35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36820326
CA - Cargo, s. r. o.
Andreja Hlinku 3118, Čadca, 02201, SVK
Zber, odvoz a likvidácia komunálneho odpadu
Likvidácia odpadu
Služba
1. Zber, odvoz a likvidácia komunálneho odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz a likvidácia komunálneho odpadu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100 lit. v priebehu trvania zmluvy | ks | 248 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob VKK 7 m³ v priebehu trvania zmluvy | ks | 60 | ||
Dovoz odpadu vlastným vozidlom na skládku odpadu. | počet | 20 | ||
Predpokladané celkové množstvo vyvezeného tuhého komunálneho odpadu v priebehu trvania zmluvy | t | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predmetom zákazky je: 1) Odvoz odpadu na skládku a jeho zneškodnenie/uloženie + pristavenie veľkokapacitného kontajnera na tvar miesta - objem 7 m³ (okres Čadca). | Frekvencia vývozu (nahlási objednávateľ dodávateľovi miesto vývozu v dostatočnom predstihu t.j. 24 hod. vopred.) |
Predmetom zákazky je ďalej: 2) Naloženie odpadu na tvare miesta na špeciálne vozidlo na to určené + odvoz a zneškodnenie/uloženie odpadu . Naloženie a odvoz odpadu sa uskutoční na ceste D3, na ktorej sú rozmiestnené 1100 lit. nádoby na odpad. Vývoz 1100 lit. nádob sa uskutoční naraz. | Presný rozpis miest poskytne objednávateľ vopred, po uzatvorení zmluvy a harmonogram vývozu. |
Predmetom zákazky je ďalej: 3) Dovoz odpadu na skládku vlastným vozidlom (komunálny č. 200301). | Dovoz odpadu na skládku vozidlom objednávateľa. |
Názov |
V celkovej cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s plnením predmetu zmluvy, t.j. mzdy doprava a poplatky spojene s likvidáciou a odvozom odpadu v zmysle vecne príslušnej a platnej legislatívy. Táto cena je konečná a nie je možné ju jednostranne účastníkmi zmluvy navýšiť. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Miesto zabezpečenia a vykonania služby je okres Čadca. |
Zmluva je podpísaná na dobu určitú, resp. do vyčerpania celkovej vysúťaženej sumy. V technickej špecifikácii predmetu zákazky sú uvedené maximálne množstvá za zmluvné obdobie. |
Fakturácie bude prebiehať podľa skutočne vykonaných odvozov a skutočného množstva uloženého odpadu. Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od spotreby neodobrať celé predpokladané množstvo služieb ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu tejto zmluvy. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením cenu za zber +odvoz (cena za 1 ks kontajnera VKK objem 7 m³ a 1100 lit. kontajner ). Cena za likvidáciu tuhého komunálneho odpadu vrátane všetkých manipulačných poplatkov za 1 tonu tuhého komunálneho odpadu. |
Počty vývozov za obdobie trvania zmluvy, uvedené v technickej špecifikácií predmetu zákazky, sú indikatívne a môžu sa meniť v závislosti od požiadaviek objednávateľa. Objednávateľ je oprávnený požadovať plnenie od poskytovateľa v rozsahu zodpovedajúcim aktuálnym podmienkam , t.j. aj v menšom alebo väčšom rozsahu služieb ako je uvedené v technickej špecifikácii. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od spotreby neodobrať celé predpokladané množstvo služieb ako je uvedené v technickej špecifikácii predmetu tejto Zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo úplne zrušiť harmonogram vývozu odpadu a nahradiť ho priamym zadaním (prostredníctvom e-mailu, prípadne telefonicky) . |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečovať a vykonávať všetky služby uvedené v predmete zmluvy včas a riadne, v súlade s platnou legislatívou v odpadovom hospodárstve a s touto zmluvou. |
Subdodávka tejto služby nie je možná. Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť vykonávanie služby počas celej platnosti zmluvy svojimi zamestnancami v stanovenej frekvencii (podľa harmonogramu zberu a vývozu odpadu). |
Objednávateľ aktualizuje počet zberných nádob raz za mesiac a ohlási to poskytovateľovi služby (poštou alebo elektronicky prostredníctvom e-mailu). Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeny objemu zberných nádob ako aj počet a umiestnenie. |
Poskytovateľ služby je povinný pred začatím plnenia predmetu Zmluvy predložiť všetky povolenia, oprávnenia a osvedčenia potrebné pre danú činnosť a zaistiť starostlivosť o bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci. |
Zberné nádoby, sú majetkom objednávateľa, za ktoré zodpovedá( poškodenie pri nakládke odpadu) poskytovateľ. |
Objednávateľ je povinný informovať poskytovateľa služby o prípadných zmenách týkajúcich sa predmetu zmluvy. V prípade nárastu alebo úbytku zberných nádob objednávateľ oznámi túto skutočnosť poskytovateľovi služby najneskôr do 5 pracovných dní (poštou alebo elektronicky prostredníctvom e-mailu). |
Objednávateľ určí oprávnené osoby na zadávanie a preberanie predmetných služieb. Oprávnené osoby majú právomoc priebežne kontrolovať predmetné činnosti a fyzicky po ukončení služieb na tvare miesta preberať vykonané služby. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť poskytovateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácii k realizácii plnenia z tejto zmluvy. |
Objednávateľ najneskôr v lehote 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy určí harmonogram zberu a vývozu odpadu. Harmonogram zberu môže zmeniť objednávateľ, alebo ho úplne zrušiť a do 5 pracovných dní oboznámi poskytovateľa služieb o zmene harmonogramu zberu a vývozu odpadu. Harmonogram vývozu sa výlučne týka iba 1100 l. nádob. |
Objednávateľ má právo dodať odpad vlastným vozidlom. Dodávateľ má povinnosť takto dodaný odpad od objednávateľa prevziať v súlade s touto zmluvou. |
Dodávateľ služieb je povinný zabezpečiť odvoz odpadu (veľkokapacitný kontajner 7 m³ ) na skládku odpadov najneskôr do 48 hod. po nahlásení objednávky, resp. podľa požiadaviek objednávateľa. |
Veľkokapacitný kontajner 7 m³ a jeho odvoz odpadu bude objednávateľ požadovať podľa vzniknutej potreby, na základe telefonickej prípadne emailovej objednávky. Na tento druh vývozu kontajnera nebude vypracovaný harmonogram. |
Dodávateľ služieb je povinný vystaviť príslušné doklady: faktúru v zmysle objednávky a vážny lístok ( kategória odpadu, dátum likvidácie odpadu a hmotnosť odpadu). |
Objednávateľ požaduje váženie odpadov v tonách. Zmluvnú cenu za predmet zákazky musí dodávateľ ponúknuť ako konečnú. |
Dodávateľ sa zaväzuje plniť predmet Zmluvy v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi a normami Európskej únie a Slovenskej republiky. Dodávateľ sa zaväzuje plniť predmet Zmluvy najmä v súlade so zákonom č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
V zmluvnej cene sú započítané aj všetky poplatky za zneškodnenie, zhodnotenie a likvidáciu odpadu podľa príslušných platných právnych predpisov Slovenskej republiky a Európskej únie. |
Podkladom a súčasťou doručenej faktúry musia byť vážne lístky v zmysle technickej špecifikácie predmetu Zmluvy. Objednávateľ požaduje uvádzať vo faktúre pre každý druh odpadu kód nakladania s odpadom. Hmotnosť odoberaného odpadu bude zistená odvážením na vážnom zariadení (metrologicky overená certifikovaná váha) a zaznamenaná na vážnom lístku. Vážne lístky o odobratom množstve odpadu potvrdené podpisom objednávateľa budú podkladmi pre fakturáciu. |
Poskytovateľ služby je povinný postupovať podľa pokynov objednávateľa, dodržiavať harmonogram zberov a služby vykonávať s náležitou odbornosťou v stanovenom rozsahu a v určených pravidelných intervaloch. Ak z objektívnych príčin nebude môcť poskytovateľ služby dodržať termín zberu a odvozu odpadu, oznámi túto skutočnosť bezodkladne objednávateľovi. Zber vykoná ihneď, ako mu to objektívne príčiny dovolia. |
Povinnosti poskytovateľa súvisiace so zberom , vývozom a likvidáciou odpadu sú najmä: |
a) opraviť zberné nádoby a kontajnery v prípade ich poškodenia pri manipulácii s nimi, ak toto poškodenie zaviní poskytovateľ, resp. jeho zamestnanci a to najneskôr do 3 pracovných dní po vzniku poškodenia a v prípade, ak toto poškodenie bude vylučovať opravu zabezpečí poskytovateľ v tomto termíne výmenu nádoby, resp. kontajnera a to na svoje náklady, |
b) zabezpečovať starostlivosť o čistotu stanovíšť na odpad, |
c) viesť evidencie o stanovištiach nádob a kontajnerov na odpad so skutočnou frekvenciou vývozov, ako podklad pre fakturáciu a evidenciu o množstve odvezeného odpadu a spôsobe nakladania s ním, |
d) dodržiavať rozmiestnenie zberných nádob, |
e) zobrať a zlikvidovať aj komunálny odpad, ktorý sa nachádza v bezprostrednej blízkosti zbernej nádoby a tento odpad môže vyúčtovať objednávateľovi, |
f) zhotovovať počas zvozu odpadu video záznam zberu odpadu tak, aby bolo viditeľné miesto, z ktorého odpad pochádza. Na tento účel je povinný mať zberové vozidlo vybavené kamerovým systémom vpredu aj vzadu, ktorý bude monitorovať zvoz a zber odpadu. Tento záznam je poskytovateľ povinný odovzdať objednávateľovi na vyžiadanie do 3 dní od skončenia zberu. |
g) umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozové stanovište, |
h) vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo k poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou, |
i) uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov (napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a pod.), |
j) poskytnúť súčinnosť osobe určenej objednávateľom pri kontrole realizácie vývozu odpadu. |
Činnosti podľa tejto zmluvy bude poskytovateľ vykonávať v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Zodpovednosť za nakladanie s odpadom prevzatým podľa zmluvy prechádza z objednávateľa na poskytovateľa služby v okamihu prevzatia odpadu. |
Poskytovateľ služby je povinný pred fakturáciou mesačne predkladať objednávateľovi na odsúhlasenie súpis poskytnutých služieb za predchádzajúci mesiac spolu so všetkými podkladmi k fakturácii. Doklad o likvidácii odpadu (vážny lístok) je povinný predložiť objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou a záznam o prevádzke vozidla (kópia). |
Poskytovateľ služby raz mesačne odovzdá objednávateľovi údaje o množstvách odpadov vyzbieraných, zhodnotených alebo zneškodnených odpadov, ktoré budú slúžiť pre účely evidencie. |
Poskytovateľ služby je povinný zabezpečiť zneškodnenie odpadu v zariadeniach, ktoré si na tento účel zabezpečí, a to v zmysle platnej právnej úpravy. Ceny za uloženie/zneškodnenie odpadu budú fakturované na základe skutočne vyvezeného množstva odpadu na základe vážneho lístka. |
Za závažné porušenie frekvencie vývozu (harmonogramu) za taktiež považuje, ak poskytovateľ neuskutoční vôbec vývoz odpadu v deň na to určený podľa harmonogramu. Avšak za takéto porušenie sa nepovažuje ak poskytovateľ neuskutoční vývoz z dôvodu, že daný deň pripadol na sviatok alebo deň pracovného pokoja a poskytovateľ objednávateľovi dopredu oznámi termín náhradného vývozu. |
V celkovej cene z elektronického trhoviska sú zahrnuté všetky súvisiace činnosti, služby a poplatky spojene s likvidáciou a odvozom odpadu v zmysle vecne príslušnej a platnej legislatívy. Táto cena je konečná a nie je možné ju jednostranne účastníkmi zmluvy navýšiť. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy zo strany poskytovateľa. Zmluvné strany považujú za podstatné porušenie tejto zmluvy, najmä ak poskytovateľ : |
a/ bude preukázateľne vykonávať služby vadné, t. j. v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve. Musí ísť o vady, na ktoré bol poskytovateľ objednávateľom písomne upozornený, a ktoré napriek tomuto upozorneniu neodstránil v primeranej lehote poskytnutej k tomuto účelu, |
b / v rozpore s ustanovením tejto zmluvy zastaví akékoľvek poskytovanie služieb súvisiace s predmetom jej plnenia na dobu dlhšiu ako 3 dni, alebo inak prejavuje svoj úmysel nepokračovať v plnení tejto zmluvy, |
c/bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa, prevedie všetky alebo niektoré práva a záväzky vyplývajúce z tejto zmluvy na tretie osoby, |
d/ nesplní inú povinnosť dojednanú v tejto zmluve |
e/ stratí poskytovateľ spôsobilosť na poskytovanie služieb, ktoré sú predmetom tejto zmluvy (napr. nebude oprávnený ukladať odpad na žiadnu skládku, stratí nevyhnutné legislatívou požadované oprávnenia a pod.) |
V prípade, ak bude objednávateľ v omeškaní s platením faktúry podľa tejto zmluvy o viac ako 60 dní, poskytovateľ má nárok odstúpiť od tejto zmluvy. |
Doručovanie: Ak nie je možné doručiť niektorú písomnosť uvedenú v tejto zmluve zmluvnej strane na adresu jej sídla uvedenú v tejto zmluve a jej iná adresa nie je druhej zmluvnej strane známa, písomnosť sa považuje po troch dňoch od vrátenia nedoručenej zásielky zmluvnej strane za doručenú, a to aj vtedy, ak ten, kto je oprávnený konať za zmluvnú stranu, sa o tom nedozvie. |
Cena za predmet zákazky obsahuje cenu za zber, odvoz a likvidáciu tuhého komunálneho odpadu a stavebného vrátane všetkých ďalších manipulačných, či obslužných poplatkov. |
Ceny sú stanovené v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a pri fakturácii sú zaťažované daňou z pridanej hodnoty. |
Úhrada za vykonané služby bude vykonaná na základe poskytovateľom vystavených faktúr, navýšených o aktuálnu daň z pridanej hodnoty v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi ku dňu poskytnutia služby, resp. zdaniteľného plnenia. |
Faktúra bude obsahovať náležitosti platného daňového dokladu v súlade so všeobecnými záväznými právnymi predpismi. Faktúra vystavená poskytovateľom služby musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Fakturácia bude vykonávaná v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. Jednotková cena bude podkladom pre fakturáciu, ktorá bude možná iba do výšky skutočne odobratého a zlikvidovaného množstva odpadu od objednávateľa. |
Poskytovateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Poskytovateľovi služby sa neumožňuje predložiť variantné riešenie k predmetu zákazky. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s možnosťou objednávateľa zmluvu vypovedať. |
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO A ZRPVS a k zápisu nedôjde ani do 30 dní od uzavretia zmluvy podľa OPET č. XVIII bod 18.2 písmeno v. |
Čadca, Žilinský, Slovenská republika
01.01.2019 08:00 — 31.12.2019 14:00
308,00 ks
9 951,48
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2018 13:07
18.12.2018 15:00
18.12.2018 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.12.2018 14:58 - Vstupná ponuka | 9 940,00 | € | Cena bez DPH |
18.12.2018 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 940,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: