo zariadení: požiarne hadice | ks | 21 | ||
13. Priebežná aktualizácia evakuačných plánov pre 2 objekty | ks | 1 | 3 | |
14. Vypracovanie všetkej potrebnej dokumentácie v oblasti ochrany pred požiarmi a ich aktualizácia pre 2 objekty. | súbor | 1 | ||
15. Aktualizácia požiarnych poplachových smerníc - 2 objekty. | ks | 1 | 3 | |
16. Zabezpečenie poskytovania činnosti pracovnej zdravotnej služby zamestnancom v zmysle zákona NR SR č. 124/2006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v platnom znení a v zmysle zákona NR SR č. 355/2007 Z.z. o ochrane a podpore verejného zdravia v platnom znení. | súbor | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Metodická pomoc pri stanovovaní zásad BOZP, najmä pri spracovaní (aktualizácii) dokumentov a interných riadiacich aktov objednávateľa (v písomnej forme) v súlade s platnými predpismi BOZP, jednotnosti vykonávania školení. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
2. Koordinácia bezpečnosti práce, technických zariadení objednávateľa v spolupráci s povereným zamestnancom objednávateľa. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
3. Vykonanie kontroly dodržiavania predpisov BOZP v objektoch objednávateľa v zmysle príslušnej právnej úpravy. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
4. Kontrola záznamov o pracovných úrazoch, navrhovanie ich doplnenia a odporúčanie prípadných opráv. Vykonávanie registrácie pracovných úrazov, zisťovanie ich príčin a navrhovanie opatrení na ich odstránenie v spolupráci s objednávateľom. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
5. Vykonávanie činnosti pracovnej zdravotnej služby v zmysle § 30d zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vykonanie auditu pracovnej zdravotnej služby a v prípade potreby aktualizácia všetkej bezprostredne súvisiacej dokumentácie. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
6. Šetrenie pracovných úrazov (smrteľné, ťažké a hromadné] na základe oznámenia objednávateľom. Príprava podkladov pre nahlasovanie pracovných úrazov na príslušné orgány štátnej správy a poskytovanie odbornej a poradenskej činnosti pri ich riešení. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
7. Kontrolovanie používania ochranných pracovných prostriedkov vrátane prostriedkov určených na osobnú hygienu a očistu, dezinfekčných prostriedkov a ochranných prostriedkov, kontrola zabezpečenia ich udržiavania vo funkčnom stave. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
8. Upozornenie zodpovedného zástupcu objednávateľa na povinnosti vyplývajúce z platnej legislatívy v oblasti BOZP, PO a pracovnej zdravotnej služby. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
9. Predkladanie odporúčaní na odstránenie zistených nedostatkov v oblasti BOZP, PO a pracovnej zdravotnej služby. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
10. Stanovenie rozsahu a vedenie predpísanej dokumentácie ochrany pred požiarmi podľa platných právnych predpisov ochrany pred požiarmi a jej systematické upresňovanie a doplňovanie po každej uskutočnenej legislatívnej zmene. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
11. Vypracovanie a aktualizácia interných riadiacich aktov objednávateľa v súlade s platnými právnymi predpismi v oblasti BOZP, PO a pracovnej zdravotnej služby. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
12. Udržiavanie aktuálnej dokumentácie o ochrane pred požiarmi. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
13. Príprava, organizácia a vyhodnocovanie cvičných požiarnych poplachov. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
14. Určenie miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru a návrh počtu členov protipožiarnych hliadok na týchto pracoviskách. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
15. Určenie požiadaviek protipožiarnej bezpečnosti pri zmenách stavieb, pri rekonštrukciách technologických zariadení, pri opravách zariadení. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
16. Stanovenie protipožiarnych opatrení pre práce s nebezpečenstvom vzniku požiaru. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
17. Pripravenie podkladov pre spracovanie príslušných správ, informácií a rozborov situácie v oblasti ochrany pred požiarmi obidvoch objektov odberateľa. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
18. Vykonávanie pravidelnej kontroly stavu technických i technologických zariadení z hľadiska protipožiarnej bezpečnosti. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
19. Podľa predpisov o ochrane pred požiarmi opatrenia na zabezpečenie ochrany pred požiarmi v mimopracovnom čase. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
20. Zriadenie potrebného počtu ohlasovní požiarov. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
21. Označenie miest so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru príslušnými príkazmi, zákazmi a pokynmi podľa predpisov o ochrane pred požiarmi. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
22. Označovanie núdzových východov, únikových ciest, nástupných plôch a pristúp k nim, ako aj pristúp k uzáverom rozvodných zariadení, najmä k zariadeniam: - elektrickej energie - plynu - vody - hasiacim prístrojom - stabilným a polo-stabilným hasiacim zariadeniam - elektrickej požiarnej signalizácii - zariadeniam na odvod tepla a splodín horenia. | Počas trvania zmluvného vzťahu |
Názov |
1.Poskytovateľ zabezpečí poskytovanie všetkých služieb špecifikovaných v tejto zmluve výhradne príslušnými odborne spôsobilými osobami v danej oblasti. Objednávateľ minimálne 3 pracovné dni pred požadovaným plnením služby, ktorá má byť priebežne plnená počas trvania zmluvného vzťahu, zašle poskytovateľovi lehotu o požadovanom termíne jej vykonania, alebo preukázania plnenia, a to na e-mailovú adresu kontaktnej osoby poskytovateľa. |
2. Poskytovateľ musí objednávateľovi predložiť do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy právoplatné oprávnenia k výkonu činnosti BOZP a OPP; nedoručenie právoplatných oprávnení k výkonu činnosti BOZP a OPP v uvedenej lehote je podstatným porušením zmluvných povinností. |
3. Poskytovateľ je povinný do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy kontaktnej osobe objednávateľa písomne oznámiť identifikačné údaje o osobách zodpovedných za riadne poskytovanie predmetu zmluvy ako aj číslo účtu spoločnosti, na ktorý bude poukázaná platba za plnenie tejto zmluvy. |
4. Cenu za plnenie predmetu zmluvy je stanovená v súlade so zákonom č.18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. Cena je platná ako maximálna za komplexné zabezpečenie odborných prác a poradenskej činnosti v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, poskytovanie činnosti pracovnej zdravotnej a bude uhrádzaná poskytovateľovi formou mesačnej paušálnej platby na základe predloženej faktúry. |
5. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry do podateľne objednávateľa. Faktúra bude vystavená a doručená do podateľne objednávateľa do 5 pracovných dní po skončení kalendárneho mesiaca. |
6. Faktúra musí obsahovať náležitosti podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v platnom znení a číslo Zmluvy objednávateľa. V prípade, že faktúra nebude obsahovať náležitosti podľa tohto bodu, objednávateľ ju vráti v lehote splatnosti na doplnenie a/alebo prepracovanie dodávateľovi. Dodávateľ faktúru podľa charakteru nedostatkov buď opraví, alebo vystaví novú faktúru. Na tejto opravenej (novej) faktúre vyznačí novú 30 dňovú lehotu splatnosti a doručí ju do sídla objednávateľa. |
7. Požaduje sa, aby v prípade, ak bude objednávateľovi zo strany štátnych dozorných alebo kontrolných orgánov uložená finančná sankcia za porušenie povinností v oblasti BOZP a PO a zároveň bude preukázaná priama príčinná súvislosť medzi uložením tejto sankcie a porušením povinností poskytovateľa v zmysle tejto zmluvy, v takom prípade bude uložená finančná sankcia predstavovať zmluvnú pokutu, ktorú je poskytovateľ bezodkladne po výzve povinný uhradiť objednávateľovi. |
8. Plnenie predmetu zmluvy bude vykonávané v priestoroch objednávateľa v dvoch objektoch, pričom jeden sa nachádza v Bratislave a jeden v Trenčianskych Tepliciach. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2019 08:00 — 31.12.2021 17:00
1,00 celok
35 424,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.12.2018 08:20
27.12.2018 11:00
27.12.2018 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.12.2018 08:27 - Vstupná ponuka | 35 424,00 | € | Cena s DPH |
27.12.2018 09:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 34 200,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: