51906201
Stredná priemyselná škola informačných technológií, Nábrežná 1325, Kysucké Nové Mesto
Nábrežná 1325, Kysucké Nové Mesto, 02401, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
SSD disk
SSD, SATA, 240 GB, disk
Tovar, Služba
1. SSD disk, 240GB
|
|
---|---|
Funkcia |
SSD disk do PC alebo notebooku |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer disku | Palce | 2,5 | ||
rozhranie pripojenia | štandard | SATA 3.0 (6 Gb/s) | ||
kapacita | GB | 240 | ||
sekvenčná rýchlosť čítania | MB/s | 500 | ||
sekvenčná rýchlosť zápisu | MB/s | 450 | ||
Prevádzková teplota | stupeň C | 0 | 70 | |
Stredná doba medzi poruchami (MTBF) | hodina | 2000000 | ||
Záruka | rok | 3 | ||
Hard Drive Benchmarks | hodnota | 2970 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pamäť | 3D NAND |
Podpora technológií min. | ECC, SLC caching, DEVSLP, TRIM |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, v cene budú zahrnuté aj prepravné a iné poplatky súvisiace s dodaním predmetu zmluvy na miesto plnenia. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Požaduje sa predložiť podrobný štruktúrovaný rozpočet s konkrétnym návrhom riešenia (predmetu zákazky), resp. technickým popisom ponúkaného tovaru do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne, kvantitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v špecifikácii. |
Požaduje sa dodať doposiaľ nepoužívaný tovar, originálne neporušené balenie tovaru. |
Dodávateľ znáša všetky náklady (napr. doprava) spojené s odstránením vady/poruchy techniky počas celej záručnej doby. |
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 14 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Splatnosť faktúry 14 dní od dňa doručenia originálu faktúry. |
Prílohou faktúry bude preberací protokol / dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán. Požadujeme na dodací list a faktúru uviesť číslo zmluvy z EKS. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Obstarávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky. |
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. |
Nábrežná 1325, Kysucké Nové Mesto, Kysucké Nové Mesto, Žilinský, Slovenská republika
20.12.2018 11:57 — 31.12.2018 10:00
140,00 kus
5 100,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2018 11:59
17.12.2018 14:00
18.12.2018 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2018 15:00 - Vstupná ponuka | 5 100,00 | € | Cena s DPH |
14.12.2018 10:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 099,88 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: