00364193
Domov sociálnych služieb a zariadenie pre seniorov Kaštieľ
Hlavná 13, Stupava, 90031, SVK
43555811
Ľubica Jelačičová - Veľkoobchod OZ
Coburgova 84, Trnava, 91702, SVK
Potraviny-ovocie a zelenina
Ovocie a zelenina
Tovar, Služba
1. Potraviny-ovocie a zelenina
|
|
---|---|
Funkcia |
Ovocie a zelenina |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Jablká I.trieda, čerstvé | kg | 1300 | ||
Pomaranče I.trieda, čerstvé | kg | 605 | ||
Banány I.trieda, čerstvé | kg | 890 | ||
Broskyne I.trieda, čerstvé | kg | 235 | ||
Marhule I.trieda, čerstvé | kg | 30 | ||
Melón I.trieda, čerstvý | kg | 320 | ||
Mandarínky I.trieda, čerstvé | kg | 490 | ||
Grepy I.trieda, čerstvé | kg | 375 | ||
Citróny I.trieda, čerstvé | kg | 20 | ||
Hrušky I.trieda, čerstvé | kg | 480 | ||
Hrozno I.trieda, čerstvé biele, červené | kg | 605 | ||
Nektarínky I.trieda, čerstvé | kg | 150 | ||
Kiwi I.trieda, čerstvé | kg | 330 | ||
Jahody čerstvé, I. trieda | kg | 70 | ||
Orechy I. trieda | kg | 20 | ||
Zemiaky konzumné I. trieda | kg | 16620 | ||
Chren čerstvý | kg | 40 | ||
Cibuľa suchá žltá | kg | 2075 | ||
Kapusta hlávková biela čerstvá | kg | 1405 | ||
Kapusta čínska I. trieda | kg | 220 | ||
Kel čerstvý | kg | 660 | ||
Karfiol čerstvý | kg | 420 | ||
Kaleráb čerstvý | kg | 240 | ||
Mrkva čerstvá | kg | 660 | ||
Petržlen čerstvý | kg | 370 | ||
Zeler čerstvý | kg | 520 | ||
Pór čerstvý | kg | 105 | ||
Rajčiny, I. trieda čerstvé | kg | 1705 | ||
Paprika zelená PCR I. trieda, čerstvá | kg | 1100 | ||
Uhorky šalátové I. trieda, čerstvé | kg | 705 | ||
Šalát hlávkový, I. trieda čerstvý | ks | 1125 | ||
Reďkovka biela | kg | 25 | ||
Cesnak I. trieda | kg | 90 | ||
Cibuľka jarná, čerstvá zväzky | ks | 465 | ||
Reďkovka červená, čerstvá zväzky | ks | 490 | ||
Brokolica I. trieda, čerstvá | kg | 105 | ||
Šampióny I, trieda čerstvé | kg | 340 | ||
Cuketa čerstvá, I. trieda | kg | 240 | ||
Kapusta kyslá /kvasená/ | kg | 855 | ||
Baklažán čerstvý, I. trieda | kg | 175 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, vrátane vyloženia tovaru do skladu objednávateľa /kupujúceho/ |
Miestom plnenia je sídlo kupujúceho |
Dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci vlastnými vozidlami, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zmluvy v súlade s platnými hygienickými predpismi |
Predávajúci sa zaväzuje zabezpečiť dodávky tovaru podľa požiadaviek kupujúceho denne počas pracovných dní. |
Ak nebude v objednávke určený presný dátum dodania tovaru, predávajúci sa zaväzuje dodať tovar do 24 hodín od vystavenia objednávky. Dodávky tovaru budú realizované v čase od 7,00 hod do 13,00 hod. V prípade potreby zmien v objednávke sa predávajúci zaväzuje akceptovať zmeny, ak tieto kupujúci oznámi predávajúcemu najneskôr do 18,00 hod pred dňom plnenia, a to telefonicky |
Kupujúci je povinný si skontrolovať tovar hneď pri preberaní. V prípade zistenia vady akosti tovaru je kupujúci oprávnený reklamovať u predávajúceho hneď resp najneskôr do 3 pracovných dní do dodaní tovaru. Vadný tovar predávajúci vymení v dodatočnej lehote dohodnutej s kupujúcim. Reklamačné konanie musí byť ukončené do 30 dní od uplatnenia nárokov z vád tovaru. Náklady na dopravu súvisiacu s reklamovaním tovaru znáša predávajúci v plnom rozsahu. |
Dodávaný tovar musí spĺňať kvalitatívne požiadavky 1. triedy kvality podľa Potravinového kódexu a platných noriem. |
Dodávaný tovar musí byť čerstvý a nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby. Všetky produkty musia mať uvedený dátum najneskoršej spotreby. |
Obaly všetkých dodávaných produktov musia byť čisté, nepoškodené, zdraviu nezávadné. |
Kupujúci nie je viazaný predpokladaným množstvom tovaru, ako ani uvedenými druhmi potravín. Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovné alebo vyššie ako predpokladané množstvo tovaru. Množstvo bude spresňované počas platnosti zmluvy, podľa aktuálnych potrieb kupujúceho. Kupujúci si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávky. |
Faktúry sú splatné 40 dní odo dňa ich doručenia kupujúcemu. Faktúry musia obsahovať náležitosti daňového dokladu a ich súčasťou musia byť dodacie listy o dodanom predmete- príslušnom množstve tovaru v príslušnom fakturovanom mesiaci potvrdené zástupcami oboch zmluvných strán. Faktúra môže slúžiť aj ako dodací list. |
Kupujúci preddavky ani zálohy neposkytuje. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania predávajúceho s dodaním tovaru je predávajúci povinný uhradiť kupujúcemu zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny tovaru, s dodaním ktorého sa predávajúci omeškal a to za každý deň omeškania. |
Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania kupujúceho so zaplatením kúpnej ceny môže predávajúci požadovať od kupujúceho úrok z omeškania počítaný podľa osobitného predpisu. |
Dodávateľ musí mať v momente uzatvorenia zmluvy v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, inak zmluva nadobudne účinnosť najneskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra, ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa všeobecných zmluvných podmienok OPET-u tým nie sú dotknuté |
Ak v momente uzavretia zmluvy nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od momentu uzavretia zmluvy, objednávateľ v zmysle OPET-u a podľa tejto zmluvy môže od zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ je povinný e-mailom zaslať objednávateľovi do 7 dní odo dňa uzavretia zmluvy meno a kontaktné údaje /telefónne číslo, e-mail/ oprávnenej osoby dodávateľa, ktorá bude poverená komunikáciou s objednávateľom pre plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť výpis z Registra partnerov verejného sektora. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný položkovitý rozpočet jednotkových cien s uvedením ich obchodného názvu do 7 dní od uzavretia zmluvy, teda ešte pred jej samotným plnením. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predložiť do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. |
Požaduje sa predložiť do 7 dní od uzatvorenia zmluvy: Potvrdenie Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených potravín a surovín. |
Zmluva končí uplynutím jej platnosti alebo vyčerpaním celkového finančného limitu |
Dodatky k tejto zmluve je možné uzatvoriť len pokiaľ ich obsah nebude v rozpore s podmienkami viažucimi sa k zmene zmluvy v zákone o verejnom obstarávaní, s OPET-om, obchodným zákonníkom alebo inými právnymi predpismi a to v písomnej forme na základe dohody oboch zmluvných strán |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky kupujúceho uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
Hlavná 13, Stupava, Malacky, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2019 08:00 — 31.12.2019 16:00
1,00 ks
31 722,54
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.12.2018 08:31
17.12.2018 14:30
17.12.2018 14:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2018 10:10 - Vstupná ponuka | 31 722,54 | € | Cena s DPH |
13.12.2018 10:10 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 722,54 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: