Z201855857
OF-184145
zrušená
37886851
Ľubovnianska nemocnica, n.o.
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
Jednorázová podložka pod chorých 60cm x 90cm
podložka pod chorých, inkontinentná podložka, zdravotnícka pomôcka
Tovar, Služba
1. Jednorázová podložka pod chorých 60cm x 90cm
|
|
---|---|
Funkcia |
Zdravotnícka pomôcka, jednorázová podložka na podkladanie pod chorých a inkontinentných pacientov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
jednorázová podložka pod chorých | ks | 32 400 | ||
rozmer | cm x cm | 60 x 90 | ||
savosť | ml | 1 700 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
jadro | bielej farby s vysokou absorbčnou schopnosťou |
vrchná časť | biela netkaná textília odolná voči odieraniu |
spodná časť | nepriehľadná, nepriepustná, protišmyková fólia |
podložka | všetky strany dookola uzatvorené, zabraňujúce pretečeniu |
balenie | preferovaná veľkosť balenia je 1 balenie = 15 ks |
Názov |
ŠUKL kód sa vyžaduje pri každej položke aj pri predložení ekvivalentu. |
Vrátane dopravy a vyskladnenia na miesto plnenia. |
Miestom plnenia je sídlo objednávateľa, konkrétne Nemocničná lekáreň. |
Predmet obstarávania, nový a nepoužívaný, nebude dodaný jednorázovo. |
Objednávateľ požaduje dodanie predmetu zákazky postupne na základe telefonickej alebo písomnej objednávky, včítane elektronickej formy. |
Periodicita zasielania objednávok bude realizovaná podľa aktuálnej potreby, predpokladaná periodicita 1x mesačne. |
Dodávky budú realizované počas pracovných dní v čase od 7:00 hod do 14:00 hod. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade omeškania s dodaním tovaru písomne alebo faxom požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru s uvedením dôvodov, ktoré mu bránili dodať tovar včas. |
Termín dodávky: do 4 dní od obdržania objednávky, prípadne po dohode s Nemocničnou lekárňou. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Ceny tovarových položiek je možné meniť na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek pri zachovaní jednotkových cien. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy, ktoré budú v súlade uzatvorenou zmluvou. |
Dodávateľ sa zaväzuje na základe vyžiadania od objednávateľa do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi vzorky z každej položky uvedenej v časti Technická špecifikácia predmetu. |
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy: názov tovaru, balenie, cena bez DPH za MJ, DPH, cena s DPH za MJ bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Reklamácie tovaru môže objednávateľ uplatniť ihneď pri preberaní tovaru, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru a to písomne. Vady tovaru zistené neskôr môže objednávateľ reklamovať len ak vznikli v rámci záručnej doby. Zmluvné strany sa dohodli, že záručná doba je do ukončenia dátumu expirácie. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu tovaru v termíne, oboznámi o tom objednávateľa min. 24 hod. pred termínom dodania do 8,00 hod. telefonicky, resp. e-mailom. |
Dodávateľ je povinný dodávať tovar, ktorý v čase dodania nemá uplynutých viac ako 35% výrobcom stanovenej exspiračnej doby. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje, že počas stanovenej exspiračnej doby bude mať tovar vlastnosti stanovené príslušnými kvalitatívnymi a technickými parametrami. |
V prípade výpadku zazmluvneného tovaru alebo ukončenia jeho výroby je dodávateľ povinný túto skutočnosť bezodkladne oznámiť objednávateľovi. |
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu okolností na jeho strane dodať tovar podľa priebežnej objednávky, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar zodpovedajúcej kvality a množstve od iného dodávateľa. |
Splatnosť faktúry v lehote do 60 dní . |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári a následne v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak dodávateľ poruší svoju povinnosť podľa zmluvy alebo VZP podstatným spôsobom. |
V prípade opakovaného porušenia povinnosti dodávateľa dodať, poskytnúť alebo vykonať plnenie riadne a včas (napr. nedodanie tovaru na základe objednávky v požadovanom rozsahu, druhu, kvalite), je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5 % ceny plnenia predmetu zmluvy. |
V prípade porušenia povinnosti dodať tovar podľa zmluvne dohodnutej ceny uvedenej v podrobnom položkovom rozpise jednotkových cien predmetu zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5% zo sumy uvedenej na vystavenej faktúre, ktorú objednávateľ uhradil dodávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 kalendárnych dní potom, čo bude dodávateľovi doručená výzva na jej úhradu. |
Uplatnením zmluvnej pokuty nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu vzniknutej škody. |
Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalent na tovar uvedený v Technickej špecifikácií. Ekvivalent prichádza do úvahy pri rozmeroch jednorázovej podložky pod chorých, kde sa pripúšťa rozdiel +- 10 cm. Savosť min. 1 700 ml. |
Objednávateľ v každom prípade predloženia ekvivalentu jednotlivo posúdi vlastnosti výrobku predloženého ako ekvivalent s ohľadom na potreby príslušných oddelení resp. ambulancií. |
V prípade, ak objednávateľ dospeje k záveru, že výrobok predložený ako ekvivalent nespĺňa vlastnosti (požiadavky) potrebné na zabezpečenie jeho potrieb, vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
V prípade, ak dodávateľ predloží ekvivalent, ktorý objednávateľ akceptuje (bude spĺňať vlastnosti na zabezpečenie potrieb objednávateľa) a v priebehu trvania zmluvy bude namiesto predloženého ekvivalentu dodávať tovar uvedený v Technickej špecifikácii predmetu, (teda nie ekvivalent tohto tovaru) je povinný dodávať ho za cenu, za akú by dodával ekvivalent. |
Obrancov mieru 3, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 zákazka
5 572,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2018 14:41
20.12.2018 09:00
20.12.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: