00156621
Ministerstvo pôdohospodárstva a rozvoja vidieka Slovenskej republiky
Dobrovičova 12, Bratislava, 81266, SVK
35819065
NetPoint, a.s.
Mlynské Nivy 48, Bratislava, 82109, SVK
Predĺženie platnosti licencií SAS DATA QUALITY
Softvér, licencia, služba, podpora
Služba
1. Predĺženie platnosti licencií SAS DATA QUALITY
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je predĺženie doby na používanie softvéru „SAS DATA QUALITY“ vrátane služieb technickej a licenčnej podpory v súlade s licenčnými podmienkami spoločnosti SAS (so sídlom Cary, Severná Karolína, USA) na obdobie jedného (1) roka od registrovaných partnerov SAS pre SR. |
Objednávateľ požaduje zachovanie pôvodných prihlasovacích údajov. |
Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť objednávateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru, a že práva k softvéru nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili jeho riadnemu použitiu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predĺženie platnosti licencií SAS DATA QUALITY | rok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Predĺženie platnosti licencií SAS DATA QUALITY – platnosť licencie | nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie softvéru „SAS DATA QUALITY“ (ďalej len „softvér) o 12 mesiacov |
2. Predĺženie platnosti licencií SAS DATA QUALITY – poskytnutie predĺženia | Ak dodávateľ požadované inštalačné súbory k predĺženiu platnosti softvéru nedodáva na pevnom nosiči údajov, dodávateľ zabezpečí objednávateľovi |
- | prístup k inštalačným súborom a licenčnému kľúču prostredníctvom komunikačných nástrojov so zachovaním pôvodných prihlasovacích údajov. |
3. Predĺženie platnosti licencií SAS DATA QUALITY - Variantné riešenie | nepripúšťa sa |
4. Predĺženie platnosti licencií SAS DATA QUALITY - služby technickej a licenčnej podpory | na 12 mesiacov. |
Názov |
1. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa. |
1.2 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu, SWFT (BIC), IBAN, do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy. |
1.3 Dodávateľ musí disponovať platným dokladom, že je spoločnosťou SAS registrovaných partnerov SAS pre SR v rozsahu udelenej licencie na poskytovanie služieb a dodávanie tovarov od tohto výrobcu. Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o preukázanie potrebného dokumentu. |
1.4 V prípade nejasností si objednávateľ vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu, uvedeného v bode 1.3 OPNP, nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v listinnej forme. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy najneskôr do 10 pracovných dní. |
2.3 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou predmetu zmluvy, je povinný písomne informovať objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy o neskoršom termíne dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania premetu zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi bezodkladne po doručení údajov podľa bodu 3.1 OPNP údaje súvisiace s plnením predmetu zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti v termíne podľa bodu 2.2 OPNP tejto zmluvy. |
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
4.3 Dodávateľ poskytuje záruku 12 mesiacov na predmet zmluvy v sídle obstarávateľa. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ., číslo preberacieho protokolu, predmet zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá plnenie predmetu zmluvy*, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, *nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
6. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY A ZÁRUKA |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy. |
6.2 Dodávateľ zodpovedá za priamu škodu spôsobenú Objednávateľovi v súvislosti s plnením tejto zmluvy. Vzniknutá škoda bude Objednávateľovi uhradená za predpokladu riadneho preukázania jej vzniku, výšky, porušenia zmluvnej povinnosti a príčinnej súvislosti medzi týmto porušením a vznikom škody, ak navrátenie veci do pôvodného stavu nie je možné. |
7. UDELENIE LICENCIÍ NA POUŽÍVANIE SOFTVÉRU (ROZSAH A SPÔSOB) |
7.1 Dodávateľ vyhlasuje, že je oprávnený udeliť nadobúdateľovi nevýhradný, neprevoditeľný a územne neobmedzený súhlas na používanie dodaného softvéru. Nepravdivosť tohto vyhlásenia dodávateľa zakladá povinnosť náhrady škody podľa § 373 a nasl. Obchodného zákonníka. |
7.2 Dodávateľ ďalej vyhlasuje, že práva k softvéru podľa tejto zmluvy nie sú/nebudú zaťažené inými právami tretích osôb, ktoré by bránili ich riadnemu použitiu objednávateľovi, ani inými právnymi vadami. V prípade, že si tretia osoba uplatní nárok proti objednávateľovi z titulu porušenia práv, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi všetku škodu, ktorá vznikne objednávateľovi v dôsledku uplatnenia nároku treťou osobou, a to v plnej výške. |
8. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
8.1 Objednávateľom sa rozumie verejný obstarávateľ. |
8.2 Dodávateľ vystaví objednávateľovi faktúru po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
8.3 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo zmluvy, číslo preberacieho protokolu, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
8.4 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.2 OPNP. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
8.5 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia Dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u Dodávateľa v plnom rozsahu. |
8.6 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok spoločnosti SAS alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
8.7 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za predmet tejto zmluvy. |
8.8 Faktúra bude vystavená s termínom splatnosti 30 dní. |
8.9 Predložená kontraktačná cena je konečná a nemenná. |
9. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
9.1 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa. Objednávateľ má právo zákazku neprijať a odstúpiť od zmluvy. |
Dobrovičova 12, 812 66 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
04.01.2019 00:00
1,00 sada uvedená v špecifikácii
59 840,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.12.2018 08:00
20.12.2018 08:00
20.12.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2018 08:44 - Vstupná ponuka | 59 760,00 | € | Cena s DPH |
14.12.2018 08:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 59 760,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: