30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
43959954
KORAKO plus, s. r. o.
Bielická 369, Partizánske, 95804, SVK
Posteľná bielizeň - obliečky na vankúše a paplóny
Návlek na paplón, návlek na vankúš, obliečka, návlečka
Tovar, Služba
1. Obliečky na vankúše a paplóny - súprava
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodržiavanie hygienicko - epidemiologického režimu, úžitková funkcia . |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
návlek na paplón | rozmer 140 x 200 |
návlek na vankúš | rozmer 70 x 90 |
materiál | 100 % bavlna |
plošná hmotnosť | min. 145 g/m2 |
farba | svetlá bez potlače, maximálne jemný vzor - možnosť výberu vzoru |
zapínanie/ukončenie | hotelový uzáver |
pranie | na min. 90°C, vhodné na vyvárku, priemyselné pranie, sušenie a žehlenie |
Názov |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy (t. j. ešte pred plnením Zmluvy) zaslať obchodné meno výrobcu, typ, prospekt/katalóg/produktový list tovaru s jeho vyobrazením, popisom technických parametrov, ako aj jednotkovou cenou s uvedením, či ide o cenu s DPH alebo bez DPH. Tovar môže byť dodaný až po jeho odsúhlasení Objednávateľom, ktorý posúdi splnenie technickej špecifikácie. V prípade, že Dodávateľom ponúkaný tovar nebude vyhovovať našim potrebám, vyhradzujeme si právo od Zmluvy odstúpiť. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia Zmluvy platný Certifikát použitých materiálov v zmysle OEKO-TEX Standard 100, resp. iný certifikát potvrdzujúci zdravotnú nezávadnosť pre zdravotníctvo a antimikrobiálne vlákno. |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy platný Certifikát enviromentálneho manažérstva a manažérstva kvality ISO 9001 a ISO 14001, originál alebo overenú kópiu . |
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy Certifikáty (na hotové výrobky) podľa normy “Textílie pre zdravotníctvo”, originál alebo overenú kópiu. |
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, v štandardnej kvalite, s požadovanými parametrami. |
Dodávku tovaru žiadame realizovať v pracovných dňoch v čase od 7.00 hod. do 13.00 hod. |
Cena sa rozumie vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa z Kúpnej zmluvy). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov Dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
Požaduje sa, aby dodávateľ písomne e-mailom informoval o termíne dodania predmetu zákazky kontaktnú osobu objednávateľa najmenej 1 pracovný deň pred jeho dodaním. Požaduje sa, aby v deň dodania tovaru dodávateľ/vodič minimálne 0,5-1 hodinu vopred telefonicky oznámil čas jeho príjazdu. |
Predmet zákazky bude odovzdaný na základe protokolu o odovzdaní, resp. dodacieho listu. |
Cenu za predmet plnenia uhradí objednávateľ na základe faktúry vystavenej dodávateľom po odovzdaní predmetu zmluvy ako celku. Požaduje sa splatnosť faktúry 30 dní od kompletného odovzdania predmetu zákazky. Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy. |
Pri uplatnení reklamácie je Dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste plnenia Zmluvy na vlastné náklady. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ poskytne Objednávateľovi na dodaný tovar záruku v trvaní min. 24 mesiacov. Záruka na predmet Zmluvy začína plynúť dňom odovzdania predmetu zákazky Objednávateľovi na základe potvrdeného dodacieho listu/faktúry/preberacieho protokolu. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Nedodržanie akéhokoľvek bodu technickej špecifikácie a uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky, objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy so zadaním negatívnej referencie. |
Je zakázané postúpenie pohľadávok Dodávateľa podľa § 524 a nasl. Zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len “Občiansky zákonník”) bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatné. Súhlas dlžníka je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. |
Malacká cesta 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
18.12.2018 13:50 — 20.12.2018 13:00
200,00 set
2 600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2018 13:48
14.12.2018 13:50
14.12.2018 14:05
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.12.2018 09:19 - Vstupná ponuka | 2 599,20 | € | Cena s DPH |
14.12.2018 09:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 599,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: