00166073
Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky
Račianska ulica 71, Bratislava, 81311, SVK
31365078
PosAm, spol. s r.o.
Bajkalská 28, Bratislava, 82109, SVK
Podpora a údržba HW pre Informačný systém Registra úpadcov
Technická podpora, maintenance, HW
Služba
1. Hardvér
|
|
---|---|
Funkcia |
Služby pre podporu hardvérových produktov (ďalej len "HW"), pre Informačný systém Registra úpadcov. |
Predmetom zákazky je zabezpečenie údržby a podpory HW garantovaných výrobcom na 24 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Server typ 6 – základ - HP DL360 Gen9 8SFF CTO Server | ks | 3 | ||
Server typ 8 - základ (blade server 2 CPU) - HP BL460c Gen9 | ks | 24 | ||
Blade chassis typ 2 - základ (väčšie)- HP BLc7000 CTO 3 IN LCD Plat Enclosure | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Server montovateľný do racku, zaberajúci priestor 1U, s 1 procesorom so skóre 13900 rozšíriteľný na 2 procesory, 32GB pamäťou v 2 slotoch z 24, s integrovaným RAID adaptérom, 1 napájací zdroj, 2x1Gb eth porty, 8 slotov pre disky, 2 PCIe sloty, základná záruka a údržba. | Server typ 6 – základ - HP DL360 Gen9 8SFF CTO Server, produktové číslo 755258-B21, názov zariadenia HP DL360 Gen9 8SFF CTO Server, sériové číslo CZ35251S5A, CZ35251S66, CZ35251S67 |
Server umiestniteľný do blade chassis s 1 procesorom so skóre 13900 rozšíriteľný na 2 procesory, 32GB pamäťou v 2 slotoch z 16, s integrovaným RAID adaptérom, 2x10Gb eth porty, 2 sloty pre disky, 2 rozširujúcimi slotmi, základná záruka a údržba. | Server typ 8 - základ (blade server 2 CPU), produktové číslo 727021-B21, názov zariadenia HP BL460c Gen9, sériové číslo CZ35251S4H, CZ35251S4K, CZ35251S4M, CZ35251S4P, CZ35251S4S, CZ35251S4V... |
. | ...CZ35251S4X, CZ35251S50, CZ35251S52, CZ35251S54 , CZ35251S56, CZ35251S58, CZ35251S5C, CZ35251S5E, CZ35251S5H, CZ35251S5K , CZ35251S5M, CZ35251S5P, CZ35251S5S, CZ35251S5V, CZ35251S5X, CZ35251S60... |
. | ...CZ35251S62, CZ35251S64 |
Blade chassis s min. 12 pozíciami pre servery, s plným osadením ventilátorov a zdrojov napájania, s redundantným zapojením namažment kariet, vrátane napájacích káblov C19/C20, základná záruka a údržba. | Blade chassis typ 2- základ (väčšie)- HP BLc7000 CTO 3 IN LCD Plat Enclosure, produktové číslo 681844-B21, názov zariadenia HP BLc7000 CTO 3 IN LCD Plat Enclosure, sériové číslo CZ35251S4F, CZ35251S5B |
Predmetom hardvérovej podpory a údržby je nasledovné: | |
1. Telefonická podpora pri riešení a diagnostike hardvérových problémov. Hardvérové problémy sú nahlasované poskytovateľovi telefonicky alebo mailom počas servisného pokrytia podľa bodu 4 tejto špecifikácie. | |
2. Údržba a podpora HW na mieste plnenia . | |
3. Poskytovateľ poskytne nástroje a materiál, potrebný k udržiavaniu HW v dobrých prevádzkových podmienkach prostredníctvom nutnej výmeny alebo opravy komponentov. | |
4. Servisné pokrytie – 24x7, Servisné pokrytie špecifikuje dobu počas ktorej sú tieto služby k dispozícii. | |
5. Doba odozvy – Poskytovateľ potvrdí zaregistrovanie nahláseného hardvérového problému najneskôr do 4 (štyroch) hodín od nahlásenia hardvérového problému podľa bodu 1 tejto špecifikácie. Poskytovateľ vykoná servisný zásah s garantovanou opravou do 24 h od potvrdenia registrácie problému podľa predchádzajúcej vety. | |
6. Servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje odstránenie hardvérového problému, teda uvedenie HW do funkčného stavu (obnovenie fungovania HW, resp. obnovenie jeho funkcionality), alebo so súhlasom Objednávateľa servisný zásah na účely tejto špecifikácie predstavuje i dosiahnutie primeraného pokroku. | |
7. Riadenie eskalácie – koordinácia eskalácie problémov. Možnosť eskalovať nahlásenie problému na vyššiu úroveň v prípade nedodržania lehoty podľa bodu 5 tejto špecifikácie. | |
8. Prístup do elektronických a internetových nástrojov a služieb týkajúcich sa HW, ako sú aktualizácie firmvéru a proaktívne upozorňovacie služby. |
Názov |
1. Cena musí zahŕňať všetky a akékoľvek náklady Poskytovateľa súvisiace s dodaním požadovaného predmetu zákazky (s poskytnutím služieb), vrátane akýchkoľvek nákladov na dopravu, montáž, balenie, odstránenie odpadov a poplatkov za znovupridanie položky pod podporu výrobcu HW (ak je pri niektorých položkách/HW nutné takýto poplatok zaplatiť. |
2. Poskytovateľ je povinný do 7 (siedmich) dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi certifikát výrobcu HW o poskytnutí podpory HW, z ktorého bude zrejmá doba, počas ktorej je poskytovaná podpora HW podľa tejto zmluvy. |
3. Platnosť a aktuálny stav podpory pre konkrétne sériové číslo HW musí byť preukázateľný a overiteľný priamo u výrobcu HW. V prípade, ak niektorý servisovaný komponent (HW) nespadá pod garanciu výrobcu, resp. nie je možné overiť platnosť a aktuálny stav podpory podľa predchádzajúcej vety, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy. |
4. Za podstatné porušenie zmluvy, s následkom odstúpenia od zmluvy, sa ďalej považuje dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie certifikátu od výrobcu preukazujúci podporu na HW. |
5. Poskytovateľ je zároveň povinný zabezpečiť vlastné klientske pracovisko na nahlasovanie servisných požiadaviek, ktoré je prevádzkované nepretržite v režime 24/7. |
6. Poskytovateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho subdodávatelia v zmysle § 2 ods. 1 písm. a) bod 7. zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 38/2017 Z. z. (ďalej len „zákon č. 315/2016 Z. z.") alebo § 2 ods. 5 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, ktorým v súvislosti s touto zmluvou vznikla povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. (ďalej len "RPVS") boli riadne, včas a po ... |
... celú dobu trvania zmluvy zapísaní do RPVS. S výnimkou prípadov, kedy je zápis subdodávateľa do RPVS podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy v zmysle OPET, sa porušenie povinnosti v zmysle predchádzajúcej vety, považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade ak Objednávateľ od zmluvy neodstúpi, má voči Dodávateľovi právo na zmluvnú pokutu vo výške 1 % (jedno percento) z hodnoty zákazky. |
7. Ak vzniknú dôvody pre odstúpenie od zmluvy podľa § 15 ods. 1 zákona č. 315/2016 Z. z. a k odstúpeniu od zmluvy Objednávateľom nedôjde, má Objednávateľ právo na zmluvnú pokutu od Poskytovateľa vo výške 5 % (päť percent) z hodnoty zákazky. |
8. Okrem porušenia povinností v zmysle bodu 3 a 6 týchto osobitných požiadaviek na plnenie sa za podstatné porušenie zmluvy považuje tiež dodávka služby, ktorá nespĺňa požadovanú funkčnú a technickú špecifikáciu, ako aj nepredloženie ktoréhokoľvek Objednávateľom požadovaného dokladu. |
Kopčianska 92, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
31.12.2018 00:00 — 01.01.2021 00:00
1,00 celok
86 665,85
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.12.2018 12:42
21.12.2018 08:45
21.12.2018 09:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.12.2018 14:09 - Vstupná ponuka | 86 665,20 | € | Cena s DPH |
13.12.2018 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 86 665,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: