31755194
Pamiatkový úrad Slovenskej republiky
Cesta na Červený most 6, Bratislava, 81406, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Kontinuálne podporné služby pre servery, počítače a multifunkčné zariadenia vykonávané pravidelne
Podpora
Služba
1. Podporné služby pre serveri, počítače a multifunkčné zariadenia vykonávané pravidelne
|
|
---|---|
Funkcia |
Podpora |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Trvanie | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
S1_Pravidelné podporné služby IKT v rámci celej SR, požaduje sa minimálne 1 návšteva každého pracoviska mesačne, max.podľa potrieb. V prípade potreby musí byť zabezpečená prítomnosť technika na mieste na ktoromkoľvek pracovisku v rámci SR do 3.hodín od nahlásenia | podpora všeobecne |
S2_ Dodávateľ musí byť schopný zabezpečiť podporu na úrovni L1 a L2 pomocou vlastného callcentra / komunikačného kanálu | Callcentrum |
S3_ Miestami plnenia je 22 lokalít v rámci celej SR | Plnenie |
S4_ Podporná činnosť na vyžiadanie pri udržiavaní počítačov a notebookov, vrátane diagnostiky a opravy vykonanou priamo u obstarávateľa v prípade poruchy. | Podpora k počítačom a notebookom |
s5_ Podporná činnosť na vyžiadanie pri udržiavaní serverov, diskových polí, vrátane diagnostiky a opravy vykonanej priamo u obstarávateľa v prípade poruchy. | Podpora k serverom, diskovým poliam |
S6_ Podporná činnosť na vyžiadanie pri udržiavaní malých tlačiarní a multifunkčných zariadení, vrátane diagnostiky a opravy vykonanej priamo u obstarávateľa v prípade poruchy. | Podpora k malým tlačiarňam a multifunkčným zariadeniam |
S7_ Podporná činnosť na vyžiadanie pri udržiavaní veľkých tlačiarní a multifunkčných zariadení, vrátane diagnostiky a opravy vykonanej priamo u obstarávateľa v prípade poruchy | Podpora k veľkým tlačiarňam a multifunkčným zariadeniam |
S8_ Podporná činnosť na vyžiadanie pri udržiavaní príslušenstva a periférií, vrátane diagnostiky a opravy vykonanej priamo u obstarávateľa v prípade poruchy. | Podpora k príslušenstvu a perifériám |
S9_ Podporná činnosť a administrácia na vyžiadanie, koncových užívateľov a softwerového vybavenia pracovných staníc najmä na úrovni operačného systému, kancelárskeho software, ochrany pracovných staníc, špecializovaných aplikácií. | Administrácia OS a podpora koncových užívateľov |
S10_ Činnosť zameraná na konzultácie a odbornú pomoc pri poruchách a nežiadúcich stavoch HW, ako aj poradenská činnosť a činnosť projektového manažéra na enterprise úrovni. | Konzultačná činnosť a činnosť projektového manažéra pre HW |
S11_ Činnosť zameraná na konzultácie a odbornú pomoc pri poruchách a nežiadúcich stavoch SW, ako aj poradenská činnosť a činnosť projektového manažéra, pre proprietárny a špecializovaný softvér. | Konzultačná činnosť a činnosť projektového manažéra pre SW |
S12_ Doprava - súčasť celkovej ceny za služby | Doprava |
S13_ Cena - celková cena zahŕňa všetky služby, za všetky mesiace, vrátane dopravy a súvisiacich nákladov. | Celková cena |
S14_ Dodávateľ odstraňuje vady na mieste len prostredníctvom vlastných zamestnancov. Zmluvný partner je neprípustný. |
Názov |
V technickej špecifikácií, alebo v OP môže byť inak súvislí text rozdelený do riadkov z technických dôvodov. Na takéto rozdelenie sa neprihliada. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytnutia služieb. Obstarávateľ má právo pri plnení žiadať preukázanie požadovanie kvalifikácie. Dodávateľ preukáže kvalifikáciu požadovanými certifikátmi, alebo ich ekvivalentom. Ekvivalent je certifikát, alebo vyhlásenie výrobcu, certifikát nezávislej certifikačnej autority, preukazujúci schopnosť plniť požadované služby. |
Plnenie kvalifikovanými špecialistami je vyžadované z dôvodu potreby plnenia v požadovanej kvalite |
Dodávateľ predmetu zákazky predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy minimálne dve osoby s platnou autorizáciou pre servisné zásahy, inštalačné a konfiguračné práce (potvrdenie od každého výrobcu ponúkaného hardvéru). Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky. |
Všetky požadované certifikáty, potvrdenia, prospekty, iné vyžadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách, alebo kdekoľvek inde v zmluve (ďalej len dokumenty) je povinný Dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak, aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. |
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytovania služieb a byť schopný preukázať všetky požiadavky, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
Do 24h od úspechu v aukcii, uzavretia zmluvy alebo vyzvania Obstarávateľom, podľa toho, čo nastane skôr, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby obstarávateľa doručiť obstarávateľovi kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloženie originálov. Všetky certifikáty musia byť vydané výrobcami ponúkaného tovaru, resp.uznanými certifikačnými autoritami z dôvodu začatia plnenia od chvíle kedy zmluva nadobudne účinnosť a bez požadovaných špecialistov Dodávateľ zmluvu plniť nemôže |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s vadami, omeškanie s riadnym plnením, plnenie s nekvalifikovanými ľuďmi tam, kde bola kvalifikácia vyžadovaná. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy Obstarávateľ od zmluvy môže odstúpiť. |
Obstarávateľ bude vyžadovať pri plnení zmluvy nasledovných špecialistov: |
- Elektrotechnik s dokladom o elektrotechnickej spôsobilosti minimálne podľa § 21, § 22, § 23 vyhlášky MPSVaR SR 508/2009, aspoň 2 technici v jednom čase. |
- Špecialista HewlettPpackard s certifikátom, alebo vyhlásením výrobcu Hewlett-Packard, že technik je oprávnený inštalovať a servisovať počítače, notebooky, tlačiarne a servery značky Hewlett-Pasckard, aspoň 2 technici v jednom čase. |
- Špecialista Lenovo s certifikátom, alebo vyhlásením výrobcu Lenovo, že technik je oprávnený inštalovať a servisovať počítače, notebooky, tlačiarne a servery značky Lenovo, aspoň 2 technici v jednom čase. |
- Špecialista Kyocera s certifikátom, alebo vyhlásením výrobcu Kyocera, že technik je oprávnený inštalovať a servisovať tlačiarne a multifunkčné zariadenia značky Kyocera, aspoň 2 technici v jednom čase. |
- Špecialista na servery s certifikátom CompTIA Server+, alebo ekvivalentom, aspoň 2 technici v jednom čase. |
- Špecialista spôsobilý administrovať serverové operačné systémy spoločnosti Micrisoft certifikát MC IT Professional: Enterprise Administrator, alebo ekvivalent. |
- Špecialista spôsobilý administrovať cloudovú platformu poločnosti Microsoft certifikát MCSE Cloud Platform And Infrastructure, alebo ekvivalent |
- Špecialista spôsobilý poskytovať podporu na koncových produktoch spoločnosti Microsoft certifikát MCITP Enterprise Desktop Support Technician alebo ekvivalent |
- Špecialista spôsobilý poskytovať podporu na koncových produktoch spoločnosti Veeam, certifikát Veeam Certified Engineer alebo ekvivalent |
- Špecialista spôsobilý administrovať produkty na báze UNIX/Linux certifikát LPIC-2 alebo ekvivalent |
- Projektový manažér na požadovanej úrovni s certifikátom ITIL Expert Certificate in IT Service, Prince 2, alebo ekvivalent |
- Špecialista spôsobilý administrovať produkty spoločnosti Eset certifikát Certifikovaný technik Eset alebo ekvivalent |
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam vlastných autorizovaných servisných stredísk, ktorý bude obsahovať po jednom servisnom stredisku na východnom Slovensku (Prešovský, Košický kraj), strednom Slovensku (Banskobystrický, Žilinský, Trenčiansky kraj) a západnom Slovensku (Nitriansky, Trnavský, Bratislavský kraj), celkovo 3 výrobcami autorizované servisné strediská. |
Dodanie služieb bude prebiehať kontinuálne počas celej doby platnosti zmluvy, fakturované 1xmesačne, pomernou čiastkou z celkovej ceny za 24 mesiacov. |
Obidve zmluvné strany určia oprávnené osoby za vecné plnenie v rozsahu tejto rámcovej dohody a ich kontaktné údaje (telefónne číslo, e-mailová adresa). Výmena informácií bude uskutočňovaná elektronicky prostredníctvom help-desku objednávateľa. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane nákladov na výjazd technika, dopravné náklady a pod. |
Ak dodávateľ nepreukáže Obstarávateľovi plnenie špecialistom, ktorý bol vyžadovaný, dokladom alebo certifikátom, ktorý preukazuje požadovanú kvalifikáciu Obstarávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa maximálne 5% z predpokladanej hodnoty predmetnej zákazky, čí nie je dotknutý nárok na náhradu škody a odstúpi od zmluvy s okamžitou platnosťou. |
Zmluvná pokuta je splatná podľa bodu 13.4 OPET |
Dodávateľ predloží objednávateľovi Certifikát systému manažérstva kvality napr.podľa STN EN ISO 9001, alebo ekvivalent vzťahujúci sa k predmetu zákazky. |
Cesta na Červený most 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
21.12.2018 08:57 — 21.12.2020 08:57
24,00 mesiac
160 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2018 09:00
18.12.2018 10:56
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.12.2018 17:28 - Vstupná ponuka | 160 800,00 | € | Cena s DPH |
18.12.2018 10:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 158 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: