00647756
Centrum sociálnych služieb Letokruhy
Karpatská 3117/9, Žilina, 01008, SVK
48079707
WASCO - družstvo
Strojárenská 10, Valaská, 97646, SVK
Pranie a čistenie posteľnej bielizne
obliečka veľká, obliečka malá, vankúš, plachta, paplón výplň, deka prehoz, anti. podložka, mangľovanie, pranie, čistenie, posteľná bielizeň
Služba
1. Pranie a čistenie posteľnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
pranie a čistenie bielizne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plachta bavlnená | ks | 31000 | ||
Obliečka veľká | ks | 10000 | ||
Obliečka malá | ks | 10400 | ||
Vankúš výplň | ks | 2000 | ||
Paplón výplň | ks | 3000 | ||
Deka- prehoz | ks | 2300 | ||
Anti.podložka | ks | 1000 |
Názov |
Predmetom zákazky je pranie, čistenie, sušenie, žehlenie, mangľovanie, skladovanie, doprava, viazanie, triedenie spojené s touto službou v zmluvnom období. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia Rámcovej dohody podpísanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Ceny budú uvedené za mernú jednotku bez DPH a s DPH. Podpísanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF, (prípadne doručí poštou, alebo osobne). |
Dodávateľ predloží v lehote do 48 hodín od uzavretia Rámcovej dohody: a) platnú kópiu Rozhodnutia Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o povolení na prevádzku práčovne, b) kópiu Štatútu chránenej dielne /chráneného pracoviska (priznania postavenia chránenej dielne / chráneného pracoviska), ktoré vydáva Úrad práce sociálnych vecí a rodiny. |
Množstvá uvedené v technických vlastnostiach sú orientačné, preto si Objednávateľ vyhradzuje právo predpokladané množstvá meniť podľa skutočnej potreby. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné naloženie a vyloženie - odvoz špinavej a dovoz čistej posteľnej bielizne na adresu Objednávateľa. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za plnenie prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví minimálne 2x mesačne s náležitosťami potrebnými k fakturácii. Splatnosť faktúry je do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia do sídla objednávateľa. Súčasťou faktúry sú dodacie listy a objednávky. |
Faktúra musí mať všetky náležitosti, ktoré vyžaduje platná úprava SR. V prípade neúplných predpísaných náležitostí je Objednávateľ povinný faktúru vrátiť Dodávateľovi k prepracovaniu. Dodávateľ je povinný faktúru prepracovať – doplniť a vyhotoviť novú. Nová lehota splatnosti faktúry začína plynúť dňom doručenia opravenej novej faktúry Objednávateľovi. |
Dodávateľ zabezpečí riadne dodržiavanie technologických postupov prania a čistenia, vrátane triedenia podľa stupňa znečistenia a dôsledného žehlenia, ktoré zaručia dôkladné vyčistenie materiálu bez jeho poškodenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať služby kvalitne, odborne, starostlivo a hospodárne podľa požiadaviek Objednávateľa a v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi týkajúcimi sa manipulácie s bielizňou a prania bielizne. Dodávku bielizne zabezpečí Dodávateľ postupmi spĺňajúcimi hygienické normy (odvoz a dovoz čistej bielizne nemôže byť súčasne so znečistenou bielizňou). |
Dodávateľ sa zaväzuje prebrať od Objednávateľa každú použitú bielizeň, spolu s Objednávkou, na ktorej bude presne uvedený počet kusov odovzdanej použitej bielizne, rozdelenej podľa druhu. Objednávka bude potvrdená podpisom odovzdávajúceho zamestnanca za Objednávateľa a podpisom preberajúceho zamestnanca za Dodávateľa. Uvedený postup bude platiť aj pri spätnej dodávke vyčistenej bielizne. |
Lehota preberania znečistenej posteľnej bielizne a dovozu čistej posteľnej bielizne bude v pracovných dňoch a to v utorok a štvrtok do 10 hodiny na 3 pracoviskách na adrese Objednávateľa. Počas štátnych sviatkov a v dňoch pracovného voľna, alebo prípady, ktoré vyžadujú urýchlené riešenie, prispôsobí Dodávateľ služby po vzájomnej dohode s Objednávateľom. |
Prevzatím posteľnej bielizne sa rozumie fyzické prevzatie zodpovednými zamestnancami obidvoch zmluvných strán a obojstranné potvrdenie preberacích listov. |
Vyexpedovaná posteľná bielizeň musí byť riadne vysušená, nesmie byť Objednávateľovi doručená vlhká. |
Reklamácia: Predmetom reklamácie bude zle vypraná, zamenená, praním poškodená (roztrhaná), neožehlená, znehodnotená (zafarbená) a chýbajúca bielizeň ako aj iné nedodržiavanie technologických postupov. |
Zle opraná, poškodená bielizeň bude osobitne zabalená a označená. Objednávateľ si bude uplatňovať reklamáciu bezodkladne po zistení nedostatkov, maximálne do 5 pracovných dní od čiastkového plnenia, ktorého sa reklamácia týka. Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom reklamačných hárkov, ktoré vyplnia poverené kontaktné osoby zo strany Dodávateľa a Objednávateľa. |
V prípade, že Objednávateľ počas platnosti Rámcovej dohody uplatní voči Dodávateľovi viac ako 5 reklamácií, alebo najviac 3 zo strany Dodávateľa neriešených reklamácií, bude sa to považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a táto skutočnosť bude mať za následok odstúpenie Objednávateľa od Rámcovej dohody. |
Dodávateľ garantuje dodávku zmluvných služieb za nezmenených obchodných podmienok aj v prípade poruchy – výpadok prevádzkyschopnosti dodávateľa a to formou zabezpečenia náhradného plnenia, pri dodržaní podmienok rovnakej ceny služieb, pracieho a manipulačného cyklu. |
Doba trvania Rámcovej dohody je 12 mesiacov odo dňa jej uzavretia odo dňa nadobudnutia jej účinnosti, alebo do vyčerpania finančného limitu, ktorý má na tento účel objednávateľ k dispozícii. Podľa toho, ktorá z uvedených skutočností nastane skôr. |
Obidve zmluvné strany môžu Rámcovú dohodu ukončiť písomnou výpoveďou bez uvedenia dôvodu. Výpovedná lehota je 2 mesačná a začne plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po doručení písomnej výpovede druhej strane. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Rámcovej dohode sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a má za následok odstúpenie Objednávateľa od zmluvy, náhradu škody Dodávateľom a udelenie negatívnej referencie. |
Karpatská 3117/9, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
58 707,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2018 11:21
17.12.2018 11:30
17.12.2018 11:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.12.2018 08:03 - Vstupná ponuka | 58 704,00 | € | Cena s DPH |
17.12.2018 08:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 704,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: