00332399
Mesto Hanušovce nad Topľou
Mierová 333/3, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
stravné poukážky, stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením §152 ods.2 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s min. 2 stravovacími zariadeniami v meste Hanušovce nad Topľou a s min. 4 obchodnými prevádzkami s potravinami v meste Hanušovce nad Topľou. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | EURO | 3,60 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok v hodnote 3,60 € od 1.1.2019 do 31.12.2019 | ks | 20 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky. |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky. |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu pre tlač cenných papierov. |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa - kuriérnou službou do 2 pracovných dní od podania objednávky. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky (dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu). |
Predmet plnenia bude dodávaný po častiach na základe jednotlivých čiastkových objednávok mesačne, kde bude zadaný presný počet stravných poukážok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo odobraných stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobrané množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné maximálne množstvo. |
Nahradenie vrátených stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
Dodávateľ musí mať k dispozícii minimálne 2 zmluvných partnerov na poskytovanie teplej stravy za stravnú poukážku v obci, v ktorej sídli objednávateľ. Zoznam týchto partnerov v obci predloží dodávateľ do 5 pracovných dní po podpise zmluvy. |
V prípade zmeny legislatívy - zrušenie povinnosti stravovania zamestnancov stravnými lístkami, si vyhradzuje objednávateľ právo ukončiť zmluvu k termínu ukončenia povinnosti. V prípade zmeny nominálnej hodnoty ostáva v platnosti PPS vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty, nemení sa počet stravných lístkov. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. Potvrdenie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Splatnosť faktúry 30 dní od doručenia objednávateľovi. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Zmena nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas trvania zmluvného vzťahu je právom objednávateľa a vykoná sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do provízie dodávateľa. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodené stravné poukážky, resp. zásielku. Výška storno poplatkov, ktorú si môže nárokovať poskytovateľ je vo výške 0% z hodnoty takto vrátených neplatných stravných poukážok. |
V prípade, ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej nižšia cena) za rovnaké (porovnateľné) plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol,resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Názov | Upresnenie |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 30 dní po ukončení ich platnosti. |
Interval objednávania stravných poukážok | 1x mesačne formou objednávky objednávateľa. |
Doba platnosti zmluvy | od 01.01.2019 - do 31.12.2019 (12 mesiacov). |
Mierová 333/3, Hanušovce nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2019 07:00 — 31.12.2019 14:00
20 000,00 ks
73 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2018 14:56
17.12.2018 14:00
17.12.2018 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2018 14:59 - Vstupná ponuka | 73 000,00 | € | Cena s DPH |
13.12.2018 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 72 539,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: