00312509
Mesto Hlohovec
M.R.Štefánika 1, Hlohovec, 92001, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravovacie poukážky
stravné lístky, stravné poukážky, jedálne kupóny
Tovar, Služba
1. Stravovacie poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravovacích poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravovacích poukážok minimálne s 15 zariadeniami v meste Hlohovec, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravovacej poukážky | € | 4,00 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravovacích poukážok | ks | 34500 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravovacia poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravovacia poukážka obsahuje | ochranné prvky proti zneužitiu a falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravovacia poukážka obsahuje | rok platnosti stravovacej poukážky |
Stravovacia poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravovacej poukážky |
Stravovacia poukážka obsahuje | číselný alebo čiarkový kód |
Knižná väzba | viazané po 20 kusov |
Názov |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravovacích poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a uskutoční sa vrátením finančnej čiastky objednávateľovi rovnajúcej sa cene vrátených stravovacích poukážok alebo dodaním stravovacích poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Celková cena za stravovaciu poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravovacej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na štyri desatinné miesta. |
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravovacích poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytnuté služby (PPS) sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravovacej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Celková cena fakturovaná za dodané stravovacie poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravovacích poukážok |
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
Daňový doklad - faktúra - za všetky objednané stravovacie poukážky v danom mesiaci bude dodaný objednávateľovi do troch pracovných dní po dodaní stravovacích poukážok. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 21 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ musí mať uzatvorenú zmluvu minimálne s 15 zariadeniami v meste Hlohovec, ktoré poskytujú stravovanie v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - do sídla objednávateľa. |
Interval opakovaných plnení 1 krát za dva mesiace pri rámcovej dohode na základe vystavenej objednávky objednávateľom. |
Objednávateľ požaduje predložiť do 5 dní od uzavretia zmluvy kalkuláciu konečnej ceny stravnej poukážky prenásobenej predpokladaným množstvom odobratých stravovacích poukážok (kalkulačný vzorec). |
Objednávateľ požaduje do 5 dní od uzavretia zmluvy predložiť zoznam minimálne 15 stravovacích zariadení nachádzajúcich sa v meste Hlohovec, s ktorými má Dodávateľ uzatvorenú zmluvu. |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy/objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 7 dní |
Celkový počet stravovacích poukážok dohodnutý rámcovou dohodou je dohodnutý ako maximálny, pričom Objednávateľovi nevzniká povinnosť na odber celkového počtu stravovacích poukážok. Skutočný počet odobratých stravovacích poukážok bude uvedený v jednotlivých čiastkových objednávkach. |
Objednanie nižšieho počtu stravovacích poukážok ako je maximálny celkový počet stravovacích poukážok dohodnutý rámcovou dohodou, nie je porušením rámcovej dohody zo strany Objednávateľa a Dodávateľovi nevzniká právo na uplatnenie sankcie za neodobratie celkového počtu stravovacích poukážok objednávateľom. |
Objednávateľ má právo ukončiť túto zmluvu výpoveďou s výpovednou dobou 1 mesiac plynúcou od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená Dodávateľovi, a to v prípade zmeny nominálnej hodnoty jednej stravovacej poukážky u Objednávateľa na základe kolektívneho vyjednávania; hodnota stravovacej poukážky je v súčasnosti určená v sume 4,00 EUR. Dodávateľ si v takomto prípade nebude uplatňovať náhradu škody ani iné finančné plnenie z titulu vypovedania zmluvy. |
Táto Rámcová dohoda zaniká aj pred uplynutím doby, na ktorú bola uzatvorená v prípade, ak Objednávateľ odoberie celé zmluvne dojednané množstvo stravovacích poukážok. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravovacích poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravovacích poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
M. R. Štefánika č. 1, Hlohovec, Hlohovec, Trnavský, Slovenská republika
12
34 500,00 kusov
139 573,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2018 09:18
20.12.2018 09:00
20.12.2018 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2018 10:37 - Vstupná ponuka | 139 050,00 | € | Cena s DPH |
17.12.2018 10:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 138 998,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: