30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
35810840
OPTOTEAM, s.r.o.
Smrečianska 29, Bratislava, 81105, SVK
Nákup špeciálneho zdravotného spotrebného materiálu – čepelky skalpelové, zalievacie formičky, kazetky
skalpely, čepelky, kazetky, nástroje, spotrebný materiál,
Tovar, Služba
1. Nákup špeciálneho zdravotného spotrebného materiálu – čepelky skalpelové, zalievacie formičky, kazetky
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup špeciálneho spotrebného zdravotného materiálu – čepelky skalpelové, zalievacie formičky, kazetky pre zabezpečenie prevádzkových potrieb objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Čepelky do skalpela č. 22, sterilné (výmenný na skalpel č. 4), 100ks/bal | bal | 18 | ||
2. Čepelky do skalpela č. 24, sterilné (výmenný na skalp.č. 4), 100ks/bal | bal | 30 | ||
3. Čepelky do mikrotomu A35, pre tenké rezy 35˚uhol zrezu, d=80mm, nerez kat.č. 207500011, 50ks/bal | bal | 12 | ||
4. Čepelky do mikrotomu S35, v=8, d=80mm, pre rutinu a väčšie biopsie, kat.č. 207500000, 50ks/bal | bal | 12 | ||
5. Čepelky do mikrotomu N35, pre tvrdé tkanivo, 35˚uhol zrezu, d=80mm, nerez, kat.č. 207500006, 50ks/bal | bal | 10 | ||
6. Čepelky do mikrotomu R35, pre sériové rezy v rutine, v=8, d=80mm, kat.č. 207500005, 50ks/bal | bal | 12 | ||
7. Čepelky do kryostatu C 35, krátky zábeh, nerez, 35˚uhol zrezu, d=80mm, kat.č. 207500003, 20ks/bal | bal | 5 | ||
8. Trimingové čepelky 130mm, č. 205500000, 50ks/bal | bal | 3 | ||
9. Držiak skalpela č 4, 06.104.00 | ks | 7 | ||
10. Čepelky do skalpela F 61, 20ks/bal | bal | 1 | ||
11. Zalievacie formičky s vrchnákom biele, (kazety na tkanivá) k.č. 31050102W, 5000ks/bal | bal | 7 | ||
12. Zalievacie formičky s vrchnákom biele, (kazety na tkanivá) k.č. 31050102W, 2000ks/bal | bal | 4 | ||
13. Zalievacie formičky s vrchnákom modré, (kazety na tkanivá), 2000ks/bal | bal | 5 | ||
14. Plastové zalievacie bločky biele, D 2702, obj.č. 4000BL (české), 1000ks/bal | bal | 28 |
Názov |
1.Predmetom rámcovej dohody je dodanie špeciálneho spotrebného zdravotného materiálu – čepelky skalpelové, zalievacie formičky, kazetky pre zabezpečenie prevádzkových potrieb ( ďalej len „tovar“), ktorého detailná špecifikácia je uvedená v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody. |
2.Adresy miest dodania tovaru sú: Bratislava, Banská Bystrica, Košice, Nitra, Martin, Poprad , Prešov, Žilina, pričom presné adresy miest dodania a kontaktné osoby budú dodávateľovi oznámené do 7 pracovných dní od dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody. |
3.Dodávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní od účinnosti rámcovej dohody predložiť kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu rámcovej dohody v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa a telefónne číslo pre zasielanie objednávok. |
4.Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a ktorý vyhovuje platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
5.Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v bezchybnom stave a v prvej kvalitatívnej triede. Objednávateľ neakceptuje dodanie tovaru druhej kvalitatívnej triede. Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný tovar bude spĺňať požadované kvalitatívne a úžitkové vlastnosti a budú zodpovedať zadanej technickej špecifikácii predmetu zmluvy. |
6.Dodávateľ sa zaväzuje predložiť k tovaru certifikát kvality v slovenskom jazyku a iné doklady, týkajúce sa tovaru požadované objednávateľom, a to bez zbytočného odkladu od doručenia požiadavky objednávateľa. |
7.Nepredloženie ktoréhokoľvek objednávateľom požadovaného dokladu bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. Objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od rámcovej dohody pri nepredložení ktoréhokoľvek objednávateľom požadovaného dokladu. |
8.V prípade, ak dôjde na strane dodávateľa k objektívnej prechodnej alebo trvalej nemožnosti dodať tovar , je dodávateľ povinný navrhnúť ekvivalentnú náhradu tovaru. Navrhovaný tovar musí byť rovnakého druhu s rovnakými alebo vyššími parametrami ako je tovar podľa rámcovej dohody pri dodržaní cien uvedených v rámcovej dohode. Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že akékoľvek ekvivalentné nahradenie alebo zmena tovaru je možná len na základe písomnej (e-mailovej) akceptácie objednávateľom. |
8.a)Zoznam ekvivalentných tovarov musí obsahovať názov, typ/označenie tovaru a technickú špecifikáciu jednotlivých položiek ekvivalentných tovarov. Technická špecifikácia jednotlivých položiek tovarov uvedených v zozname ekvivalentných tovarov musí byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaných tovarov. |
9.Ak z technickej špecifikácie vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobcu alebo druhu tovaru, objednávateľ pripustí tovar, za ktorý sa považuje tovar rovnakých alebo vyšších parametrov, ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody a nesmie byť zvýšená jednotková cena nahradzovanej tovarovej položky uvedená v rozpise jednotkových cien predložených dodávateľom. |
10.Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby objednať aj iné druhy tovaru z dodávateľom predloženého katalógu rozšíreného sortimentu tovaru. Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší počet, resp. nižší počet jednotlivých druhov tovarov, v závislosti na aktuálnej potrebe a finančnom krytí za predpokladu, že jednotlivé ponúknuté položkovité ceny sa nezvýšia. |
10.a)Súčasne si objednávateľ vyhradzuje právo v prípade potreby objednať aj iný tovar, ako je uvedený v Prílohe a to do max. hodnoty 1000,- EUR bez DPH za obdobie platnosti a účinnosti rámcovej dohody. Cenovo sa bude iný tovar spravovať aktuálnym cenníkom dodávateľa. |
11.V prípade, že dodávateľ dodá tovar, ktorý nezodpovedá požadovanej technickej špecifikácii predstavuje to podstatné porušenie rámcovej dohody a objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 100 EUR za každé také porušenie alebo odstúpiť od rámcovej dohody. |
12.Tovar dodá dodávateľ počas trvania rámcovej dohody na základe doručenej objednávky a to vždy najneskôr do 10 pracovných dní od dňa doručenia objednávky dodávateľovi. |
13.Objednávateľ je povinný zaslať objednávku dodávateľovi poštou alebo e-mailom. Objednávka bude obsahovať minimálne nasledovné položky: názov a typové označenie konkrétneho druhu,, množstva objednaného tovaru, termín dodania, cenu tovaru, presnú adresu miesta dodania, kontaktnú osobu pre prevzatie tovaru , číslo telefónu a fakturačné údaje. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať tovar podľa svojej potreby a súčasne nie je zaviazaný k minimálnemu odberu tovaru. |
14.Dodávateľ je povinný najneskôr nasledujúci pracovný deň po dni doručenia písomnej objednávky od objednávateľa, písomne potvrdiť príjem a akceptáciu objednávky. V potvrdení a akceptácii objednávky dodávateľ uvedie presný dátum dodania špeciálneho spotrebného zdravotného materiálu. Objednávka sa považuje dodávateľom za akceptovanú aj v prípade, ak márne uplynula lehota na akceptáciu objednávky v zmysle predchádzajúcej vety. |
15.Objednávateľ si vyhradzuje právo prostredníctvom objednávky objednať aj vyšší počet, alebo nižší počet jednotlivých druhov tovaru ako je uvedený v technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody v závislosti na aktuálnej potrebe a za predpokladu dodržania celkovej kúpnej ceny podľa rámcovej dohody. |
16.Kúpna cena tovarov bude detailne špecifikovaná v podrobnom rozpočte, ktorý je dodávateľ povinný spolu s uvedením čísla bankového účtu doručiť objednávateľovi do 7 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej dohody s názvom: „Cenová špecifikácia (jednotkové ceny špeciálneho spotrebného zdravotného materiálu“). Kúpna cena bude uvedená bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“) a v prípade, že je dodávateľ platiteľom DPH, kúpna cena bude navýšená o aktuálnu sadzbu DPH. |
16.a)Kúpna cena zahŕňa dopravu, nakládku a vykládku tovaru v mieste dodania uvedeného v objednávke vrátane všetkých ostatných súvisiacich poplatkov (poštovné, balné a iné) a nákladov dodávateľa (ďalej len „kúpna cena“). |
17.Celková cena za dodanie tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody nesmie prekročiť celkovú kúpnu cenu uvedenú v tejto rámcovej dohode (ďalej len „celková kúpna cena“). Celková kúpna cena sa bude skladať zo súčtu kúpnych cien jednotlivých objednávok tovaru počas platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
18.Dodávateľ garantuje objednávateľovi pevnú kúpnu cenu tovaru počas celej doby platnosti a účinnosti rámcovej dohody. |
19.V prípade výmeny tovaru v rámci záručnej doby náklady na dopravu a všetky súvisiace poplatky zabezpečuje a hradí dodávateľ. |
20.Objednávateľ v deň dodania tovaru preverí, či je dodaný tovar v súlade s rámcovou dohodou. V prípade, že zistí nesúlad dodaného tovaru s technickou špecifikáciou uvedenou v rámcovej dohode alebo v objednávke, resp. zistí jeho poškodenie alebo nefunkčnosť (zjavné vady), má právo odmietnuť prevziať dodaný tovar , pričom v tomto prípade sa dodávateľ dostáva do omeškania so splnením svojho zmluvného záväzku a je povinný dodať nový tovar , spĺňajúci kritéria podľa rámcovej dohody a príslušných noriem v dodatočnej lehote určenej objednávateľom. |
21.V prípade dodania tovaru , ktorý nebude vykazovať vady a bude v súlade s objednávkou, poverený zástupca objednávateľa potvrdí prevzatie tovaru podpisom a odtlačkom pečiatky na dodacom liste. Dodací list je podkladom na úhradu faktúry. |
22.Dodací list podpíšu obe zmluvné strany a bude obsahovať najmä popis a množstvo tovaru, čitateľné mená a podpisy povereného odovzdávajúceho zamestnanca dodávateľa a povereného preberajúceho zamestnanca objednávateľa, pečiatku a dátum prevzatia tovaru . Za objednávateľa bude oprávnená osoba na prebratie tovaru uvedená na písomnej objednávke. |
23.Objednávateľ je oprávnený dňom podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami užívať tovar v rozsahu a spôsobom obvyklým pre jeho použitie a to bez časového obmedzenia v zmysle technických a prevádzkových špecifikácií. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na objednávateľa po prevzatí tovaru v zmysle príslušnej objednávky, t. j. po podpísaní dodacieho listu. |
24.Po podpísaní dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, dodávateľ vyhotoví faktúru, ktorej súčasťou budú dodacie listy. |
25.Faktúru za dodaný tovar vystaví dodávateľ do 5 pracovných dní od podpísania dodacieho listu oboma zmluvnými stranami, najneskôr však do 15 kalendárnych dní odo dňa ukončenia kalendárneho mesiaca, v ktorom bol tovar odovzdaný objednávateľovi. Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude originál dodacieho listu. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
26.Faktúra podlieha povinnosti zverejnenia faktúry na tovary a služby podľa § 5b zákona č. 211/2000 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o slobode informácií) v znení neskorších predpisov. |
27.Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu určitú na obdobie 12 mesiacov od uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania finančného limitu, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. O vyčerpaní limitu bude objednávateľ dodávateľa bezodkladne informovať. |
28.Rámcovú dohodu možno ukončiť písomnou výpoveďou, odstúpením od rámcovej dohody ktoroukoľvek zo zmluvných strán alebo písomnou dohodou. |
29.Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v týchto osobitných požiadavkách na plnenie a vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu rámcovej dohody a predloženie nepravdivých informácií sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. V takomto prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od rámcovej dohody a to z dôvodu podstatného porušenia zmluvných povinností dodávateľa. |
30.Túto rámcovú dohodu je možné vypovedať v priebehu jej platnosti a účinnosti písomným prejavom ktorejkoľvek zmluvnej strany aj bez uvedenia dôvodu v dvojmesačnej výpovednej dobe, ktorá začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Vrakuňa, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
14,00 položky
21 938,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2018 10:45
20.12.2018 09:00
20.12.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2018 13:09 - Vstupná ponuka | 21 930,00 | € | Cena s DPH |
14.12.2018 13:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 21 930,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: