30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
36556050
ITSK, s.r.o.
Zelená 29, Nitra, 94905, SVK
Implementácia Windows server licencií pre manažérsky reporting PRV
Windows licencie
Tovar, Služba
1. Licencia od spoločnosti Microsoft
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je nákup novej nepoužívanej originálnej softvérovej licencie od spoločnosti Microsoft pre štátnu správu od dodávateľa registrovaného ako partnera alebo predajcu produktov spoločnosti Microsoft s názvom Microsoft® Windows® Server Datacenter Core 2019 OLP 16Lic NL Gov CoreLic Qlfd vrátane služieb technickej a licenčnej podpory, tzv. software assurance (SA) minimálne na 2 roky v počte 4ks (ďalej len ako „licencia“). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Softvérová licencia Server Datacenter Core 2019 OLP 16Lic NL Gov CoreLic Qlfd vrátane SA na minimálne 2 roky | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Platnosť licencie: | licencia je požadovaná ako trvalá, bez časového obmedzenia. |
Licencia: | elektronická alebo pevná; |
... | inštalačné súbory na pevnom nosiči údajov alebo |
... | dodávateľ zabezpečí objednávateľovi prístup k inštalačným súborom a licenčnému kľúču prostredníctvom portálu Microsoft VLSC (Volume Licensing Service Center). Variantné riešenie sa nepripúšťa. |
Licencia nie je viazaná so zakúpením zariadenia, na ktorom bude nainštalovaná – prenosná, nie OEM | |
Licencia určená pre štátnu správu. | |
V rámci licencie je zabezpečená možnosť „downgradu rights“ pre danú licenciu na nižšie verzie Microsft Windows Server. | |
Licencia je so službami licenčnej podpory (tzv. SA) na minimálne 24 mesiacov. |
Názov |
1.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu: názov banky, číslo účtu,SWFT (BIC), IBAN. |
1.2 Dodávateľ predloží platný doklad, že je spoločnosťou Microsoft registrovaným partnerom alebo predajcom produktov spoločnosti Microsoft v rozsahu udelenej licencie na poskytovanie služieb a dodávanie tovarov od tohto výrobcu. |
1.3 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.2 osobitných požiadaviek na plnenie (ďalej len „OPNP“) do 24 hodín od účinnosti zmluvy zaslaním elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa a to zaslaním požadovaných údajov/informácií, skenu platného originálu dokladu alebo sken úradne overenej kópie takéhoto originálu. |
1.4 V prípade nejasností si objednávateľ vyhradzuje právo požiadať dodávateľa o predloženie originálu dokladu podľa bodu 1.2 OPNP nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.5 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 1. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
2.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je sídlo Objednávateľa. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi predmet zmluvy po nadobudnutí účinnosti zmluvy zverejnenej na http://www.crz.gov.sk/. |
2.3 Ak je dodávateľ v časovom omeškaní s dodávkou predmetu zmluvy, je povinný písomne informovať objednávateľa na e-mailovú adresu kontaktnej osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy o neskoršom termíne dodania predmetu zmluvy. Objednávateľ vyjadrí súhlasné alebo nesúhlasné stanovisko k novému termínu dodania premetu zmluvy. |
2.4 Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
3.1 Dodávateľ do 24 hodín po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
3.2 Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi do 24 hodín po nadobudnutí účinnosti zmluvy údaje súvisiace s plnením predmetu zmluvy (napr. kontaktné osoby objednávateľa, e-mailovú adresu, ...). |
4. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli na poskytnutí plnenia zmluvy v jednej ucelenej časti v termíne podľa bodu 2.2 OPNP tejto zmluvy. |
4.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi ucelenú časť plnenia predmetu zmluvy na miesto plnenia. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
4.3 Ak dodávateľ požadované inštalačné súbory k softvérovej licencii nedodáva na pevnom nosiči údajov, dodávateľ zabezpečí objednávateľovi prístup k inštalačným súborom a licenčnému kľúču prostredníctvom portálu Microsoft VLSC (Volume Licensing Service Center). Variantné riešenie sa nepripúšťa. |
4.4 Nesplnenie povinnosti podľa odseku 4. OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
5. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
5.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacieho protokolu vystaveného dodávateľom. |
5.2 Preberací protokol musí obsahovať –Preberací protokol k zmluve č. .., číslo preberacieho protokolu, predmet zmluvy, objednávateľ preberá/nepreberá plnenie predmetu zmluvy*, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, *nevhodné prečiarknite, V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach zmluvy za objednávateľa. |
5.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaním od čísla 1. |
5.4 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu bez výhrad objednávateľa. |
5.5 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov z tejto zmluvy, právnych predpisov, licenčných podmienok spoločnosti Microsoft alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
5.6. Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
5.7. Objednávateľ požaduje zložiť na jeho účet vedený v Štátnej pokladnici sumu vo výške 10 % zo Zmluvnej ceny, ako výkonovú záruku zmluvného záväzku za účelom riadneho plnenia zmluvných povinností (najmä kvality a termínov plnenia) do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. V prípade, ak dodávateľ riadne plnenie neuskutoční, uvedená finančná čiastka v plnej sume prepadá v prospech objednávateľa. V prípade riadneho plnenia zmluvných povinností dodávateľom je objednávateľ povinný do 3 pracovných dní po splnení zmluvy vrátiť dodávateľovi na jeho účet výkonovú záruku v plnej výške. |
5.8. Požadovaná lehota dodania tovaru je do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy medzi dodávateľom a objednávateľom. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť zmluvný vzťah v súlade s čl. 18 Všeobecných zmluvných podmienok OPET. |
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
18.12.2018 09:00 — 20.12.2018 15:00
4,00 ks
43 118,92
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.12.2018 11:26
14.12.2018 16:00
14.12.2018 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.12.2018 15:04 - Vstupná ponuka | 43 080,00 | € | Cena s DPH |
12.12.2018 15:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 41 160,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: