00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35792141
ALISON Slovakia s.r.o.
Tomášikova ulica 12735/64, Bratislava, 83104, SVK
VoIP telefóny
VoIP telefóny, IP telefón, telefón, aparát, telekomunikačné zariadenie, telefonické zariadenie
Tovar
1. VoIP telefóny
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je dodať koncové telekomunikačné zariadenia v počte 50 ks pre využitie technológie na prenos hlasu prostredníctvom komunikačnej siete s internetovým protokolom vrátene príslušenstva, tzv. IP telefónia (ďalej len „VoIP telefóny“) vrátane príslušenstva a služieb súvisiacich s predmetom zákazky, s aktualizáciou existujúcich licencií na novú verziu pre umožnenie hovorov v rámci pevnej telekomunikačnej siete, ktoré sú pripojené na telekomunikačný systém Aastra MiVoice MX-ONE Telephony Server objednávateľa (ďalej len „systém“). |
2. VoIP telefóny požadujeme dodať nové, nerozbalené v originálnom balení od výrobcu s príslušným certifikátom od výrobcu VoIP telefónov o originalite, s užívateľským menu v slovenskom jazyku, s užívateľským návodom v slovenskom jazyku. Ekvivalent sa z dôvodu kompatibility VoIP telefónov s existujúcim systémom pri zachovaní všetkých funkcionalít dodávaných VoIP telefónov nepripúšťa. |
3. Súčasťou zákazky je poskytnutie služieb aktualizácie existujúcich licencií objednávateľa a služby registrácie aktualizovaných existujúcich licencií poskytnutých dodávateľom ako certifikovaným partnerom výrobcu systému a VoIP telefónov pre Slovenskú republiku. Tovary a služby požadujeme dodať v zložení a rozsahu podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Zariadenie typ 1- IP terminál Mitel MiVoice 6865 SIP Phone | ks | 43 | ||
2. Zariadenie typ 2 - IP terminál Mitel MiVoice 6867 SIP Phone | ks | 5 | ||
3. Zariadenie typ 3 - IP terminál Mitel MiVoice 6920 SIP Phone | ks | 2 | ||
4. Zariadenie typ 4 - Mitel M680i expansion module | ks | 2 | ||
5. Zariadenie typ 5 - Mitel TA7102 IP/analog adapter | ks | 2 | ||
6. Služba 1 - Aktualizácia existujúcich licencií (tzv. migračná licencia) z pôvodnej verzie na novú verziu pre 1 používateľa | ks | 50 | ||
7. Služba 2 - Registrácia aktualizovaných licencií TDM to SIP/ME | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technické vlastnosti | Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak |
1.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 1: | Monochromatický LCD farebný displej 128x48 bodov s posvietením; 2x 1000Mb Ethernet porty s PoE triedy 2; 2x linkové tlačidla s LED; 4-smerové navigačné tlačidlo s OK |
1.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 1: | 8x programovateľných tlačidiel; podpora DHSG/EHS na pripojenie náhlavnej súpravy; širokopásmový hlasitý odposluch ; stojan s možnosťou nastavenia sklonu telefónu 35 a 60 stupňov; |
1.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 1: | Možnosť prichytenia na stenu |
1.2 Kompatibilita zariadenia typu 1: | Ústredňa - Aastra MX-ONE Telephony Server |
1.3 Variantné riešenie pre zariadenie typu 1: | Nie |
1.4 Obsah balenia pre zariadenie typu 1: | Dodávané zariadenie (skladá sa z tela zariadenia - telefónu, kábel slúchadla, slúchadlo, štítok, podstavec telefónu), návod v slovenskom jazyku. |
1.5 Záruka pre zariadenie typu 1: | 24 mesiacov |
1.6 Odstránenie chyby alebo poruchy na zariadení typu 1: | max. 30 dní |
2.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 2: | Farebný 3,5” TFT displej 320x240 bodov; 2x 1000Mb Ethernet porty s PoE triedy 2; 2x linkové tlačidla s LED; 4-smerové navigačné tlačidlo s OK; 6x programovateľných funkčných tlačidiel s LED, ktorým je |
2.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 2: | možné priradiť celkom 20 funkcií, 4x programovateľné kontextové tlačidla, ktorým je možné priradiť celkom 18 funkcií; podpora DHSG/EHS headsetov; širokopásmový hlasitý odposluch; |
2.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 2: | stojan s možnosťou nastavenia sklonu telefónu 35 a 60 stupňov; možnosť prichytenia na stenu; |
2.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 2: | USB 2.0 Typ A Jack; Duálny mikrofón; podpora min. 3 ks rozširujúcich modulov |
2.2 Kompatibilita zariadenia typu 2: | Ústredňa - Aastra MX-ONE Telephony Server |
2.3 Variantné riešenie pre zariadenie typu 2: | Nie |
2.4 Obsah balenia pre zariadenie typu 2: | Dodávané zariadenie (skladá sa z tela zariadenia - telefónu, kábel slúchadla, slúchadlo, štítok, podstavec telefónu), návod v slovenskom jazyku. |
2.5 Záruka pre zariadenie typu 2: | 24 mesiacov |
2.6 Odstránenie chyby alebo poruchy na zariadení typu 2: | max. 30 dní |
3.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 3: | 3,5 "(320x240 pix.) farebný LCD displej; integrované rozhranie Bluetooth 4.1; MobileLink pro integráciu mobilného telefónu; port pre nabíjanie mobilného telefónu; bezdrôtové slúchadlo; |
3.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 3: | full-duplex hlasitý telefón; 18 programovateľných tlačidiel; 4 kontextových funkčných tlačidiel; Mitel Hi-Q Audio Technology; kodeky G.711 u-law / A-law, G.729, G.722, G.722.1 |
3.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 3: | USB rozhraní pre pripojenie náhlavnej súpravy; DHSG/EHS port; min. 3 ks rozširujúce tlačidlové panely s LED M680 a LCD M685 |
3.2 Kompatibilita zariadenia typu 3: | Ústredňa - Aastra MX-ONE Telephony Server |
3.3 Variantné riešenie pre zariadenie typu 3: | Nie |
3.4 Obsah balenia pre zariadenie typu 3: | Dodávané zariadenie (skladá sa z tela zariadenia - telefónu, kábel slúchadla, slúchadlo, štítok, podstavec telefónu) , návod v slovenskom jazyku. |
3.5 Záruka pre zariadenie typu 3: | 24 mesiacov |
3.6 Odstránenie chyby alebo poruchy na zariadení typu 3: | max. 30 dní |
4.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 4: | Expanzný modul Mitel M680i - rozširujúca konzola pre zariadenia, pripojiteľná k telu zariadenia bez použitia adaptéru, umožňuje rozšírenie o 48 tlačidiel, 16 programovateľných tlačidiel |
4.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 4: | s LED a farebným LCD |
4.2 Kompatibilita zariadenia typu 4: | so zariadeniami 6865i/6867i/6869i |
4.3 Variantné riešenie pre zariadenie typu 4: | Nie |
4.4 Záruka pre zariadenie typu 4: | 24 mesiacov |
4.5 Odstránenie chyby alebo poruchy na zariadení typu 4: | max. 30 dní |
5.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 5: | Terminálový adaptér (NA) s 2 analógovými portami na pripojenie analógových telefónov alebo faxov; Hlasové kodeky: G.711 (A-law, μ-law), G.726, G.729a / b; |
5.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 5: | Fax: (G.711), G.726, T.38; Detekcia faxového tónu; 2 x rozhranie RJ11 analógového telefónu / faxu (FXS); 2 x 10/100 Base-T Ethernet RJ-45 konektory; |
5.1 Technické vlastnosti zariadenia typu 5: | Klient DHCP; Webové GUI; Agens SNMPv1 / v2 / v3; Podpora pre protokol IPv6; Podpora funkcií QoS; Bezpečnosť: HTTPS, TLS, SRTP, MIKEY |
5.2 Variantné riešenie pre zariadenie typu 5: | Nie |
5.3 Obsah balenia pre zariadenie typu 5: | Terminálový adaptér , Univerzálny napájací adaptér TA7102 / TA7104, Napájací kábel s typom zástrčky NA |
5.4 Záruka pre zariadenie typu 5: | 24 mesiacov |
5.5 Odstránenie chyby alebo poruchy na zariadení typu 5: | max. 30 dní |
6.1 Technické vlastnosti služby 1: | Aktualizácia existujúcej TDM licencie na SIP/ME licenciu, tzv. „MX TS migračná licencia TDM to SIP/ME“, vykonateľné len dodávateľom, |
6.1 Technické vlastnosti služby 1: | ktorý je certifikovaným partnerom výrobcu systému objednávateľa a zariadení pre Slovenskú republiku |
7.1 Technické vlastnosti služby 2: | Vykonateľné len dodávateľom, ktorý je certifikovaným partnerom výrobcu systému objednávateľa a zariadení pre Slovenskú republiku |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy zaslaním na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy zaslaním na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
1.3 Dodávateľ musí disponovať vyhlásením o zhode s technickými špecifikáciami na dodávané tovary alebo iným dokladom rovnocenným s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody. |
1.4 Dodávateľ deklaruje originalitu IP terminálov predložením certifikátu od výrobcu. |
1.5 Dodávateľ musí disponovať platným potvrdením výrobcu systému a IP terminálov, že je certifikovaným partnerom pre Slovenskú republiku a môže dodávať tovary a poskytovať služby v rozsahu udelenej licencie výrobcom úradne preložené do slovenského jazyka. |
1.6 Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o preukázanie potrebných dokumentov podľa bodov 1.3 až 1.5 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len "OPNP"). |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti, najneskôr do 30 dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením zmluvy (napr. kontaktné údaje osoby pre proces verejného obstarávania a kontaktné údaje osoby za technickú časť plnenia predmetu zmluvy, e-mailové adresy, ...). |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi jednu ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia v sídle objednávateľa podľa bodu 2.1 OPNP v termíne podľa bodu 2.2 OPNP tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:30 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
4.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary 24 mesiacov a odstránenie chyby/poruchy uskutoční do 30 dní od prevzatia tovaru. Záruka začína plynúť dňom prevzatia objednávateľom podľa bodu 5.4. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., číslo preberacieho protokolu, názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, zoznam úkonov vykonaných pri plnení predmetu zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá tovar *, s výhradami/bez výhrad *, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, |
Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
6. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
6.1 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
6.2 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, číslo zmluvy, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte IBAN /SEPA a BIC /SWIFT/. |
6.3 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
6.4 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda Objednávateľovi, je Objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
6.5 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovar, ktorý je predmetom tejto zmluvy. |
6.6 Predmet fakturácie na faktúre bude zhodný s položkami podrobným rozpisom jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
6.7 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
6.8 V prípade, ak faktúra nebude obsahovať požadované náležitosti podľa tohto bodu OPNP alebo objednávateľ zistí iné chyby, má právo vrátiť faktúru dodávateľovi v lehote splatnosti na doplnenie alebo prepracovanie (ďalej len „opravená faktúra“), s uvedením konkrétnych dôvodov pre jej doručenie späť bez zaplatenia, pričom počas tejto doby lehota splatnosti neplynie a nová lehota splatnosti v dĺžke 30, začne plynúť dňom doručenia opravenej faktúry. |
6.9 Predložená kontraktačná cena sa považuje ako celková cena predmetu zmluvy s DPH a je konečná a nemenná. |
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
7.1 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Objednávateľ má právo zákazku neprijať a odstúpiť od zmluvy. |
Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
06.02.2019 00:00
1,00 sada uvedená v špecifikácii
12 490,80
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2018 12:19
20.12.2018 10:00
20.12.2018 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2018 13:10 - Vstupná ponuka | 12 489,60 | € | Cena s DPH |
14.12.2018 13:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 12 489,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: