30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
31318347
SOFOS, a. s.
Dúbravská cesta 3, Bratislava, 84546, SVK
Nákup serverových prostriedkov a operačných systémov pre projekt EESSI
hardvér, softvér, operačný systém, servery,
Tovar, Služba
1. Nákup serverových prostriedkov a operačných systémov pre projekt EESSI
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie hardvérového a softvérového vybavenia vrátane operačných systémov pre infraštruktúrnu časť projektu EESSI, ktorého súčasťou budú prostriedky pre produkčné prostredie podľa funkčnej a technickej špecifikácie objednávateľa (ďalej len "zariadenie"). |
Rozšírenie technologického riešenia hyperkonvergovaného systému v existujúcej infraštruktúre a dátového úložiska podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto plnenia predmetu zákazky. Uvedenie zariadenia do funkčného celku a prevádzky, vykonanie inštalačných a konfiguračných prác na úroveň virtuálnych serverov, nastavenie, testovanie a zaškolenie poverených zamestnancov objednávateľa v potrebnom rozsahu. Vykonanie záverečných akceptačných testov funkčnosti riešenia ako celku. |
Pre tento účel sa pod pojmom „riešenia ako celku“ rozumie prostredie pozostávajúce z 3 hardvérových nodov hyperkonvergovaného systému vrátane periférnych zariadení, manažované virtualizačným systémom SimpliVity ako jedno ucelené prostredie s kompletnou integráciou do infraštruktúry objednávateľa. Predmetom zákazky nie je inštalácia operačného systému. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Hyperkonvergovaný Nod | ks | 2 | ||
2. Licencie virtualizačného softvéru | ks | 2 | ||
3. Licencie operačného systému | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hardvér - Hyperkonvergovaný Nod : | |
1. Popis zariadenia | hyperkonvergované riešenie resp. softvérovo definované dátové centrum |
2. CPU | výkon servera min. 1745 bodov pri osadení dvoma procesormi, podľa benchmarku SPECint_rate_base2006. Osadené CPU majú podporovať 6 kanálový pamäťový radič. |
3. Počet osadených CPU | 1 |
4. RAM | min. 288 GB (SimpliVity 288GB 12 DIMM) |
5. Rozširujúce sloty | min. 3 voľné štandardné PCI-Express sloty |
6. RAID | HW RAID kontroler s nasledovnými parametrami: SAS alebo SATA diskov, min. RAID 0, 1, 5, 6, 10, 1 ADM, 10 ADM (Advanced Data Mirroring). |
6.a) RAID | Vyrovnávacia pamäť min. 2GB chránená batériou, flash alebo ekvivalentným spôsobom. |
7. HDD | možnosť osadiť min. 12 (SFF) 12Gb SAS dual port SSD |
8. Osadené HDD | min. 2 x SSD dedikované pre základný OS, disky musia byť zrkadlené min. 5 x 1.92TB SSD dedikovaných pre dáta (RAID 5) |
9. LAN (Eth.) | 4x 1Gbps Ethernet port, podpora PXE, 1 x 10Gb 2port konvergovaný sieťový adaptér (T) , 1 x 1Gb dedikovaný pre vzdialený manažment |
10. Správa a manažment HW | servisný procesor alebo karta pre systémový manažment poskytujúca podporu vzdialeného manažmentu servera, vzdialený prístup na grafickú konzolu servera, možnosť pripojenia vzdialených médií - |
10. a) Správa a manažment HW | CD-ROM, DVD-ROM, možnosť štartu, reštartu a shutdown servera cez sieť LAN, nezávisle od OS, resp. softvér potrebný na prevádzku, konfiguráciu a správu servera. |
11. Manažment hyperkonvergovaného riešenia | riešenie musí obsahovať plugin pre min. dvoch rôznych poskytovateľov virtualizácie na kompletnú správu a monitoring celého prostredia |
12. Potrebný softvér | OmniStack |
13. Podpora virtualizácie | HW podpora virtualizačných riešení od min. dvoch rôznych poskytovateľov |
14. Deduplikácia (in line) | zabezpečená HW akceleračnou kartou (Omnistack accelerator card), ktorá uloží (už) deduplikované dáta na diskový uložný priestor |
15. Zálohovanie | integrálnou súčasťou zariadenia (HW+SW) má byť riešenie zálohovania pre dvojtýždňovú retenciu záloh, (1 x full/week, 6 x Incr./week) |
16. Rozšírenie riešenia | pripojením ďalších hyperkonvergovaných nodov ako aj podpora výpočtových nodov podporujúcich rovnakú virtualizačnú platformu |
17. Sieťové prepojenie nodov riešenia | dodávateľ musí zabezpečiť redundantné prepojenie všetkých existujúcich a aj nových nodov riešenia na úrovni 10Gbit prostredníctvom HP certifikovaných sieťových prvkov k danému riešeniu |
18. Chladenie | redundantné ventilátory, vymeniteľné za chodu |
19. Napájanie | redundantné zdroje, vymeniteľné za chodu, min. 2x 1600W, účinnosť 94% |
20. Predporuchová záruka | minimálne na HDD a RAM |
21. Záruka | minimálne 3 roky bezplatný servis na hardvér a softvér s odozvou do 4 hodín od nahlásenia prípadu s možnosťou nahlasovať poruchy v režime 24x7. |
22. Potrebná virtualizácia licencovaná per fyzické CPU | HW kompatibilita s 32bit a 64bit servrami od rôznych výrobcov. Vysoká dostupnosť. Live migrácia VM naprieč virtualizačnými nodmi (servermi) bez výpadku servisov a užívateľov. |
22.a) Potrebná virtualizácia licencovaná per fyzické CPU | Jednoduchá a efektívna záloha a obnova VM. Podpora agentless antivirus a antimalware ochrany. Podpora replikácie VM. Podpora kryptovania VM. |
22.b) Potrebná virtualizácia licencovaná per fyzické CPU | Optimalizované napájanie hostov, v prípade, že nie sú (hosty) potrebované može ich vypnúť. Kontrola diskového I/O. Kontrola sieťového I/O. Podpora distribuovaného switchu (vSphere Ent. Plus). |
22.c) Potrebná virtualizácia licencovaná per fyzické CPU | Podpora: 3 roky 24x7 |
23. Inštalácia | požadujeme celkovú implementáciu riešenia certifikovaným partnerom na mieste implementácie |
24. Prevedenie | max. 2U/NOD, súčasťou musia byť aj koľajnice na montáž do racku |
25. Školenie | zaškolenie na hardvér a softvér: 2 človekodni v rozsahu 2 pracovných dní. |
26. Kompatibilita | s už existujúcim hyperkonvergovaným zariadením SimpliVity |
Licencie virtualizačného softvéru: | |
27. Funkcionality | Licencie virtualizačného softvéru VMware vSpeher Enterprise Plus 1 processor 3 yr software |
28. Licencovanie | per inštancia |
29. Podpora | 3 roky 24x7 |
Licencie operačného systému: | |
30. Windows Server Datacenter Core 2019 Open 16Lic No Level Government CoreLicense Qlfd | 2ks 9EA-01062 |
31. Windows Server Datacenter Core 2019 Open 2Lic No Level Government CoreLicense Qlfd | 2ks 9EA-01063 |
32. GOV – licencie | pre štátnu a verejnú správu |
33. Operačný systém – jazyková verzia | anglická |
Názov |
1.Predmetom zmluvy je dodanie zariadenia spolu s kompletnou inštaláciou vrátane dopravy na adresu sídla objednávateľa. |
2.Predmetom zmluvy je taktiež zabezpečenie bezplatného autorizovaného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov odo dňa prevzatia zariadenia (ďalej len „záručný servis“) a to v sídle objednávateľa. |
3.Objednávateľ požaduje vykonávanie záručného servisu v zmysle funkčnej a technickej špecifikácie zmluvy a s nasledovnými podmienkami: poskytnutie záručného servisu s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov, vykonávanie záručného servisu odborne certifikovanými osobami (ďalej len „špecialista“), pričom dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vád počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
4.Dodávateľ je povinný dodať zariadenie podľa tejto zmluvy nové, nevystavované, nerepasované, v bezchybnom stave a v kvalite I. triedy. Zariadenie nesmie byť pred dodaním používané, opotrebované, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotené vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach (poškodenie na pevných častiach zariadenia). Zariadenie musí byť dodané v originálnom, neotvorenom a neporušenom balení. |
5.Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti zariadenia, ktorého parametre budú vyššie (lepšie) ako sú objednávateľom požadované parametre vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy. Dodávateľ je však povinný dodať zariadenia kompatibilné s existujúcim hyperkonvergovaným zariadením HPE SimpliVity 380 Gen10 Q8D81A. |
6.Objednávateľ nepripúšťa čiastkové plnenie predmetu zmluvy. |
7.Dodávateľ dodá zariadenie, ktoré je certifikované a schválené na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
8.Objednávateľ požaduje predložiť certifikáty CE (vyhlásenie o zhode) potvrdené výrobcom, platné ISO certifikáty vystavené certifikačnou autoritou na úrovni 9001, 14001, 27001. |
9.Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného zariadenia, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
10.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, ktoré sú v zmluve vyžadované a pri dodaní predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. |
11.Zmluvné strany sa zaväzujú do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť kontaktné údaje osôb zodpovedných za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
12.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu zariadenia, že je autorizovaný/certifikovaný na dodávku a inštaláciu dodávaného zariadenia. Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy certifikát minimálne jednej osoby s platnou autorizáciou pre inštalačné a konfiguračné práce pre ponúkané riešenie. Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal odbornú spôsobilosť a schopnosti s realizáciou predmetu zmluvy. |
13.Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu zodpovednej osoby objednávateľa prospekt/prospekty zariadenia, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy (ďalej „prospekt“). Hodnoty uvedené v prospekte musia byť potvrdené výrobcom, alebo jeho obchodným zastúpením v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného zariadenia. |
14.Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané zariadenie je plne kompatibilné s existujúcou infraštruktúrou objednávateľa a to v lehote 3 pracovných dní od doručenia prospektu a všetkých požadovaných certifikátov. V prípade, ak zariadenie nebude spĺňať všetky požiadavky podľa funkčnej a technickej špecifikácie, je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
15.Dodávateľ je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu zariadenia do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH. |
16.Zariadenie bude dodané na základe objednávky vystavenej objednávateľom. |
17.Dodanie a inštalácia zariadenia sa uskutoční v mieste sídla objednávateľa a to v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (8:00 - 16:00 hod.). |
18.Dodávateľ je povinný spresniť deň a hodinu dodania zariadenia, resp. jeho časti e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním zariadenia a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedná osoba objednávateľa. V prípade neoznámenia termínu dodávky zariadenia, objednávateľ nie je povinný prevziať zariadenie v deň doručenia, ale až v nasledujúci pracovný deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky zariadenia znáša dodávateľ. |
19.Dodávateľ je povinný dodať zariadenie vrátane faktúry po doručení objednávky objednávateľom, najneskôr do dňa 31.12.2018. |
20.Celková cena za predmet zmluvy je konečná a nemenná, pričom obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zmluvy, najmä dopravu na miesto plnenia, vykládku do určených priestorov v mieste plnenia, inštaláciu, konfiguráciu, otestovanie funkčnosti a zaškolenie min. 2 poverených zamestnancov objednávateľa v rozsahu 2 pracovných dní, likvidáciu obalového odpadu, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
21.Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny zariadenia. V prípade, že dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za zariadenie. |
22.Úhrada za dodanie zariadenia bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodané zariadenie bude uhradená jednorazovo na základe dodávateľom vyhotovenej a doručenej faktúry. |
23.Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom objednávateľa. |
24.Dodávateľ sa zaväzuje doručiť vyhotovenú faktúru listinne a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. |
25.Objednávateľ požaduje, aby v momente uzatvorenia zmluvy ako aj počas jej platnosti a účinnosti mal dodávateľ ako aj všetci jeho prípadní subdodávatelia zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
26.V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodané zariadenie nebude spĺňať akúkoľvek požiadavku uvedenú vo funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoviť negatívnu referenciu dodávateľovi. |
27.V prípade porušenia povinnosti dodávateľa dodať predmet zmluvy riadne a včas podľa zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05 % z ceny predmetu zmluvy a to denne. |
28.Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt, ktorý nezodpovedá zadanej funkčnej a technickej špecifikácii zmluvy a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného zariadenia, alebo sa takýto prospekt/certifikát pokúsi dodať/predložiť, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 0,5 % z ceny predmetu zmluvy, minimálne však 300 EUR za každé také porušenie, pričom tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
29.Zmluvné strany sa dohodli, že zmluvný vzťah môže okrem splnenia zaniknúť:a)písomnou dohodou zmluvných strán,b)odstúpením zo strany objednávateľa v prípade, že dodávateľ poruší svoje povinnosti uvedené v zmluve. Za podstatné porušenie v zmysle tohto bodu sa považuje každé porušenie povinnosti vyplývajúce zo znenia tejto zmluvy,c)písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa aj bez uvedenia dôvodu, pričom výpovedná lehota je 15 kalendárnych dní a začína od prvého dňa nasledujúceho po dni, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2 , Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
20.12.2018 08:00 — 31.12.2018 00:00
8,00 ks
149 856,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2018 08:35
18.12.2018 08:00
18.12.2018 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2018 15:39 - Vstupná ponuka | 149 856,00 | € | Cena s DPH |
17.12.2018 10:14 - Najvýhodnejšia ponuka | 149 850,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: