30844789
Národná banka Slovenska
Imricha Karvaša 1, Bratislava - Staré Mesto, 81325, SVK
46450424
WDS Solutions s. r. o.
Mateja Bela 4, Trenčín, 91108, SVK
Dodávka Hardware security module (ďalej len HSM zariadenie) a súvisiacich služieb
HSM zariadenie
Tovar, Služba
1. Dodanie HSM zariadení
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Dodanie HSM zariadení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dodanie HSM zariadení | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.1 Typ sieťovej komunikácie | Ethernet RJ-45 (min. 100 Mb) |
1.2 Použitie zariadenia | Vhodné pre PKI prostredie a manipuláciu s certifikátmi certifikačnej autority (CA) a registračnej autority (RA). |
1.3 Certifikácia zariadenia | FIPS 140-2 Level 3 certifikácia alebo EAL4+ certifikácia. |
1.4 Vysoká dostupnosť | Vysoká dostupnosť (cluster, HA, ), automatická synchronizácia kľúčov medzi HSM boxami. |
1.5 Kryptografické algoritmy | Podpora asymetrický algoritmus verejných kľúčov RSA 4096 bits. |
1.6 Kryptografické algoritmy | Podpora Suite B kryptografických algoritmov. |
1.7 Kryptografické alkoritmy | Podpora signature hashing algoritmus SHA 2 (256 bit a vyššie). |
1.8 Kryptografické funkcie | Kryptografické funkcie dostupné prostredníctvom Microsoft CryptoAPI a CNG, PKCS#11, Java (JCA/JCE). |
1.9 Typy certifikátov | Podpora certifikátov X509 v3. |
1.10 PKI podpora | Podpora MS Windows CA, vrátane potrebného softvéru. |
1.11 Autentifikácia do zariadenia | Viacfaktorová autentifikácia (napr. USB token, SmartCard, ). |
1.12 Riadenie kontroly vstupov | Manažment: kontrola 4 očí, resp. viacúrovňová kontrola prístupu „M of N“. |
1.13 Napájanie zariadenia | 2 redundantné zdroje napájania. |
1.14 Monitoring zariadenia | Podpora Syslog. |
1.15 Monitoring zariadenia | SNMP v3 monitoring. |
1.16 Zálohovanie zariadenia | Možnosť zálohovania a obnovy konfigurácií a všetkých ostatných nastavení odlišných od tzv. default nastavenia |
2. Implementačná a konzultačná podpora pre HSM zariadenia - integrácia s Microsoft certifikačnou autoritou, konfigurácia HSM zariadení v režime vysokej dostupnosti, technická dokumentácia
|
|
---|---|
Funkcia |
2. Implementačná a konzultačná podpora pre HSM zariadenia - integrácia s Microsoft certifikačnou autoritou, konfigurácia HSM zariadení v režime vysokej dostupnosti, technická dokumentácia |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
2. Implementačná a konzultačná podpora pre HSM zariadenia - integrácia s Microsoft certifikačnou autoritou, konfigurácia HSM zariadení v režime vysokej dostupnosti, technická dokumentácia | hod | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
2. Implementačná a konzultačná podpora pre HSM zariadenia - integrácia s Microsoft certifikačnou autoritou, konfigurácia HSM zariadení v režime vysokej dostupnosti, technická dokumentácia | Na zariadenia bude poskytovaná implementačná a konzultačná podpora certifikovaným zamestnancom na príslušnú technológiu. Implementačná a konzultačná podpora bude poskytovaná v sídle objednávateľa v |
pokračovanie | maximálnom rozsahu 150 človekohodín. |
3. Nepretržitá (24x7) podpora od výrobcu v prípade poruchy zariadení a pri riešení problémov so zariadeniami
|
|
---|---|
Funkcia |
3. Nepretržitá (24x7) podpora od výrobcu v prípade poruchy zariadení a pri riešení problémov so zariadeniami - bez výmeny zariadenia, s výmenou do 14. pracovných dní, respektíve odoslanie nového zariadenia next business day |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
3. Nepretržitá (24x7) podpora od výrobcu v prípade poruchy zariadení a pri riešení problémov so zariadeniami - bez výmeny zariadenia, s výmenou do 14. pracovných dní, respektíve odoslanie nového zariadenia next business day | rok | 5 |
4. Licencie
|
|
---|---|
Funkcia |
4. Licencie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
4.1 Licencie pre nezávisle bezpečnostné domény | ks | 5 | 10 | |
4.2 Prístupové klientske licencie | ks | 5 | 10 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
4.1 Licencie pre nezávisle bezpečnostné domény | Licencie pre 5 nezávislých bezpečnostných domén (partícií), ktoré sú určené pre konkrétne aplikácie a v rámci ktorých sa nastavujú používateľské/administrátorské prístupy, ak sú takéto licencie |
pokračovanie | potrebné, pričom je možné tieto licencie dodatočne dokúpiť v počte max. 10 |
4.2 5 Prístupové klientske licencie | 5 prístupových klientskych licencií, ak sú takéto licencie potrebné, pričom je možné tieto licencie dodatočne dokúpiť v počte max. 10 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Dodávateľ je povinný dodať zariadenia nové, nerepasované a nepoužívané od jedného (rovnakého) výrobcu, rovnakého modelu s rovnakým part number a budú mať rovnaký operačný systém tej istej verzie. Zariadenia nebudú v čase dodania „end of sale“ ani „end of support“. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi praktickú prezentáciu všetkých funkčností požadovaných v technickej špecifikácii predmetu zákazky, najneskôr do 10 kalendárnych dní po protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy. |
4. Objednávateľ požaduje, aby cena za prezentáciu funkčnosti podľa bodu 3. bola súčasťou celkovej ceny za dodávku zariadení a miestom prezentácie funkčnosti bolo sídlo objednávateľa. |
5. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi štatutárnym zástupcom podpísaný vlastný záväzný návrh na plnenie predmetu zákazky, ktorý už nebude môcť dodatočne upravovať, s uvedením jednotkových cien, ktorý bude v súlade s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy minimálne v rozsahu: typové označenie, výrobca, podrobná technická špecifikácia. |
6. Dodávateľ je povinný určiť celkovú cenu tak, aby zahŕňala všetky a akékoľvek náklady (doprava tovaru do miesta plnenia, náklady na odstraňovanie chýb počas záručnej doby atď.) spojené s plnením zmluvy. |
7. Dodávateľ v rozpočte nesmie prekročiť nasledovný maximálny objem finančných prostriedkov: Položka č. 1 – 49 000,00 eur bez DPH, Položka č. 2 –48 500,00 eur bez DPH, Položka č. 3 – 7 500,00 eur bez DPH, Položka č.4 - 5 000,00 eur bez DPH. |
8. Dodávateľ je povinný v termíne do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť písomne v listinnej podobe potvrdenie výrobcu zariadení, ktoré sú predmetom ponuky, dokladujúcich že dodávateľ je zmluvným partnerom výrobcu pre predaj produktov, ktoré sú predmetom ponuky na území SR, požadované partnerstvo nie je potrebné preukazovať v prípade, že je možné si ho overiť vo verejne publikovanej webovej databáze partnerov výrobcu. |
9. Dodávateľ sa zaväzuje doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi, do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, dokumentáciu ku všetkým zariadeniam, ktoré budú predmetom zmluvy, na základe ktorej bude objednávateľ schopný posúdiť ich funkčné, technické vlastnosti, charakteristiky a všetky ostatné požiadavky objednávateľa. Táto dokumentácia musí obsahovať presne označené požadované technické špecifikácie. |
10. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi štatutárnym zástupcom podpísanú informáciu o stanovení oprávnenej osoby pre účely jednania vo vzájomnom styku zmluvných strán vo veciach podľa tejto zmluvy. Zmena oprávnenej osoby musí byť zaslaná druhej strane písomne v listinnej podobe, formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmeny. |
11. Dodávateľ je povinný najneskôr do 7 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy doručiť písomne v listinnej podobe objednávateľovi štatutárnym zástupcom podpísanú informáciu o platných telefónnych číslach, faxových číslach, internetových adresách a adresách elektronickej pošty, na ktorých môže objednávateľ požadovať poskytnutie služieb v zmysle tejto zmluvy. Zmeny uvedených informácií musia byť zaslané druhej strane formou doporučeného listu podpísaného štatutárnym orgánom predávajúceho najneskôr 7 pracovných dní pred vykonaním zmien. |
12. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho pracovníci pri plnení tejto zmluvy v objektoch objednávateľa dodržiavali všetky všeobecne záväzné predpisy vzťahujúce sa k vykonávaniu činností, hlavne predpisy súvisiace s bezpečnosťou práce a požiarnou bezpečnosťou, interné predpisy objednávateľa, najmä predpisy o vstupe do objektov objednávateľa a k bezpečnosti systémov a aby sa riadili organizačnými pokynmi oprávnených pracovníkov objednávateľa. |
13. Objednávateľ sa zaväzuje, že poverení zamestnanci dodávateľa budú pre účinné plnenie tejto zmluvy v objekte objednávateľa vybavení oprávnením pre vstup alebo objednávateľ zaistí sprevádzanie pracovníkov dodávateľa. |
14. V prípade, že dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, ktorý bude v rozpore s funkčnou a technickou špecifikáciou predmetu zmluvy, prípadne nedoručí písomne v listinnej podobe doklad potvrdený výrobcom, o poskytnutí požadovanej záruky v dĺžke 60 mesiacov a v rozsahu NBD (Next Business Day) počas celej doby záruky, najneskôr v termíne uvedenom v bode 16. osobitných požiadaviek, objednávateľ má právo na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10% zo zmluvnej ceny bez DPH uvedenej v kúpnej zmluve. |
15. Dodávateľ poskytne na dodávané zariadenia záruku v dĺžke 60 mesiacov. Počas záručnej doby bude poskytovať servisné služby odstraňovania porúch zariadení najneskôr NBD (Next Business Day) od nahlásenia poruchy. Záručná doba začína plynúť dňom fyzického prevzatia zariadení objednávateľom, tzn. dňom protokolárneho prevzatia tovaru. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej sú v rámci záručnej opravy odstraňované vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ a pre ktoré objednávateľ nemôže predmet zmluvy riadne používať. Súčasťou záručného servisu budú upgrade firmware zariadení a služby týkajúce |
sa upgrade zariadení. |
16. Dodávateľ sa zaväzuje, že doručí písomne v listinnej podobe doklad potvrdený výrobcom, o poskytnutí záruky v dĺžke 60 mesiacov a v rozsahu NBD (Next Business Day) počas celej doby záruky, najneskôr s dodávkou zariadení pri ich protokolárnom prevzatí objednávateľom. |
17. Všetky náklady spojené s odstraňovaním porúch dodaných zariadení počas záručnej doby (tzn. oprava, náhradné diely, náhradné zariadenia, doprava, servisné práce, atď.) znáša dodávateľ na vlastnú ťarchu. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri odstraňovaní porúch zariadení bude používať výhradne originálne náhradné diely výrobcu rovnakého typu, aké boli predmetom dodávky. |
19. Dodávateľ je povinný zabezpečiť, aby jeho zamestnanci vykonávajúci implementačné a konzultačné práce, ako aj zamestnanci vykonávajúci nepretržitú (24x7) podporu komunikovali v slovenskom, alebo českom jazyku. |
20. Dodávateľ, ktorý uvedie na faktúre daň, sa zaväzuje, že odvedie daň správcovi dane v lehote ustanovenej v § 78 ods. 1zákona o dani z pridanej hodnoty. |
21. Objednávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy oznámi dodávateľovi kontaktnú osobu vrátane jej kontaktných údajov bezodkladne po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy. |
22. Dodávateľ sa zaväzuje vysporiadať svoj záväzok na DPH z faktúry voči správcovi dane v zákonom stanovenej lehote. V prípade nesplnenia tejto povinnosti voči správcovi dane a následného núteného ručenia Objednávateľom za túto DPH, sa Dodávateľ zaväzuje z titulu náhrady škody uhradiť Objednávateľovi túto DPH v plnej výške do desiatich dní od doručenia jej vyúčtovania Dodávateľovi. |
23. V prípade zahraničného dodávateľa tento predloží objednávateľovi, najneskôr do doby vyhotovenia prvej faktúry, originál potvrdenia o mieste svojej daňovej rezistencie, alebo jeho úradne overenú kópiu. Počas trvania zmluvy dodávateľ predmetné potvrdenie predloží objednávateľovi na začiatku každého nového zdaňovacieho obdobia. Dodávateľ zároveň vyhlasuje a zaväzuje sa, že v prípade vzniku stálej prevádzkarne na území Slovenskej republiky počas trvania zmluvy bude o tejto skutočnosti objednávateľa bezodkladne informovať. |
24. Porušenie povinností v zmysle bodu 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22, alebo 23 osobitných požiadaviek na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa. |
Imricha Karvaša 1, 813 25 Bratislava - Staré Mesto, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
17.12.2018 12:00 — 17.01.2019 12:00
1,00 komplet
110 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.12.2018 11:15
13.12.2018 12:00
13.12.2018 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.12.2018 11:19 - Vstupná ponuka | 110 000,00 | € | Cena bez DPH |
13.12.2018 10:53 - Najvýhodnejšia ponuka | 109 123,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: