36038351
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK
36408905
AUTOCAR - Ťažné Zariadenia, s.r.o.
Kocmál 460/22, Dolný Kubín, 02601, SVK
Prívesný vozík Kart 08 s vekom
Príves, vozík
Tovar, Služba
1. Prívesný vozík Kart 08 s vekom
|
|
---|---|
Funkcia |
Jednonápravový nákladný príves s kolesami vedľa ložnej plochy. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celková hmotnosť | kg | 750 | ||
Užitočná hmotnosť | kg | 500 | ||
Podlaha z vodovzdornej Preglejky hrúbky | mm | 9 | ||
Počet náprav | ks | 1 | ||
Počet kolies | ks | 2 | ||
Rozmer pneumatík (šírka) | mm | 155 | ||
Priemer diskov | inch | 13 | ||
Schválená rýchlosť | km/h | 90 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Samonosnú konštrukciu tvoria: | profilované bočnice z pozinkovaného plechu výšky 1 000 mm, oceľové stĺpiky |
Ložná plocha mm | 2 060 x 1 500 x 1 300 |
Vyklápacie a odnímateľné laminátove veko | áno |
Zadné dvere dvojité odnímateľné a otvárateľné do strán | áno |
Názov |
Záručná doba min. 24 mesiacov. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Vrátane vyloženia tovaru na mieste plnenia a zaškolenia obsluhy. |
Tovar nový, nepoužitý, plne funkčný. |
Dodávka tovaru v pracovných dňoch v čase od 07:00 - 15:00 hod. |
Min. 1 deň pred dodávkou tovaru kontaktovať dodávateľa telefonicky alebo emailom. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu, alebo preberacieho protokolu osobou poverenou na prevzatie. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar, ak nebude spĺňať kvalitatívne a technické vlastnosti, ktoré sú zadané v špecifikácii. |
Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva tovaru. |
Fakturačná adresa (fakturácia po dodaní tovaru) je po upresnení z objednávateľom na konkrétnom OZ. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi, za predpokladu že tovar bol už pred tým doručený v poriadku. |
Požaduje sa dodať k vozidlu technický preukaz, certifikáty prídavných zariadení, návod na obsluhu a údržbu v slovenskom jazyku, servisnú knižku, výbavu a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a platných všeobecne záväzných právnych predpisov, povinnú výbavu a vyhotovenie v zmysle vyhlášky 464/2009 Z.z. |
Požaduje sa, aby predmet zákazky spĺňal ďalšie, aj v tomto opise predmetu zákazky nemenované podmienky, vyplývajúce zo záväzných a platných a právnych noriem Slovenskej republiky a Európskej únie, vzťahujúce sa na predmet zákazky, ak sú podľa úpravy požadované. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že dodaný predmet kúpy bude spôsobilý na dohodnuté užívanie v súlade s jeho obvyklým určením a zachová si počas záručnej doby potrebné vlastnosti, vrátane plnej funkčnosti. |
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu za 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1 % z faktúrovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu. |
Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle zák. č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty , § 25, ods. (6), t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy. |
V prípade, ak je počas platnosti tejto zmluvy dodávateľ evidovaný na Zozname platiteľov DPH, u ktorého nastali dôvody na zrušenie jeho registrácie v zmysle § 81 ods. 4 písm. b) druhého bodu zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, tak sa menia a dopĺňajú doteraz dohodnuté platobné podmienky z tejto zmluve nasledovne: |
Objednávateľ zadrží čiastku 20 % z každej fakturovanej sumy bez DPH ako zábezpeku do doby preukázania zaplatenia dane uvedenej na predmetnej faktúre zo strany dodávateľa v súlade so zákonom č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. Zábezpeka zaniká ku dňu preukázania zaplatenia dane z predmetnej faktúry objednávateľovi dodávateľom. Objednávateľ je povinný vykonať úhradu zábezpeky dodávateľovi z predmetnej faktúry do 30 dní odo dňa preukázania zaplatenia dane dodávateľom. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Obrancov mieru 6, 080 01, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
07.01.2019 15:00
1,00 ks
1 490,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2018 15:07
17.12.2018 12:00
17.12.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2018 15:21 - Vstupná ponuka | 1 490,00 | € | Cena bez DPH |
11.12.2018 15:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 490,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: